بیوگرافی صادق بیت سیاح دارنده مدال طلای پرتاب نیزه پارالمپیک 2024 پاریس و همسر و فرزندان و صادق بیت سیاح اهل کجاست و علت معلولیت و اینستاگرام او را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی صادق بیت سیاح پرتاب نیزه پارالمپیک +علت معلولیت و اینستاگرام

بیوگرافی صادق بیت سیاح پرتاب نیزه

صادق بیت سیاح متولد ۲۶ آذر ۱۳۶۵ ‏اهل اهواز است او از ورزشکاران پارادو میدانی در رشته پرتاب نیزه و پرتاب دیسک بوده که از ناحیه پا دچار معلولیت است.

او در حال حاضر تیم ملی پارادو میدانی ایران می‌باشد چشم دچار کم بینایی بوده و جواز حضور در مسابقات پارادومیدانی را به دست آورده است.

علت معلولیت

صادق بیت سیاح به صورت مادرزادی از ناحیه چشم دچار مشکل بوده و کم بینا است اما استعداد بسیار زیادی در پرتاب نیزه و پرتاب دیسک دارد.

 صادق بیت سیاح پرتاب نیزه پارالمپیک +عکس و تصاویر

سوابق و مدال ها

صادق بیت سیاح در مسابقات بازی‌های پارالمپیک تابستانی ۲۰۲۰ که در کشور توکیو برگزار می‌شد موفق شد مدال نقره به دست آورد.

همچنین ببینید

بیوگرافی الهام صالحی پرتاب وزنه و نیزه + علت معلولیت

او در پرتاب اول ۴۱ متر و ۹۸ سانتی متر موفق شد رکورد خود را در مسابقات پارالمپیک ثبت کند و به مدال نقره دست پیدا کند او همچنین در مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس موفق به کسب مدال طلا شد.

 صادق بیت سیاح پرتاب نیزه پارالمپیک +عکس و تصاویر

مدای طلای پارالمپیک 2024 پاریس

بیت سیاح در پرتاب‌های اول و دوم پرتابی به میزان ۴۳.۴۸ متر و ۴۶.۸۴ متر را داشت و خیلی زود خودش را بالاتر از سایر نفرات قرار داد. پرتابگر کشورمان در پرتابگر سوم مرتکب خطا شد و تا ورزشکار هندی از این فرصت بهره ببرد و با شکستن رکورد پارالمپیک (۴۷.۳۲ متر) به رده اول صعود کند.

بیت سیاح در تلاش چهارم نیزه را ۴۳.۷۸ متر و در تلاش پنجم ۴۷.۶۴ متر پرتاب کرد و رکورد پارالمپیک را شکست. ملی‌پوش کشورمان در آخرین پرتاب ایران خطا کرد، اما در نهایت با ۴۷.۶۴ متر ضمن شکستن رکورد پارالمپیک صاحب مدال طلا شد.

source

توسط funkhabari.ir