بازی انحصاری پلی استیشن به نام Astro Bot منتشر شده و توانسته رضایت تعداد زیادی از بازیکنان و منتقدین را به خودش جلب کند. حالا در طی انتشار خبری متوجه شدیم که توسعه‌دهندگان از همین ابتدای کار می‌خواهند حداقل پانزده مرحله رایگان را در قالب بسته الحاقی جدید به این عنوان اضافه کنند. جالب است بدانید که این عنوان توانسته امتیاز عالی 94 را از سایت Metacritic‌ بگیرد و بالاترین امتیاز در سال 2024 را از آن خودش کند.

بازی پلتفرمر استودیو تیم آسوبی عملکرد بسیار خوبی روی پلی استیشن از خودش نشان داده و اینگونه بازیکنان زیادی را از سراسر جهان به خودش جذب کرده است. در طی مصاحبه‌ای ویژه استودیو تیم آسوبی اعلام کرده که برنامه‌های متنوعی برای بازی Astro Bot در نظر گرفته است. برنامه آن‌ها اضافه کردن 10 مرحله چالشی و همچنین 5 مرحله اسپیدران خواهد بود. هنوز مشخص نیست که توسعه‌دهندگان دقیقا در چه تاریخی می‌خواهند این 15 مرحله را به بازی اضافه کنند. با این حال، فروش بالا یا پایین بازی باعث می‌شود که تیم آسوبی به پشتیبانی و گسترش بازی ادامه دهد یا خیر.

محتوای هیجان‌انگیز و سرگرم‌کننده‌ای در بازی Astro Bot گنجانده شده است. از جمله این مراحل می‌توان به وجود 300 بات که 150 عدد آن‌ها را کاراکترهای محبوب مجموعه بازی‌های سونی را تشکیل داده، اشاره کرد. همچنین 80 مرحله ویژه و منحصربه فرد در سطح 50 سیاره وجود دارد که با ویژگی‌های خودشان، گیم پلی بازی را سرگرم‌کننده‌تر و هیجان‌انگیزتر خواهند کرد. جالب است بدانید که غیر از محتوای جانبی بازی، بازیکنان باید برای به اتمام رساندن بازی 12 الی 15 ساعت را صرف کنند.

مرحله بازی Astro Botاضافه شدن حداقل پانزده مرحله رایگان به بازی Astro Bot

از طرفی بازی Astro Bot به قدری مورد توجه و استقبال طرفداران و منتقدان قرار گرفته که آن‌ها بلافاصله بعد از مشخص شدن امتیاز 94، آن را به عنوان بهترین بازی سال جاری معرفی کردند. در حالی که پیش‌تر بسته‌الحاقی Elden Ring: Shadow of the Erdtree منتشر شده و توانسته متای 95 را از آن خودش کند. اما چون به عنوان DLC محسوب می‌شود و مانند Astro Bot یک عنوان جدید به حساب نمی‌آید، نمی‌تواند برای لقب «بهترین بازی سال» با Astro Bot رقابت کند.

در مورد اینکه بازی روی پلتفرم پی سی نیز منتشر می‌شود یا خیر، هنوز ابهاماتی وجود دارد. با این حال نیکلاس داوست، کارگردان بازی به طور کامل این موضوع تایید یا تکذیب نکرد. او بسیار علاقمند است که اشتیاق و هیجان بازیکنان را در رابطه با این موضوع بسنجد؛ بعد در نهایت تصمیم نهایی خودش را بگیرد. بازی Astro Bot هم‌اکنون به صورت انحصاری روی پلتفرم پلی استیشن 5 در دسترس قرار دارد. نظرتان در رابطه با این بازی چیست؟ آیا موفق به تجربه آن شده‌اید؟

منبع: Gamingbolt

source

توسط funkhabari.ir