در مصاحبهای مشترک با کارگردان بازی Astro Bot یعنی نیکلاس دوسه (Nicolas Doucet)، هرمان هولست (Herman Hulst) رئیس استودیوهای پلی استیشن درباره اهمیت برند Astro برای آینده این شرکت صحبت کرد.
هولست اشاره کرد:
Astro برای پلی استیشن بسیار بسیار مهم است. قطعاً بازی پیشفرضی که روی پلی استیشن ۵ نصب شده بود و میلیونها نفر آن را دوست داشتند، زمینهای شد برای عرضه این بازی. شگفتانگیز است که یک تیم کوچک توانسته بازیای بسازد که اینقدر رشد کرده و حالا به یک بازی برجسته به نوبه خود تبدیل شده است.
هولست همچنین درباره برنامههای پلیاستیشن برای توسعه بازیهایی در ژانرهای مختلف صحبت کرد. در حالی که Astro Bot یک پلتفرمر بامزه است، خروجیهای اخیر سونی بیشتر بهعنوان بازیهای اکشن سوم شخص با بودجههای کلان و گرافیکهای واقعگرایانه شناخته میشوند. او افزود:
این مسئله بسیار مهم است که استودیوهای پلی استیشن بازیهایی در ژانرهای متنوع تولید کنند و بازار [بازیهای مناسب] خانواده برای ما واقعاً مهم است تا بر روی آن تمرکز کنیم. جالب است که نیکلاس و من در ابتدای پروژه Astro Bot درباره پلتفرمرها و اینکه چطور بسیاری از پلتفرمرهای بزرگ از ژاپن بیرون میآیند صحبت کردیم. من به شوخی به او گفتم که بیایید این بازیها را بهعنوان استاندارد ببینیم و بسیار هیجانزدهام که آنها اکنون همچین اثری را تحویل میدهند.
source