عنوان موردانتظار Frostpunk 2 قرار است تمام چیزهایی که طرفداران نسخه اصلی عاشقشان بودند، گسترش دهد. همچنین انتظار می‌رود این بازی با داشتن پشتیبانی کامل از مادها، برای مدت طولانی محبوب بماند.

آقای Jakub Stokalski، کارگردان بازی Frostpunk 2، طی مصاحبه اخیرش با رسانه پولیگان (Polygon) گفت عنوان قبلی به خاطر استفاده از موتور بازی‌سازی Liquid (موتور اختصاصی ۱۱ Bit Studios)، کار سازندگان برای ساخت ابزار رسمی مادسازی را بسیار سخت کرده بود. اما اکنون با Frostpunk 2، موتور Unreal Engine 5 ساخت ابزار مادسازی بسیار ساده‌تر شد.

ابزار مادسازی چیزی بود که برای Frostpunk هم می‌خواستیم عرضه کنیم، اما قادر به انجام این کار نبودیم. Frostpunk با استفاده از موتور بازی‌سازی اختصاصی استودیو ساخته شده بود و این موتور به ما اجازه می‌داد بسیاری کارهای شخصی‌سازی باحال انجام دهیم، اما در دسترس قرار دادن این موارد برای بازیکنان کار سختی بود. حال با Unreal Engine این تصمیمات را به راحتی می‌توانیم بگیریم، چرا که Unreal یک موتور معتبر است و ابزار این چنینی از پیش برایش تعریف شده‌اند.

بازی‌های استراتژی و در کل بازی‌های PC، از داشتن یک جامعه مادسازی فعال بسیار سود می‌برند. بازیکنان از تجربه و ساختن ماد برای این بازی‌ها لذت می‌برند و پشتیبانی از آن‌ها بسیار مهم است.

به‌ نظر می‌رسد طرفداران Frostpunk به بازی و چگونگی کار کردن مکانیک‌های آن اهمیت می‌دهند، بسیاری سناریوهای جدید و متفاوتی برای بازی در ردیت و دیگر شبکه‌های اجتماعی می‌نویسند. دادن فرصت به چنین افراد خوش‌ذوقی، بسیار برای تیم ما هیجان‌انگیز است.

بازی Frostpunk 2 در ۲۰ سپتامبر (۳۰ شهریور) برای پلی استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود. نسخه ایکس باکس سری ایکس/اس این بازی در دست توسعه است ولی تاریخ انتشار دقیقی ندارد.

Zabi

source

توسط funkhabari.ir