یکی از مهم‌ترین مباحثی که در اینستاگرام وجود داشته بخش اکسپلور آن است که اگر تصمیم دارید بدانید که از کجا بفهمیم ریلز رفته اکسپلور است، کافیست که در این نوشته از سایت پلازا با ما همراه باشید.

امروزه بسیاری از کسب و کارها، فروش بالای خود را مدیون اکسپلور اینستاگرام هستند. در این میان ریلزها از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشند؛ زیرا به شکل بهتری می‌توانند کاربران را جذب کنند و موضوعات مختلفی را در قالب ویدیوهای کوتاه منتقل نمایند. در همین راستا برای اینکه بدانید از کجا بفهمیم پستمون رفته اکسپلور مقاله مفیدی را برایتان درنظر گرفته‌ایم که پیشنهاد می‌شود در ادامه با ما همراه باشید.

فهرست مطالب

از کجا بفهمیم ریلز به اکسپلور رفته است؟

آیتم‌های بسیاری وجود داشته که سبب رفتن ریلزهای اینستاگرام به سمت اکسپلور می‌شوند. اما اگر می‌خواهید بدانید چگونه پست خود را در اکسپلور پیدا کنیم، راه و روش مناسبی را برایتان در ادامه ذکر کرده‌ایم که با استفاده از آن می‌توانید از این موضوع اطلاعاتی را کسب کنید.

اکسپلور اینستاگرام

از کجا متوجه شویم ریلز ما به اکسپلور رفته؟

الگوریتم اینستاگرام فاکتورهای مختلفی مانند تعاملات قبلی کاربر، لایک‌ها، نظرات و جستجوهای کاربر را در نظر می‌گیرد تا مشخص کند چه محتوایی را در بخش Explorer نشان می‌دهد. همچنین محبوبیت پست‌ها، ارتباط محتوا با علایق کاربر و به موقع بودن پست را در نظر می‌گیرد. با استفاده از اکسپلورر اینستاگرام، کاربران می‌توانند حساب‌ها، گرایش‌ها و محتوای جدیدی را پیدا کنند که ممکن است در فید معمولی خود با آن‌ها برخورد نکرده باشند. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد تا طیف وسیع‌تری از محتوا را کشف کنند و با کاربران جدیدی که علایق مشابهی دارند ارتباط برقرار کنند. به طور کلی، اکسپلورر اینستاگرام با کمک به کاربران برای کشف محتوای جدید و جالب که مطابق با علایق آنها است، نقش مهمی در افزایش تجربه کاربری در پلتفرم ایفا می‌کند و در نهایت آنها را درگیر و فعال نگه می‌دارد.

ویژگی‌هایی که باعث می‌شود پست در Explorer نمایش داده شود:

  • تعامل: تعداد لایک‌ها، نظرات، ذخیره‌ها و اشتراک‌گذاری‌هایی که پست شما دریافت می‌کند بر امتیاز آن تأثیر می‌گذارد. اینستاگرام برای پست‌هایی ارزش قائل است که سطوح بالایی از تعامل کاربران را ایجاد می‌کنند.
  • ارتباط: اینستاگرام میزان مرتبط بودن پست شما را با فالوورهای شما و جامعه گسترده‌تر اینستاگرام ارزیابی می‌کند. پست‌هایی که با موضوعات یا علایق پرطرفدار مطابقت دارند، به احتمال زیاد در Explorer نمایش داده می‌شوند.
  • کیفیت: جذابیت بصری و کیفیت کلی پست شما، از جمله استفاده از تصاویر یا ویدیوهای با کیفیت بالا، در نظر گرفته خواهد شد. اینستاگرام پست‌هایی را ترجیح می‌دهد که از نظر بصری جذاب و خوش ساخت باشند.
  • ثبات: اینستاگرام به تعداد دفعات ارسال پست و میزان تعامل شما با فالوورهای خود نگاه می‌کند. ارسال منظم محتوای با کیفیت بالا و تعامل با مخاطبان می‌تواند امتیاز شما را افزایش دهد.
  • تنوع: اینستاگرام به تنوع در محتوا اهمیت می‌دهد، بنابراین مخلوط کردن انواع پست‌هایی که به اشتراک می‌گذارید می‌تواند به بهبود امتیاز شما کمک کند. ارسال انواع محتوا، مانند عکس‌ها، فیلم‌ها، داستان‌ها و حلقه‌ها، می‌تواند شانس شما را برای برجسته شدن در Explorer افزایش دهد.

با در نظر گرفتن این معیارها و ایجاد مداوم محتوای جذاب و با کیفیت بالا که با مخاطبان شما طنین‌انداز می‌شود، می‌توانید شانس خود را برای نمایش پست‌های خود در صفحه اینستاگرام اکسپلورر افزایش دهید.

چگونه بفهمیم پست‌ها وارد اکسپلور شده است؟

از کجا متوجه شویم ریلز ما به اکسپلور رفته؟

در بخش اینسایت اینستاگرام می‌توانید به دنبال آمار تعداد افرادی باشید که پست شما را از طریق صفحه اکسپلورر کشف کرده‌اند. اگر افزایش قابل توجهی در تعداد حساب‌های به دست آمده در مقایسه با پست‌های معمول خود مشاهده کردید، احتمالاً پست شما در صفحه اکسپلورر نمایش داده شده است. برخی از نشانه‌هایی که نشان می‌دهد پست شما در اکسپلورر اینستاگرام برجسته شده است عبارتند از: تعداد بازدیدهای زیاد، افزایش بازدید از پروفایل، افزایش فالوورها و نرخ تعامل بالا. علاوه بر این، اگر کامنت‌ها و لایک‌های زیادی از حساب‌هایی دریافت می‌کنید که شما را دنبال نمی‌کنند، به خوبی نشان می‌دهد که پست شما از طریق صفحه اکسپلورر به مخاطبان بیشتری نشان داده شده است. به طور کلی، بخش اینسایت بهترین راه برای تعیین اینکه آیا پست شما به اکسپلورر اینستاگرام رسیده است یا خیر می‌باشد. مراقب این آمار باشید و به دنبال افزایش غیرمعمول در فعالیت باشید تا بدانید پست شما در صفحه کاوش نمایش داده شده است یا خیر.

اگر پست‌های شما تا به حال وارد اکسپلورر نشده است در نظر بگیرید که چه نوع محتوایی در اینستاگرام محبوب است و سعی کنید آن عناصر را در پست‌های خود بگنجانید. به هشتگ‌های پرطرفدار نگاه کنید و ببینید آیا موارد مرتبط با جایگاه شما وجود دارد که بتوانید از آن استفاده کنید. با لایک کردن و کامنت گذاشتن روی پست‌هایشان و همکاری در پروژه‌ها، با سایر کاربران در جایگاه خود درگیر شوید. انواع مختلف پست‌ها مانند ویدئوها، داستان‌ها را آزمایش کنید تا ببینید چه چیزی با مخاطبان شما طنین‌انداز می‌شود. در نهایت، کلید ورود به صفحه کاوش این است که به طور مداوم محتوای با کیفیت بالا را پست کنید.

با استفاده از هشتگ‌های مرتبط، می‌توانید دسترسی و تعامل محتوای خود را افزایش دهید و پیدا کردن پست‌ها و تعامل با آنها را برای مخاطبان هدف آسان‌تر کنید. هشتگ‌ها همچنین محتوای شما را قابل کشف‌تر می‌کند و به شما کمک می‌کند با افراد و جوامع همفکر خود ارتباط برقرار کنید. علاوه بر این، هشتگ‌ها می‌توانند به شما کمک کنند تا عملکرد محتوا و کمپین‌های خود را ردیابی و اندازه‌گیری کنید. با نظارت بر استفاده از هشتگ‌های خاص، می‌توانید بینش ارزشمندی در مورد آنچه که با مخاطبان شما می خواهند را به دست آورید و استراتژی خود را بر اساس آن تنظیم کنید. در پایان، هشتگ‌ها ابزاری ضروری برای بازاریابی رسانه‌های اجتماعی هستند. با استفاده استراتژیک می‌توانید دید، تعامل و موفقیت کلی محتوای خود را در پلتفرم‌های اجتماعی افزایش دهید.

سخن پایانی

همانطور که گفته شد راه‌های بسیاری وجود داشته که با رعایت کردن آنها می‌توانید پست‌های خود را در اکسپلورر نمایش دهید، برای دیده شدن پست‌ها سعی کنید از محتوای با کیفیت و مناسب استفاده کنید و تعامل بیشتری با مخاطبان خودتان داشته باشید تا بفهمید تمایل آنها به سمت چه موضوعاتی می‌باشد. استفاده از یکسری موارد خاص مانند هشتگ‌ها نیز می‌تواند به شما در دیده شدن بسیار کمک کند و موثر باشد. اکسپلورر مخاطب‌های بسیاری را به سمت پیچ شما جذب می‌کند و با ساخت متحوای کامل و درست می‌توانید تمامی کاربران را راضی نگهه دارید.

source

توسط funkhabari.ir