هنگام نیاز به وام فوری انسان‌‌ها به کوچک‌ترین مسائلی که می‌توانند برای حل مسئله کمک کنند نیز مراجعه می‌کنند. در اکثر مواقع افراد هنگامی که مبلغی پول به صورت یکجا به دست آنها می‌رسد سعی می‌کنند با خرید طلا نوعی سرمایه‌گذاری انجام دهند. بعد از گذشت چندین ماه و در اصطلاحا روز مبادا که به این پول احتیاج دارند، طلاهای خود را می‌فروشند و خانه می‌خرند یا ماشین می‌خرند و… سیم‌کارت‌های دائمی همراه اول یا ایرانسل نیز بسیار گران‌تر از سیم‌کارت‌های اعتباری هستند و آنها نیز نوعی سرمایه کوچک محاسبه می‌شوند. به همین دلیل در مواقع ضروری می‌توانیم سیم‌کارت‌های دائمی را نیز سرمایه به حساب بیاوریم. مجموعه کامک وام امکانی فراهم کرده است تا شما بتوانید از طریق سیم‌کارت یا طلاهای خود، بدون از دست دادن و فروختن آنها وام فوری بگیرید. در ادامه همراه ما باشید.

وام روی سیم‌کارت

فروش سیم‌کارت بهتر است یا گرفتن وام روی سیم‌کارت

هنگام نیاز به پول یکی از اولین چیزهایی که به فکر انسان‌ها می‌رسد، فروش سیم‌کارت است اما این کار درستی نیست. چرا که قیمت سیم‌کارت‌های دائمی روز به روز درحال افزایش است و بهتر است این سرمایه عالی را برای خود نگه‌دارید. وام روی سیم‌کارت می‌توانید یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای دریافت وام بدون از دست دادن سیم‌کارت باشد. در ادامه شرایطی که برای دریافت وام روی سیم‌کارت لازم است داشته باشید را برای شما توضیح داده‌ایم.

شرایط دریافت وام روی سیم‌کارت

وام روی سیم‌کارت هیچ گونه ضامن یا سپرده بانکی نیاز ندارد و تنها کافی است که سند مالکیت سیم‌کارت خود را داشته باشید. در این گونه وام‌ها معمولا پس از تکمیل فرآیند ثبت‌نام، می‌توانید طی یک ساعت حدودا هشتاد درصد از مبلغ کل ارزش سیم‌کارت خود را به عنوان وام دریافت کنید. سیم‌کارت‌های دائمی عموما سیم‌کارت‌های با ارزش و گرانی‌اند به همین دلیل حتی هشتاد درصد از مبلغ آنان نیز می توانید مبلغ درشتی باشد. البته ارزش سیم‌کارت علاوه‌بر دائمی یا اعتباری بودن به رند بودن شماره نیز بستگی دارد و به همین دلیل است که ارزش این سیم‌کارت‌ها با یکدیگر یکسان نیست. نگران مالکیت سیم خود نباشید چرا که دریافت وام سیمکارت هیچ خدشه‌ای بر مالکیت سیم‌کارت وارد نمی‌کند.

شرایط دریافت وام روی سیم‌کارت

مدارک لازم برای دریافت وام روی سیم‌کارت

برای دریافت کردن این وام مالک سیم‌کارت باید مدارکی به مجموعه کامک وام ارائه دهد که نشان‌دهنده مالکیت قطعی او بر روی سیم‌کارت باشد. این مدارک عبارتند از:

  1. نسخه اصلی کارت ملی مالک سیم‌کارت
  2. نسخه اصلی کارت ملی گیرنده وام (امکان دریافت وام روی سیم‌کارت اقوام و اطرافیان نیز وجود دارد و برای دریافت چنین وامی لازم نیست حتما خودتان مالک سیم‌کارت باشید.)
  3. یک کپی از مدارکی که محل سکونت وام گیرنده را نشان‌ می‌دهند
  4. خود سیم‌کارت مورد نظر
  5. یک نسخه از قبض میان‌دوره سیم‌کارت که به طور کامل تسویه حساب و پرداخت شده باشد

فروش طلا بهتر است یا گرفتن وام فوری طلا

گفتیم که فروش طلا، یکی از اولین راه حل‌های ما برای حل کردن مشکلات اقتصادی است. ما در تمام سال‌های زندگی خود طلا خریداری می‌کنیم تا روز مبادا آنها را بفروشیم و اصطلاحا به زخم زندگی بزنیم. با این حال فروش طلا همواره کار عاقلانه‌ای نیست چرا که با فروش طلا یکبار از پول آن استفاده می‌کنید و تمام اما مجموعه کامک وام راهی پیش پای ما گذاشته تا بدون فروش طلاهایمان، از آنها سود ببریم. وام فوری طلا، بهترین جایگزین برای فروختن طلا و سود بردن از طلاهای شما است. البته دریافت وام فوری طلا شرایطی دارد که در ادامه به شما توضیح می‌دهیم.

شرایط دریافت وام فوری طلا

برای دریافت وام فوری طلا، طلای خود را به مجموعه کامک وام می‌سپارید تا با ثبت در دفترخانه رسمی، به طور کاملا قانونی، هشتاد درصد از ارزش طلای خود را وام بگیرید. ضمانت دریافت کردن این وام هیچ گونه چک و سفته یا هر ضمانت دیگری لازم ندارد و همین که طلای خود را به این مجموعه امانت بسپارید کفایت می‌کند. البته نگران نباشید مالکیت طلا همچنان برای شما خواهد بود و تا تسویه کردن وام، این طلا تنها یک امانت نزد مجموعه کامک وام باقی خواهد ماند. بعد از این وام خود را کاملا تسویه کردید نیز می‌توانید طلای خود را پس بگیرید. این مسئله می‌تواند به خانم‌هایی که طلاهای خود را خیلی دوست دارند یا از کسی یادگاری گرفته‌اند نیز کمک می‌کند تا بدون از دست دادن طلای خود بتوانند با آن وام فوری طلا بگیرند. هیچ محدودیتی برای امانت گذاشتن طلاهای هر فرد در مجموعه وجود ندارد و می‌توانید با خیال راحت از طریق طلاهای خود وام بگیرید.

 

مدارک لازم برای دریافت وام فوری طلا

دریافت وام فوری طلا

ممکن است با خواندن این مطلب تا اینجا ترغیب شده باشید که با طلاهای خود از کامک وام، وام روی طلا بگیرید. پس از گرفتن این تصمیم لازم است ابتدا مالک طلا با چندین مدرک مهم مراجعه کند تا بتواند وام فوری طلای خود را دریافت کند. این مدارک عبارتند از:

  1. همراه داشتن اصل طلا یا جواهر (برای به امانت گذاشتن یا به رهن گذاشتن آن تا زمان تسویه کامل وام)
  2. نسخه اصلی فاکتور خرید
  3. نسخه اصلی مدارک شناسایی مالک طلا
  4. کپی کامل از مدارکی که محل سکونت مالک طلا را نشان می‌دهند

سخن آخر

زمانی که برای خرید یک وسیله‌ای یا انجام یک کاری به پول احتیاج داریم اولین کاری که می‌کنیم فروش اشیاء ارزشمند دور ‌و ‌برمان است. طلا و سیم‌کارت دائمی، نمونه‌های بارز سرمایه در دنیای کنونی‌اند که هر کدام ارزش زیادی دارند. ارزش این دو با گذر زمان و براساس شرایط بازار تغییر می‌کند و یکسان نمی‌مانند. به همین دلیل توصیه می‌کنیم طلا و سیم‌کارت‌های خود نفروشید و به جای این کار از وام روی سیم‌کارت و وام فوری طلا برای حل کردن مشکلات خود استفاده کنید. دریافت این وام‌ها شرایطی دارد و مدارکی برای ثبت‌نام آنها لازم است که به طور کامل در این مقاله برای شما توضیح دادیم.

منتخب کاربران

source

توسط funkhabari.ir