بیوگرافی حسن مجیدی داماد مسعود پزشکیان کیست با شغل و سوابق و زندگی شخصی و حواشی او را در این بخش از بیوگرافی مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی حسن مجیدی

حسن مجیدی داماد مسعود پزشکیان متولد دهه 60 در تهران بوده و فوق لیسانس مالی و فوق لیسانس پتروشیمی از دانشگاه شریفدارد حسن مجیدی در 28 شهریور 140 دستیار اجرایی رئیس دفتر رئیس جمهور شد او در کارنامه خود قائم مقامی صندوق بازنشستگی کشوری (آتیه صبا) را دارد.

حسن مجیدی در سال ۹۷ به عنوان قائم مقام شرکت ایرانگردی و جهانگردی از شرکت‌های تابعه صندوق بازنشستگی، منصوب شد، مجیدی همچنین داماد مسعود پزشکیان نیز می باشد.

 داماد مسعود پزشکیان کیست

حسن مجیدی داماد مسعود پزشکیان میباشد او کارشناس ارشد مالی بوده و در یک شرکت خصوصی مشغول به کار است بر خلاف اینکه گفته میشد داماد پزشکیان در خارج از کشور و امریکا است اما کذب میباشد حسن مجیدی در ایران بوده و در شرکت خصوصی کار میکند.

بیوگرافی حسن مجیدی داماد مسعود پزشکیان کیست + شغل و سوابق

حسن مجیدی داماد مسعود پزشکیان بوده و کارشناس ارشد مالی میباشد او سالها در شغل مرتبط با رشته تحصیلی از فعالیت داشته است.

همچنین ببینید

یکی از معروف ترین چهره های خانواده پزشکیان کاندید، دختر پزشکیان زهرا است که فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد در رشته پتروشیمی از دانشگاه شریف بوده و در حال حاضر مشغول فعالیت در شرکت جم است.

بیوگرافی حسن مجیدی داماد مسعود پزشکیان کیست + شغل و سوابق

حواشی

از مهمترین حواشی که پیرامون حسن مجیدی بوده است مربوط به دوران انتخابات ریاست جمهوری 1403 میباشد که مسعود پزشکیان (پدر زن حسین مجیدی) نامزد ریاست جمهوری بود و برخی از رسانه های رقیب سعی میکردند که حاشیه سازی کنند و نوشتند که حسن مجیدی در خارج از کشور فعالیت دارد و زندگی میکند.

خانم زهرا پزشکیان دختر آقای مسعود پزشکیان نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری امشب در برنامه گفت‌وگوی صمیمی که از شبکه خبر پخش شد، گفت: آقای پزشکیان در ابتدا رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز بودند و پس از آن در دوره اول ریاست‌جمهوری آقای خاتمی معاون وزیر بهداشت و پس از آن در دولت دوم آقای خاتمی به‌عنوان وزیر بهداشت منصوب شدند.

دستیار اجرایی رئیس دفتر پزشکیان

در 28 شهریور 1403 حسن مجیدی، دستیار اجرایی رئیس دفتر رئیس جمهور شد او به عنوان مشاور و دستیار اجرایی پزشکیان فعالیت میکند که بدون شک با توجه به اینکه پزشکیان اعتماد کامل به داماد خود دارد او را به عنوان دستیار انتخاب کرده است.

source

توسط funkhabari.ir