تریلر و تاریخ انیمه جدید The Witcher نتفلیکس با عنوان The Witcher: Sirens Of The Deep منتشر شده است. در مراسم Geeked Week، شبکه نتفلیکس اعلام کرد که انیمه جدید ویچر قرار است در تاریخ 23 بهمن 1403 (11 فوریه 2025) منتشر شود. همچنین جالب است بدانید خبر انتشار این انیمه از سمت نتفلیکس توسط داگ کاکل (Doug Cockle) اعلام شد. کاکل در سری بازی ویچر صداپیشه نقش گرالت بود و به نظر می‌رسد قرار است خاطرات طرفداران بازی را زنده کند.

اتفاقات انیمیشن The Witcher: Sirens of the Deep بین قسمت‌های 5 و 6 فصل اول سریال ویچر می‌گذرد. همچنین این فیلم داستان کوتاهی از آندری ساپکوفسکی با نام A Little Sacrifice را با محوریت شخصیت‌های گرالت و جسکیر اقتباس می‌کند. در این داستان گرالت، یک شکارچی هیولا به دهکده‌ای ساحلی فراخوانده می‌شود تا یک سری حملات را بررسی کند. گرالت در این داستان به همراه جسیکر وظیفه دارد از سمت یک پرنس عاشق با یک پری دریایی صحبت کنند.

انیمه جدید The Witcher یک ساعت و 30 دقیقه است و کمی از فیلم انیمیشن قبلی ویچر که کابوس گرگ نام داشت طولانی‌تر است. کاکل جایگزین هنری کویل خواهد شد که پیش‌تر نقش گرالت را در سریال ویچر بازی کرده بود. آنا چالوترا و جوی بی‌تی (Joey Batey) هم به ترتیب نقش‌های یِنفر و جسیکر را دوباره ایفا خواهند کرد. همچنین کریستینا ورن صداپیشگی شخصیت اسی داون را به عهده خواهد داشت که رقیب جسیکر معرفی شده بود.

انیمه ویچر The Witcher: Sirens Of The Deep

سازندگان انیمه جدید The Witcher

انیمه جدید The Witcher توسط مایک استروفسکی و را بنجامین نوشته شده و همچنین لورن اشمیت هیسریچ در تولید آن دست داشته است. مایک استروفسکی، تومک باگینسکی و یاروسلاو ساوکو به همراه جیسون اف براون و شان دنیل به عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی در ساخت این سریال دست دارند. رِا بنجامین نقش تهیه‌کننده اجرایی این فیلم هم بازی می‌کند. ساخت انیمه جدید ویچر برعهده استودیو Mir بوده که در کارنامه آن‌ها نام آثار زیادی از جمله سری Avatar: Legends of Korra هم دیده می‌شود.

کانگ هی چول (Kang Hei Chul) کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد. علاوه بر این انیمیشن، ساخت فصل چهارم سریال ویچر هم با حضور لیام همسورث در نقش گرالت ادامه دارد. بر اساس اخبار پخش شده انتشار این فصل احتمالا در سال 2025 انجام گیرد. همچنین در اوایل امسال بود که نتفلیکس این سریال را برای فصل پنجم تمدید شد. البته بهتر است بدانید که فصل پنجم، فصل آخر این سریال است. همچنین انتظار می‌رود کتاب جدید The Witcher ساپکوسکی در زمستان امسال منتشر شود.

منبع: Game Spot

source

توسط funkhabari.ir