نتفلیکس اخیرا مشخص کرده که طرفداران گرالت باید برای دیدن جدیدترین ماجراجویی او، تا سه ماه ابتدایی سال ۲۰۲۵ صبر کنند. ماجراجویی که Sirens of the Deep نام دارد و قرار است به شکل یک انیمیشن بلند عرضه شود.

در ابتدا قرار بود تا این انیمیشن از جهان ویچر که گرالت را در مرکز داستان خود دارد، در ماه‌های پایانی سال ۲۰۲۴ عرضه شود ولی گویا تصمیم نهایی تغییر کرده و حالا باید تا ماه فوریه ۲۰۲۵ (بهمن و اسفند سال جاری) برای تماشای این انیمیشن صبر کنیم.

این انیمیشن بلند سینمایی در ادامه موفقیت یک انیمیشن دیگر از جهان ویچر تولید شده است. فیلم اول با نام کامل The Witcher: Nightmare of the Wolf  و در سال ۲۰۲۱ عرضه شد و به عنوان محصولی موفق در نظر گرفته می‌شود.

داستان انیمیشن ویچر حول داستان کوتاهی از همین شخصیت و نوشته خالق او یعنی آندره ساپوفسکی می‌چرخد. داستانی کوتاه که «یک فداکاری کوچک» نام دارد. مهم‌ترین ویژگی این انیمیشن، بازگشت صداپیشه محبوب این شخصیت در بازی‌های ویچر است.

آقای Doug Cockle که در بازی‌های شرکت CD Projekt از جهان ویچر، صداپیشگی گرالت را برعهده داشت، اینجا هم برای ایفای نقش خود بازمی‌گردد تا یک بار دیگر با صدای گرفته و جذابش به گرگ سفید جان بدهد.

دیگر صداپیشه قابل ذکر این انیمیشن، خانم Anya Chalotra است که در سریال لایو اکشن و اقتباسی نتفلیکس از جهان ویچر نقش ینیفر را بازی می‌کند. او برای صداپیشگی همین شخصیت در بین عوامل تولید انیمیشن Sirens of the Deep حضور دارد.

در نهایت لازم به ذکر است که انیمیشن Sirens of the Deep هم مثل انیمیشن قبلی ویچر، توسط آقای Kang Hei Chul کارگردانی می‌شود.

مهم‌ترین خبر از سریال لایو اکشن ویچر هم جدایی هنری کویل از این پروژه است. جایی که حالا لیام همسورث جایگزین او شده و در فصل چهارم این سریال حضور خواهد داشت. تغییری که ظاهرا به دلیل اختلافات بین کویل و تهیه‌کنندگان سریال انجام شده است و خیلی برای طرفداران خوشایند نبوده است.

نظر شما چیست؟ آیا شما هم منتظر انتشار این انیمیشن جدید از جهان ویچر هستید؟

source

توسط funkhabari.ir