پوستر کانسپت جدید انیمه Fist of the North Star، که ساخته کمپانی برادران وارنر است، منتشر شد. این انیمه قرار است اقتباسی وفادارانه از منبع اصلی باشد. نام انیمه Fist of the North Star برای گوش بسیاری از طرفداران انیمه آشناست.

تقریبا هر کسی که در دنیای انیمه‌های اکشن گشتی زده باشد می‌داند که Fist of the North Star راه را برای بقیه باز کرده است. اقتباس‌ها و اسپین آف‌های این سری بسیارند و به تازگی در سال 2023، شرکت Warner Bros اعلام کرد که در حال ساخت انیمه‌‌ای از این سری موفق است. انیمه جدید مشت ستاره شمالی، سریالی بوده که کاملا به انیمه اصلی وفادار بوده و تولید آن از صداپیشگان و کارکنان کاملاً جدیدی برخوردار خواهد بود. بازسازی The Fist of the North Star در ابتدا در سال 2023 معرفی شد و قرار بود چهلمین سالگرد این سری را جشن بگیرد. اما تاکنون هیچ چیز دیگری از جمله زمان و نحوه انتشار آن مشخص نشده است. نمی‌توان گفت هیچ منتشر نشده، چون به تازگی استودیو وارنز پوستری جدید از این سری منتشر کرده که کانسپتی جالب را از این بازسازی ارائه می‌دهد.

پوستر کنشیرو (Kenshiro)، قهرمان اصلی داستان را از شانه به پایین نشان می‌دهد که در دنیای پسا-آخرالزمانی داستان ایستاده است. به نظر می‌رسد این انیمه جدید بازسازی بسیار جدی گرفته و قرار است در جوی بسیار اکشن و ترسناک قرار بگیریم. با اینکه هیچ جزئیات بیشتری در مورد این انیمه در دسترس نیست، این پوستر توانسته طرفداران بسیاری را به وجد آورد.

 

منبع اصلی انیمه Fist of the North Star

انیمه Fist of the North Star یک مانگای کلاسیک بوده که توسط برونوسون (Buronson) نوشته و به دست تتسو هارا (Tetsuo Hara) طراحی شده است. این مانگا برای اولین بار در سال 1983 منتشر شد. داستان در دنیایی پسا-آخرالزمانی و ویران شده اتفاق می‌افتد که در آن جنگ‌ و خشونت‌ به اوج خود رسیده‌اند. شخصیت اصلی داستان با نام کِن شیشیرو، یک استاد هنرهای رزمی است که به مبارزه با ظلم و فساد می‌پردازد. این مانگا به خاطر مبارزات حماسی، طراحی‌های جذاب و شخصیت‌های به یاد ماندنی‌اش شهرت دارد.

انیمه Fist of the North Star

کِن با توانایی‌های خارق‌العاده‌اش، می‌تواند نقاط ضعف دشمنانش را شناسایی کرده و آن‌ها را در لحظه‌ای کوتاه از پا درآورد. انیمه Fist of the North Star نه تنها به عنوان یک اثر سرگرم‌کننده شناخته می‌شود، بلکه تأثیر عمیقی بر فرهنگ پاپ و مانگاهای بعدی گذاشته است. داستان‌های عاشقانه و مفاهیم انسانی نیز در این اثر به خوبی به تصویر کشیده شده‌اند. انیمه این سری که برای اولین بار 1986 منتشر شد، یکی از مهم‌ترین عناوین اکشن بود و توانست تاثیرات بزرگی بر فرهنگ و طراحی‌ انیمه‌های اکشن بگذارد. در سال 2023 برادران وارنر اعلام کرد که بازسازی بزرگی از انیمه در دست دارد و شعبه ژاپن این کمپانی تولید کننده انیمه جدید خواهد بود. این کمپانی اعلام کرد که در ساخت این سری از «بازیگران مناسب و جدیدترین فناوری ویدیویی» برای «ساخت اثری وفادارانه» استفاده خواهد کرد.

منبع: CBR

source

توسط funkhabari.ir