دانلود کامل شب آهنگی با حضور الیکا عبدالرزاقی فصل 3 رایگان (قسمت 29) را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

برنامه شباهنگی یکی از برنامه‌های جذاب شبکه نمایش خانگی و پلتفرم فیلم نت بوده که در سال‌های اخیر به یک برند در شبکه نمایش خانگی تبدیل شده است حامد آهنگی اجرای این برنامه را بر عهده داشته و موفق شده نشان بدهد که یکی از بهترین کمدین‌ها و مجریان ایرانی است.

شب آهنگی با حضور الیکا عبدالرزاقی

حامد آهنگی در دهه ۸۰ به صورت حرفه‌ای وارد عرصه اجرا شده است و به صورت مستمر این کار را ادامه داد او بیشتر در نمایش‌های تئاتر هتل‌ها در کیش اجرا می‌کرد و کم کم موفق شد با برنامه خندوانه پایش به تلویزیون باز شود حالا خودش به عنوان یک برند شناخته می‌شود برنامه شباهنگی یکی از مهمترین برنامه‌هایی بوده که توسط حامد آهنگی اجرا شده و طرفداران زیادی پیدا کرده است.

الیکا عبدالرزاقی در این قسمت از برنامه شباهنگی حضور پیدا کرده و با حامد آهنگی گپ و گفت جذابی دارد که پیشنهاد می‌کنیم حتماً تماشا کنید.

در هفته‌های اخیر، عدم استفاده از حلقه ازدواج توسط الیکا عبدالرزاقی در برنامه «جوکر» شایعاتی مبنی بر جدایی این زوج را در فضای مجازی منتشر کرده بود. با این حال، خودِ الیکا عبدالرزاقی در برنامه «شب آهنگی» به این شایعات واکنش نشان داد و آن‌ها را تکذیب کرد.

الیکا عبدالرزاقی در پاسخ به پرسش حامد آهنگی درباره دلیل عدم استفاده از حلقه ازدواج، توضیح داد که این موضوع ارتباطی به جدایی از همسرش ندارد. وی دلایل شخصی خود را برای این مسئله عنوان کرد.

source

توسط funkhabari.ir