خرید دسته بازی موبایل همواره چالشی بزرگ برای طرفداران بازی‌های موبایل است زیرا تعداد زیادی کالا وجود دارد که بسیاری از آنها به معنای واقعی کلمه یک‌بار مصرف و زباله هستند. در این مقاله از ویجیاتو اما با بررسی بسیاری از دسته‌های بازی مخصوص موبایل به معرفی ۸ تا از بهترین دسته بازی‌های مناسب برای کالاف‌ دیوتی موبایل می‌پردازیم.


راهنمای خرید دسته بازی موبایل برای کالاف دیوتی موبایل

هنگام خرید دسته بازی موبایل برای کالاف دیوتی موبایل، اولین نکته‌ای که باید به آن توجه کنید، سازگاری دسته با دستگاه شماست. بسیاری از دسته‌های بازی به صورت بی‌سیم و با بلوتوث کار می‌کنند، بنابراین اطمینان حاصل کنید که دستگاه شما از این فناوری پشتیبانی می‌کند.

راهنمای خرید دسته بازی موبایل برای کالاف دیوتی موبایل

همچنین، برخی از دسته‌ها ممکن است نیاز به نرم‌افزار خاصی برای تنظیمات داشته باشند، بنابراین بررسی کنید که آیا دسته انتخابی شما با سیستم‌عامل موبایل شما سازگار است یا خیر. علاوه بر این، طراحی ارگونومیک دسته و راحتی در دست گرفتن آن نیز از اهمیت بالایی برخوردار است، زیرا بازی‌های طولانی ممکن است باعث خستگی دست شوند.

نکته دیگری که باید در نظر داشته باشید، ویژگی‌های اضافی دسته است. برخی از دسته‌ها دارای دکمه‌های قابل برنامه‌ریزی، حساسیت بالا و حتی قابلیت تنظیم وزن هستند که می‌تواند تجربه بازی شما را بهبود بخشد.

همچنین، بررسی کنید که آیا دسته دارای باتری قابل شارژ است یا نیاز به تعویض باتری دارد. در نهایت، نظرات و بررسی‌های کاربران دیگر را مطالعه کنید تا از کیفیت و عملکرد دسته اطمینان حاصل کنید. با در نظر گرفتن این نکات، می‌توانید دسته‌ای مناسب برای تجربه بهتر در کالاف دیوتی موبایل انتخاب کنید.


هنگام خرید دسته بازی برای موبایل باید به چه چیزهایی توجه کنیم؟

معیارهای مختلفی برای انتخاب یک دسته بازی برای موبایل وجود دارد، که در ادامه به مهم‌ترین آنها اشاره می‌کنیم.

ارگونومی و کیفیت ساخت

یک دسته‌ بازی خوب باید ارگونومی مناسبی داشته باشد و به دستان شما فشاری وارد نکند که باعث درد گرفتن انگشتان و مچ شود. همچنین یک دسته خوب دسته‌ای است که وزن کمی داشته باشد و به راحتی در دست جا بگیرد.

ظرفیت باتری

بسیاری از انواع دسته‌های بازی مخصوص موبایل به‌صورت بی‌سیم و با استفاده از بلوتوث یا وای‌فای به موبایل متصل می‌شوند. بهتر است که در هنگام خرید یک دسته بازی برای موبایل به ظرفیت باتری آن توجه شود تا مجبور نشوید آن را به صورت مداوم به شارژ بزنید.

تصویری تزئینی از یک دسته بازی موبایل مناسب برای کالاف‌ دیوتی موبایل

سازگاری با موبایل و بازی

مهم‌ترین مورد در هنگام انتخاب یک دسته بازی برای موبایل این موضوع است که دسته بازی با موبایل سازگاری داشته باشد. در بسیاری از مواقع به دلیل ضخامت زیاد موبایل یا عدم سازگاری با نرم افزار دسته بازی بلا استفاده می‌ماند.


دسته موبایل ممو مدل AK03

اگر به دنبال تهیه یک پکیج کامل برای ارتقا تجربه بازی خود در کالاف دیوتی موبایل هستید، دسته بازی ممو مدل AK03 مناسب شماست. این دسته بازی همراه با یک خنک کننده است که مانع از داغ کردن موبایل شما در هنگام بازی می‌‌شود. همچنین RGBای که در فن این دسته بازی به کار رفته نمای بسیار جذابی به آن داده است. همچنین این دسته بازی با یک بار شارژ می‌تواند تا بیست و دو ساعت شارژدهی داشته باشد که عدد بسیار خوبی به حساب می‌آید.

تصویری از دسته بازی ممو مدل AK03

ویژگی‌های خاص این دسته مانند لیزری بودن دسته شلیک و مغناطیسی بودن دسته هدف‌گیری آن را به انتخابی جذاب تبدیل می‌کنند. با خرید این محصول شما یک کیف نیز دریافت می‌کنید که می‌توانید دسته‌ها و خنک‌کننده را در آن قرار بدهید. تنها مشکل این دسته این است که با گوشی‌هایی که ضخامت بالایی دارند چندان سازگار نیست. شما می‌توانید این دسته را با قیمت حدودی ۶۰۰ هزار تومان خریداری کنید.


دسته بازی باسئوس مدل SUCJLF

برند باسئوس یا همان بیسوس، عمدتا به واسطه تولید پاوربانک‌ و شارژرهای باکیفیت و بادوام شناخته می‌شود. این شرکت اما محصولات دیگری مانند دسته بازی موبایل نیز تولید می‌کند. دسته بازی باسئوس مدل SUCJLF نیز یکی از محصولات خوب این شرکت است که همانند محصولات دیگر بیسوس از کیفیت قابل قبولی برخوردار است.

تصویری از دسته بازی باسئوس مدل SUCJLF

با این دسته به سادگی می‌توانید به صورت چهار انگشتی به تجربه بازی کالاف دیوتی موبایل بپردازید. همچنین فن این دسته بازی به خوبی می‌تواند از داغ شدن گوشی شما جلوگیری کرده و تجربه‌ای پایدار برای شما به ارمغان بیاورد. همچنین طراحی ارگونومیک این محصول سبب شده تا بازیکنان حتی در استفاده‌های طولانی‌ مدت هم تجربه‌ای ناخوشایند نداشته باشند. شما می‌توانید این دسته را با قیمت حدودی ۶۰۰ هزار تومان خریداری کنید.


دسته موبایل بلوتوثی ممو مدل MB02

این دسته بازی از شرکت ممو به شکلی عجیب طراحی شده است و احتمالا تا به حال دسته‌ بازی‌ای به این شکل ندیده اید. این دسته بازی که با استفاده از بلوتوث نسخه ۵ به گوشی متصل می‌شود، دکمه‌های L1 و L2 به همراه یک جوی استیک را در اختیار شما می‌گذارد.

تصویری از دسته بازی بلوتوثی ممو مدل MB02

دسته بازی ممو مدل MB02 با استفاده از اپلیکیشن اختصاصی‌ای به نام  Panda gamepad، می‌تواند به سادگی به هر گوشی اندروید یا iOS به راحتی متصل شود. هر چند که ممکن است فرایند راه‌اندازی این دسته بازی برای بعضی کاربران کمی پیچیده و زمان‌بر باشد. شما می‌توانید این دسته را با قیمت حدودی ۷۵۰ هزار تومان خریداری کنید.


دسته موبایل ممو مدل DL88

دسته بازی دیگری که قصد معرفی آن را در این لیست داریم بازهم از برند معتبر ممو است. کنترلر بازی ممو مدل DL88 با داشتن ۴ پدال مکانیکی، برای بازی کردن با شش انگشت طراحی شده است. این پدال‌ها به واسطه طراحی ارگونومیکی که دارند، باعث خستگی کمتر بازیکنان می‌شوند و در طولانی مدت به دست و انگشتان فشاری وارد نمی‌کنند.

تصویری از دسته بازی ممو مدل DL88

این دسته بازی همچنین یک فن بسیار قدرتمند نیز دارد که دمای گوشی را تا ۲۰ درجه کاهش می‌دهد و باعث پایداری بیشتر عملکرد موبایل در بازی‌هایی مانند کالاف دیوتی می‌شود. همچنین متریال نرمی که در این دسته بازی به کار رفته باعث می‌شود تا این دسته خط و خشی روی بدنه موبایل باقی نگذارد. شما می‌توانید این دسته را با قیمت حدودی یک میلیون تومان خریداری کنید.


دسته موبایل گیمسر مدل F7 CLAW

اگر قصد بازی کردن با شش انگشت را دارید ولی از یک تبلت یا یک موبایل با صفحه نمایش بزرگ استفاده می‌کنید، انتخاب‌های زیادی در زمینه دسته بازی نخواهید داشت. اما قطعا دسته بازی گیمسر مدل F7 CLAW بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. این دسته بازی با بهره بردن از دو پدال مغناطیسی و دو ماشه لیزری می‌تواند تا ۱۲۰ ساعت شارژدهی داشته باشد.

تصویری از دسته بازی گیمسر مدل F7 CLAW

این دسته بازی با انواع تبلت‌های اندرویدی و آیپدها سازگاری دارد و برخلاف اکثر دسته‌ها نیازی به نصب برنامه خاصی ندارد. به همین دلایل این دسته انتخابی مناسب برای افرادی است که می‌خواهند بلافاصله پس از وصل کردن دسته به تجربه بازی بپردازند. شما می‌توانید این دسته را با قیمت حدودی یک میلیون و چهارصد هزار تومان خریداری کنید.


دسته موبایل باسئوس مدل GMGA05

اگر به دنبال یک دسته بازی جمع و جور ولی کاربردی هستید، دسته بازی باسئوس مدل GMGA05 کاملا مناسب شماست. این دسته با کیفیت بالایی که دارد توانسته گیمرهای زیادی را راضی کند. شما با استفاده از این دسته می‌توانید به صورت چهار انگشتی به تجربه بازی‌ها بپردازید. هرچند که این دسته ۷ دکمه دارد که می‌توانید هر کدام را به‌صورت جداگانه برنامه‌ریزی کنید.

تصویری از دسته بازی باسئوس مدل GMGA05

با وجود اینکه این محصول ارزش خرید بسیار بالایی دارد، اما به دلیل اینکه کمی قدیمی است و تولید آن به سال ۲۰۱۹ باز میگردد پیشنهاد می‌شود که اگر گوشی‌ای دارید که اندروید ۱۱ به بالا دارد به سراغ این دسته بازی نیایید. شما می‌توانید این دسته را با قیمت حدودی یک میلیون و چهارصد هزار تومان خریداری کنید.


دسته موبایل Backbone مدل One

اگر که به دنبال خرید یک دسته بازی همه چیز تمام هستید و محدودیتی در بودجه ندارید، دسته بازی Backbone مدل One برای شما ساخته شده است. این دسته که توسط شرکت پرآوازه سونی ساخته شده است به تمام نیازهای شما در هنگام تجربه بازی‌های موبایل پاسخ می‌گوید و حس و حال دسته‌های خوش ساخت شرکت سونی را به شما القا می‌کند.

تصویری از دسته بازی Backbone مدل One

اما با وجود تمام این مزایا، نسخه تایپ سی این محصول در ایران موجود نیست و به‌سختی می‌توان آن را تهیه کرد. البته که نسخه لایتنینگ دسته Backbone مدل One در ایران موجود است و شما می‌توانید این دسته را با قیمت حدودی چهار میلیون و نهصد هزار تومان خریداری کنید.


دسته موبایل مایکروسافت مدل Xbox Series

بسیاری از افراد اما دسته‌های کنسول‌ها را به دسته‌های مخصوص موبایل ترجیح‌ می‌دهند. اگر شما هم جزو این افراد هستید پیشنهاد می‌شود که با توجه به قیمت و کاربری به سراغ دسته بازی مایکروسافت مدل Xbox Series بروید. این دسته که مخصوص کنسول‌های Xbox Series X و Xbox Series S طراحی شده است عملکرد بسیار خوبی در بازی کالاف دیوتی موبایل دارد و تجربه شما را چندین درجه بهبود می‌بخشد.

تصویری از دسته بازی مایکروسافت مدل Xbox Series

البته هنگام خرید این کنترلر باید به اصل یا فیک بودن آن نیز توجه کرد و مراقب جنس‌های جعلی بود. به‌صورت کلی اما این دسته بازی برای کسانی مناسب است که می‌خواهند تجربه‌ای کنسولی از بازی کالاف دیوتی موبایل داشته باشند. شما در حال حاضر می‌توانید این دسته را با قیمت حدود سه میلیون تومان از فروشگاه‌های معتبر تهیه کنید.


کلام آخر

انتخاب و خرید بهترین دسته بازی موبایل مناسب برای کالاف‌ دیوتی موبایل می‌تواند سخت باشد. زیرا تنوع بسیاری در بازار وجود دارد و در هر بازه قیمتی شاهد انتخاب‌های متعددی هستیم. در این مقاله از ویجیاتو سعی کردیم بهترین انتخاب‌ها را به شما معرفی کنیم تا شما بتوانید با توجه به نیاز و بودجه خود بهترین گزینه را انتخاب کنید.

یک دسته مناسب کالاف دیوتی موبایل باید حساسیت بالا، ارگونومی خوب و کیفیت بالایی داشته باشد.

به گیمرهای حرفه‌ای یا کسانی که به دنبال تجربه بهتر و راحت‌تر در بازی‌های موبایلی هستند.

ممو، GameSir ،Backbone و باسئوس از بهترین برندهای تولید دسته بازی موبایل هستند.

source

توسط funkhabari.ir