وب‌سایت ESRB از انتشار زودهنگام ریمستر بازی Horizon Zero Dawn خبر داد. وجود این بازی حدود دو سال پیش فاش شد و استودیو گوریلا گیمز هیچ‌گاه شایعات و گزارش‌های منتشرشده را تائید کرد. صدور سند رده‌بندی سنی نشان می‌دهد که تمامی شایعات درست بوده‌اند و ریمستر یکی از بازی‌های مهم پلی‌استیشن به‌زودی منتشر خواهد شد.

نسخه کامپیوتر بازی Horizon Zero Dawn در سال 2020 منتشر شد. سرعت فریم بازی و تا حدی جلوه‌های بصری بازی بهبود پیدا کرده بود. هر چند گوریلا گیمز از همان بافت‌ها و قابلیت‌های نسخه پلی‌استیشن 4 استفاده کرد. بسیاری معتقدند که این بازی در نوع خود زیبا و چشم‌نواز بود و نیازی به یک نسخه جدید با گرافیک بهتر نداشت.

ریمستر هورایزن زیرو داون، مدل‌های کاراکتر مشابه بازی Horizon Forbidden West خواهد داشت. نرخ فریم بازی افزایش یافته، بافت‌های گرافیکی جزئیات بیشتری پیدا کرده‌اند و از قابلیت‌های کنسول نسل جدید سونی استفاده شده است. هدف سونی به نظر، کاهش میزان تفاوت گرافیکی دو بازی بزرگ این مجموعه است و اینکه مالکان پلی‌استیشن 5 بتوانند این بازی مشهور را با بهترین کیفیت ممکن تجربه کنند.

ریمستر بازی Horizon Zero Dawn

ریمستر هورایزن زیرو داون در یک قدمی انتشار

سونی هنوز از ریمستر Horizon Zero Dawn رونمایی نکرده است. دریافت سند رده‌بندی سنی نشان می‌دهد که انتشار این اثر نزدیک است و ممکن است همین امسال، شاهد انتشار اثر برای PS5 باشیم. در حال حاضر هیچ اطلاعات موثقی در نیست و نمی‌دانیم آیا نسخه کامپیوتر هم آماده شده است یا خیر. بررسی سند صادرشده نشان می‌دهد که بازی رده‌بندی سنی «جوان» یا Teen را دریافت کرده است. بازی‌هایی مانند فورتنایت نیز در همین رده‌ی سنی قرار می‌گیرند.

گفتنی است این تنها پروژه مجموعه هورایزن نیست. بازی جدید Lego Horizon Adventures قرار است در ادامه‌ی سال برای کامپیوتر، پلی‌استیشن 5 و نینتندو سوییچ منتشر شود. این بازی با همکاری گوریلا گیمز و استودیو Gobo ساخته شده است. هدف آن روایت داستان بازی زیرو داون به شکلی تازه و بامزه است. مدیر استودیو گوریلا چند وقت پیش در مصاحبه‌ای به این بازی اشاره کرد و گفت که این فرصت ویژه‌ای برای آنها بوده و سریعاً با ایده موافقت کرده‌اند.

رده بندی سنی هورایزن زیرو داون

بازی لگو هورایزن قرار است حالت دو نفره یا کوآپ داشته باشد. همچنین کاراکترهای تازه‌ای را ملاقات خواهیم کرد و به دنیای تازه‌ای پا خواهیم گذاشت. علاوه بر این بازی، یک عنوان فرعی کاملاً آنلاین، احتمالاً یک MMO در حال ساخت است. این بازی توسط استودیو کره‌ای ساخته می‌شود و گوریلا گیمز دخالتی در توسعه آن ندارد. استودیو هلندی سخت مشغول توسعه بازی سوم هورایزن است و می‌خواهد این سه‌گانه را تکمیل کند. نظر شما چیست؟ آیا بازی Horizon Zero Dawn نیاز به ریمستر داشت؟

منبع: VGC

source

توسط funkhabari.ir