لورا میلی، رئیس بخش سرگرمی و فناوری الکترونیک آرتز در طی کنفرانس مالی اخیر از ساخت سومین بازی سری Star Wars Jedi صحبت کرد. بازی Star Wars Jedi Survivor سال گذشته منتشر شد و داستان آن به نوعی پایان یافت که نشانه‌هایی از ساخت بازی سوم را نشان می‌داد. ریسپاون به‌طور رسمی مشغول کار روی دنباله این سری بازی داستانی محبوب است.

مدیر شرکت EA در طی جلسه خطاب به سهام‌داران و سرمایه‌گذاران گفت که آنها بیش از پنج میلیارد دلار از مجموعه‌ی جنگ ستارگان درآمد کسب کرده‌اند. او اذعان کرد که بیش از 40 میلیون نفر بازی‌های سری جدای را تجربه کرده‌اند و همراه کال کستیس شده‌اند. وی در ادامه افزود که استودیو ریسپاون با تمام قوا در حال تلاش است تا فصل پایانی داستان جدای را برای طرفداران پر و پا قرص بازی روایت کند.

استیگ آسموسن، کارگردان و خالق بازی Star Wars Jedi سال گذشته از ریسپاون جدا شد. او استودیو شخصی خود را تأسیس کرده و طبق گفته‌ها، مشغول ساخت یک بازی ماجراجویی است. مشخص نیست کدام‌یک از اعضای ریسپاون، کارگردانی بازی سوم را به دست گرفته است. جدایی او باعث شد تا بسیاری بگویند که سومین شماره از این سری ساخته نمی‌شود. هر چند فرایند تولید و توسعه بدون حضور خالق ادامه خواهد یافت.

بازی Star Wars Jedi Survivor

تکمیل سه گانه Star Wars Jedi

نکته قابل‌توجه آن است که آسموسن، خواهان تکمیل سه‌گانه جدای بود. او سال گذشته در گفتگو با IGN گفته بود: «همیشه این بازی را به چشم یک سه‌گانه می‌دیدم. ما از همان ابتدا درک کاملی از بازی Survivor داشتیم و اینکه داستان در چه جایی اتفاق می‌افتد و سرنوشت کال چه خواهد بود. ما ایده‌هایی فراتر از این بازی هم داریم و اینکه چه اتفاقی خواهد افتاد.» کستیس در بازی دوم با سرنوشت تلخی مواجه شد و ریسپاون نشان داد که جنگیدن با امپراتوری، سرنوشت خوشایندی ندارد.

شرکت الکترونیک آرتز به‌منظور گسترش تعداد بازی‌کنان، Star Was Jedi Survivor را روز گذشته برای کنسول‌های نسل هشتم منتشر کرد. گیمرهای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان هم می‌توانند ماجراجویی کال کستیس را ادامه دهند. گفتنی است کرک بازی نیز چند روز پیش منتشر شد و آپدیت جدید نسخه کامپیوتر در ادامه، اکثر مشکلات را رفع کرد. ریسپاون مدت‌ها مشغول بهینه‌سازی بازی بود و بالاخره توانسته مشکلات بعد فنی را حل کند.

مدیر EA در طی جلسه مالی روز گذشته از بازی جدید بتلفیلد گفت. این بازی به ریشه‌های خود بازگشته و به دنیای مدرن خواهد پرداخت. فرایند تست و بررسی بازی قرار است سال آینده میلادی آغاز شود. در پایان نظر شما چیست؟ چه انتظاری از بازی سوم Star Wars Jedi دارید؟

منبع: VGC

source

توسط funkhabari.ir