فیلمبرداری سریال اسپین‌آف جدید گیم اف ترونز، A Knight of the Seven Kingdoms به پایان رسید. بازیگر نقش اصلی این سریال، دکستر سول انسل در انستاگرام خود پستی منتشر کرد و در آن نوشت که فیملبرداری این سریال رسماً به‌پایان رسیده است.

پس از اتمام سریال گیم آف ترونز، شبکه HBO و جورج آر. آر. مارتین اعلام کردند که چندین اسپین‌آف بر اساس کتاب‌های نغعمه یخ و آتش ساخته خواهد شد. یکی از این سریال‌ها، شوالیه هفت اقلیم بود که بر اساس رمانی با همین نام ساخته شده و فیلمبرداری آن اخیراً به‌پایان رسید.

این سریال در سال 2021 به‌صورت رسمی معرفی شد که داستان ماجراجویی شخصیت‌های Egg و Dunken the Tall را روایت می‌کند. این داستان 100 سال قبل از حوادث سریال بازی تاج و تخت جریان دارد و هنوز خاندان تارگرین بر روی تخت آهنین نشسته‌اند و بر وستروس حکمرانی می‌کنند. شخصیت Egg یکی از نوادگان این خاندان است که تبدیل به همراه Dunken the Tall می‌شود تا تجربه بیشتری در مبارزات پیدا کرده و مسیر خود را بهتر بشناسد.

سریال جدید گیم اف ترونز

 

فیلمبرداری سریال اسپین‌آف گیم اف ترونز تمام شد

دکستر سون انسل قرار است نقش اِگ و پیتر کلفی نقش دانکن را در این سریال ایفا کند. دکستر سون انسل جوان قبلا فقط در فیلم Robin and the Hoods ایفای نقش کرده و پیتر کلفی را نیز ممکن است بخاطر سریال Vikings: Valhalla بشناسید. سون انسل در پست انستاگرام خود نوشت:

پس از چندین ماه عالی سر ضبط سریال A Knight of the Seven Kingdom، بالاخره تمام شد. خداحافظی بلفاست، به‌زودی می‌بینمت!

پس از سریال خاندان اژدها، این دومین سریال اسپین‌آف از دنیای نغمه یخ و آتش است که ساخته می‌شود. فصل اول سریال خاندان اژدها توانسته بود نظرات مثبت طرفداران را کسب کند اما فصل دوم آن برای بسیاری دچار افول شده بود. لازم است بدانید که مارتین و ایرا پارک، نویسنده سریال خاندان اژدها، وظیفه نوشتن این سریال را برعهده دارند.

جورج آر. آر. مارتین نیز در کنار پارک‌ها، به‌عنوان تهیه‌کننده حضور دارند. از آنجایی که منبع اقتباس این سریال فقط یک کتاب نسبتاً کوتاه است، می‌توان حدس زد که با یک سریال تک فصلی طرف هستیم. این می‌تواند خبر خوبی برای طرفداران این جهان باشد چون در بسیاری از موارد، سریال‌های اقتباسی این دنیا شروع عالی دارند اما به مرور افت می‌کنند.

از سوی دیگر، طرفداران جهان نغمه یخ و آتش چندین سال است که منتظر هستند جورج آر. آر. مارتین، اخرین کتاب این مجموعه را نیز به‌پایان برساند. حتی در مصاحبه‌ای مارتین گفته بود که دوست دارد زودتر کتاب را منتشر کند و هر روز مشغول نوشتن است. لازم به‌ذکر است که پس از این کتاب، مارتین باید نوشتن کتاب پایانی این مجموعه را آغاز کند که قطعاً چندین سال طول می‌کشد تا نوشتن آن تکمیل شود.

نظر شما چیست؟ آیا علاقه‌ای به تماشای سریال‌های جدید گیم اف ترونز دارید؟ در بخش کامنت‌ها برایمان بنویسید.

منبع: GamesRadar

source

توسط funkhabari.ir