معمای تصویری با اسم فیلم : چیستان و سوالات معماگونه یکی از فعالیت‌هایی است که می‌تواند برای همه رده‌های سنی مناسب باشد. این سوالات معمولا خواننده را به چالش کشیده و او را وادار به فکر کردن می‌نماید.

چیستان از قدیم الایام در بین مردم رواج داشته است. آنان در محافل و میهمانی هی دوستانه پیستانی را مطرح و از حضار می خواستند جواب آن را بگویند. در واقع به چالش کشیدن مغز و ذهن عملی است که موجب باز شدن فکر و اندیشه می شود و توانایی حل مسئله را در افراد افزایش می دهد. زمانی که پاسخ چیستانی یافته می شود احساس توانمندی و ذکاوت در فرد رخ می دهد. کودکان نیز همینگونه هستند با یافتن پاسخ چیستان گویی قله ای دست نیافتنی را فتح نموده اند.

اگر به دنبال یک راه سرگرم‌کننده و مفید برای تقویت مغز خود هستید، چیستان‌ها و معماها یک گزینه عالی هستند. برای این کار لازم است چیستان‌ها و معماهای متنوعی را امتحان کنید. از چیستان‌های کلمه‌ای، چیستان‌های تصویری و معماهای ریاضی کمک بگیرید برای حل کردن آن ها تلاش کنید تا مهارت‌های فکری خود را در زمینه‌های مختلف بهبود بخشید.

معماها و چیستان ها از قدیم الایام وجود داشته اند و بخشی از فرهنگ و هنر هر تمدن بوده است. نخستین نمونه های ثبت شده مربوط به مصر باستان است. اما معماهای کلاسیک امروزی در یونان و روم باستان رایج بودند. در قرون وسطی نیز این معماها به عنوان بخشی از آموزش و تفریح مورد استفاده قرار می گرفتند. امروزه معماها و چیستان ها به عنوان ابزاری برای سرگرمی و تقویت مهارت های شناختی مورد توجه قرار گرفته اند.

چیستان‌های کلمه‌ای، چیستان‌های تصویری و معماهای ریاضی جز چیستان‌هایی هستند که علاوه بر سرگرمی، باعث افزایش مهارت‌های متنوع مغزی مانند بروز خلاقیت، تفکر تحلیلی و تفکر نقادانه می‌شوند.

معمای تصویری با اسم فیلم

تمرکز کردن کار سختی نیست ولی، گاهی به کاری غیرممکن تبدیل می‌شود. مخصوصا زمان‌هایی که با مسائل زیادی روبرو هستیم. نداشتن تمرکز باعث می‌شود نتوانیم کارهایمان را به خوبی و سر موقعی که باید به اتمام برسانیم. اگر یاد بگیریم که در هر زمان، فقط به یک چیز فکر کنیم مطمئنا می‌توانیم کارها را بهتر انجام دهیم و زودتر تمام کنیم.

انجام بازی های فکری، تمرین خوبی هستند تا میزان تمرکزمان را افزایش بدهیم. هدف ما در انجام بازی‌‌های فکری نزدیک است. می‌دانیم چه چیزی از بازی می‌خواهیم و قرار است چه کاری انجام بدهیم. مسیر مشخص است. حتی می‌دانیم که قرار است کی آن را تمام کنیم. همه‌ی این عوامل در کنار هم، باعث می‌شود تا موقع انجام دادن بازی‌ فکری، بیشترین تمرکز را داشته باشیم و اجازه ندهیم که فکرمان درگیر مسائل دیگر شود.

چیستان‌ها و معماها معمولاً از ما اطلاعاتی را می خواهند که ما باید آن ها را به یاد بیاوریم. این امر باعث تلاش ذهن و درنتیجه تقویت حافظه ما می‌شود. همچنین چیستان ها اطلاعات جدیدی نیز به ما یاد می دهند. به عنوان مثال، یک چیستان می‌تواند به ما کمک کند تا کلمات جدیدی یاد بگیریم یا اطلاعات تاریخی را به خاطر بسپاریم.

اما معمای تصویری با اسم فیلم امروز:

معما | با توجه به تصویر، اسم این فیلم معروف ایرانی چیست!؟

به نظر شما جواب این معما چیست؟ آیا نکته‌ای انحرافی در آن نهفته است؟

معمای تصویری با اسم فیلم

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

جواب معمای تصویری با اسم فیلم

تمرکز کردن کار سختی نیست ولی، گاهی به کاری غیرممکن تبدیل می‌شود. مخصوصا زمان‌هایی که با مسائل زیادی روبرو هستیم. نداشتن تمرکز باعث می‌شود نتوانیم کارهایمان را به خوبی و سر موقعی که باید به اتمام برسانیم. اگر یاد بگیریم که در هر زمان، فقط به یک چیز فکر کنیم مطمئنا می‌توانیم کارها را بهتر انجام دهیم و زودتر تمام کنیم.

انجام بازی های فکری و حل چیستان ها و معماها، تمرین خوبی هستند تا میزان تمرکزمان را افزایش بدهیم. هدف ما در انجام بازی‌‌های فکری نزدیک است. می‌دانیم چه چیزی از بازی می‌خواهیم و قرار است چه کاری انجام بدهیم. مسیر مشخص است. حتی می‌دانیم که قرار است کی آن را تمام کنیم. همه‌ی این عوامل در کنار هم، باعث می‌شود تا موقع انجام دادن بازی‌ فکری، بیشترین تمرکز را داشته باشیم و اجازه ندهیم که فکرمان درگیر مسائل دیگر شود.

این پرسش به روش‌های مختلفی کسانی را که سعی در حل آن دارند، سردرگم می‌کند. کلید اصلی حل آن، نگاه ساده به مسئله است. پاسخ کوتاه است!

 

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ: فیلم مغزهای کوچک زنگ زده

معمای تصویری با اسم فیلم

درباره فیلم مغزهای کوچک زنگ زده

مغزهای کوچک زنگ‌زده فیلمی به کارگردانی و نویسندگی هومن سیدی و تهیه‌کنندگی سعید سعدی محصول سال ۱۳۹۶ است. این فیلم به سبک درام در فضایی اجتماعی، تلخ، جنایی و فیلم اکشن می‌باشد. نوید محمدزاده و فرهاد اصلانی در نقش دو برادر، شخصیت‌های اصلی این فیلم را برعهده دارند.

دبورا یانگ منتقد آمریکایی نشریه هالیوود ریپورتر نیز پیش از این فیلم مغزهای کوچک زنگ‌زده ساخته هومن سیدی استعداد نوظهور سینمای ایران را مهیج‌ترین فیلم-ژانر در بازار جشنواره فجر معرفی کرده بود که به خوبی می‌تواند در عرصه بین‌المللی نیز مخاطبان را جذب کند.

در منطقه ای نزدیک البرز و زندان قزل حصار، یک آبادی وجود دارد که مختص فقیران و آشغال جمع کن‌ها، اراذل و اوباش، فروشندگان مواد و افراد به شدت گیر افتاده در تمکن مالی است. شکور، شاهین، شهره و شهروز به همراه پدر و مادرشان، در این آبادی زندگی می‌کنند. خشونت‌های جامعه و مسائل جمعی مواد مخدر به طوری این خانواده را تحت‌الشعاع قرار داده‌است که این خانواده از هم می‌پاشد. این داستان ها جنایت‌ها و جرم‌هایی را در دنیای این افراد به وجود می آورد …

 

source

توسط funkhabari.ir