سوال تصویری با شناسایی لاک پشت: مشاهده و حل تصاویر چالشی، معماها، تست های شخصیت شناسی و … به یکی از فعالیت های مورد علاقه کاربران اینترنتی تبدیل شده است. کافی است چند دقیقه در فیس‌بوک یا توییتر مرور کنید تا بررسی کنید که چقدر در این پلتفرم‌ها چالش‌هایی منتشر شده که در همه آنها حواس ما مورد آزمایش قرار می گیرد. در سوال تصویری با شناسایی لاک پشت امروز نیز دقت، توجه، تمرکز و قدرت بینایی شما به چالش کشیده می شود. با سوال تصویری با شناسایی لاک پشت و مجله خبری چشمک همراه باشید.

شاید در وحله اول این تست ها فقط به عنوان سرگرمی در نظر گرفته شوند. اما بسیاری از محققان معتقدند که تصاویر معمایی و … سبب می شوند که مغز به دنبال پیدا کردن مورد سوال بیشتر فعالیت کند. این فعالیت به نوعی ورزش برای مغز محسوب می شود، به خصوص آنکه در دنیاب فعلی مغز ما کمتر با چالش هایی که نیازمند دقت و تمرکز است روبرو می شود. این تست ها در بلند سبب افزایش قدرت تمرکز، دقت و در نهایت جزئی نگری افراد می شود. لذا انجام این تست ها فراتر از جنبه سرگرمی همواره توصیه می شود.

بازی ها کمک می‌کنند تا بهتر بتوانیم روی کارهای مهم تمرکز کنیم!

تمرکز کردن کار سختی نیست ولی، گاهی به کاری غیرممکن تبدیل می‌شود. مخصوصا زمان‌هایی که با مسائل زیادی روبرو هستیم. نداشتن تمرکز باعث می‌شود نتوانیم کارهایمان را به خوبی و سر موقعی که باید به اتمام برسانیم. اگر یاد بگیریم که در هر زمان، فقط به یک چیز فکر کنیم مطمئنا می‌توانیم کارها را بهتر انجام دهیم و زودتر تمام کنیم.

سوال تصویری با شناسایی لاک پشت

در بازی‌های فکری، باید دائما همه چیز را در نظر بگیریم و به آنها فکر کنیم. رفتار رقبا، شرایطی که در آن گیر افتاده‌ایم، تصمیماتی که باید در مقابل رفتار طرف مقابل بگیریم و حتی، شرایطی که ممکن است بعد از هر انتخاب برایمان رخ بدهد. این یعنی، استفاده کامل از سلول‌های مغزی. بهتر است بدانید که هر چقدر بیشتر به سلول‌های مغزتان استراحت بدهید، آنها را تنبل‌تر می‌کنید. وقتی از آنها استفاده نشود، می‌میرند و این باعث می‌شود تا در معرض کندی ذهن یا آلزایمر قرار بگیریم.

اگر روال زندگی شما یک چیز روتین شده است و در طول روز، کاری ندارید که بخواهید برای انجامش، به مغزتان فشار بیاورید، باید به فکر یک جایگزین خوب باشید. چه چیزی بهتر از  بازی فکری! با انجام بازی‌های فکری می‌توانید مغزتان را در بهترین وضعیت ممکن حفظ کنید. به ذهن ورزش بدهید و حالا حالاها، آن را جوان نگه‌دارید.

در این قسمت تصویری برای شما گذاشته شده است. شما باید بتوانید در کمتر از 8 ثانیه لاک پشت را در میان تصویر پیدا کنید. کافی است کمی تمرکز کنید و سپس با آمادگی به تصویر سوال تصویری با شناسایی لاک پشت نگاه کنید. مهم است که روی جزئیات تمرکز کنید تا بتوانید لاک پشت را تشخیص دهید. حتی اگرلاک پشت را در میان دایناسورها پیدا نکنید، باز هم یک چالش سرگرم کننده است که به بهبود حافظه و تمرکز شما کمک می کند.

بنابراین با توجه به آنچه در بالا اشاره شد، آیا آماده بازی هستید؟ مهارت های مشاهده خود را آزمایش کنید! آیا فکر می کنید می توانید لاک پشت را در میان دایناسورها در کمتر از 8 ثانیه تشخیص دهید؟ چالش را انجام دهید و دریابید که آیا آنچه را که برای شناسایی تفاوت های ظریف لازم است دارید یا خیر؟ مهارت های مشاهده خود را آزمایش کنید و ببینید که چقدر سریع می توانید لاک پشت را در تصویر تشخیص دهید!

 

سوال تصویری با شناسایی لاک پشت

 

.

.

 

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ سوال تصویری با شناسایی لاک پشت

همان طور که اشاره شده چالش این است که لاک پشتی را پیدا کنید که توانسته در تصویر پنهان شود. احتمالا آن را پیدا کرده اید. اما اگر خسته شده اید می توانید به تصویر پایین نگاه کنید. اما بهتر است بیشتر تصویر را مورد بررسی قرار دهید. برای دریافت پاسخ بهتر است که تمام گوشه های عکس را با دقت نگاه کنید.

 

.

.

.

.

.

 

جواب سوال تصویری با شناسایی لاک پشت: لاک پشت دقیقا در همین جاست. در نهایت باید گفت که محققان دریافته اند هر چقدر فعالیت مغز افزایش یابد میزان شکل گیری اختلالاتی نظیر زوال عقل، فراموشی و … کاهش پیدا می کند. بر همین اساس تمرینات منظم هوشی، تمرکز و … می تواند به افزایش کارایی مغز کمک کنند.

سوال با شناسایی لاک پشت

source

توسط funkhabari.ir