اسامی بازیگران فیلم لختگی (سینمایی) +بیوگرافی و عکسهای پشت صحنه و تصاویر بازیگران در اکران عمومی فیلم را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

فیلم سینمایی لختگی یکی از فیلم‌های هیجان انگیز می‌باشد که توسط آقای کاوه دهقانپور کارگردانی شده است این کارگردان دومین تجربه خود را در ساخت فیلم بلند کسب می‌کند. او قبلاً فیلم سینمایی سقف مات را تولید کرده بود و حالا به سراغ فیلم لختگی رفته است.

همانطور از نام این فیلم مشخص است داستان آن مربوط به یک اتفاق قدیمی است که حالا مثل خون لخته شده است.

اسامی بازیگران فیلم لختگی (سینمایی) +بیوگرافی و عکسهای پشت صحنه

اسامی بازیگران فیلم لختگی

  • نادر فلاح
  • مریم مومن
  • سهیلا گلستانی
  • مهدی کوشکی
  • نسیم ادبی
  • گیتی قاسمی
  • سیامک صفری
  • توماج دانش بهزادی
  • عاطفه اکبری
  • مریم مرادی نیا
  • فرهنگ شاهسواری
  • امیررضا دلاوری

خلاصه داستان فیلم سینمایی لختگی

خلاصه داستان

در خلاصه داستان این فیلم آمده که خانواده‌ای در یک منطقه زندگی می‌کنند نمی‌دانند که یک اتفاق و یک راز نهفته در این منطقه وجود دارد که هیچکس از آن با خبر نیست و بعد از افشا شدن آن زندگی همه آنها با تغییراتی مواجه می‌شود که هیچ کدام از آنها پیش بینی نکرده بودند.

داستان فیلم راز آلود بوده که که یک خانواده با بازی نادر فلاح و سهیل گلستانی و مریم مومن در یک منطقه زندگی می‌کنند و مهدی کوشکی غریبه‌ای است که رازهایی را برملا می‌کند و زندگی آنها تغییر پیدا خواهد کرد.

بیوگرافی نادر فلاح بازیگران فیلم لختگی

بیوگرافی نادر فلاح بازیگران فیلم لختگی

نادر فلاح (زاده شهریور ۱۳۵۲ در کرمان)، بازیگر و کارگردان سینما، تئاتر و تلویزیون اهل ایران است.فلاح فعالیت‌های , نمایشی خود را از سال ۱۳۶۸ در کرمان با بازی در نمایش‌های «دو به دل»، «شاه بازی خیال بازی»، «پرده راز»، «همای و همایون» و «آخرین برومند» آغاز کرد.

فلاح با فیلم چند کیلو خرما برای مراسم تدفین به صورت جدی وارد عرصه سینما شد. وی با فیلم چند متر مکعب عشق, بیشتر مورد توجه قرار گرفت و با بازی قابل توجه خودش توانست جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشن , خانه سینما را دریافت کند و نامزد جایزه جشن حافظ و جشنواره فیلم شهر شود.

بیوگرافی مریم مومن بازیگران فیلم لختگی

بیوگرافی مریم مومن بازیگران فیلم لختگی

مریم مومن به عنوان تنها فرزند خانواده در شهر مشگین شهر اردبیل در محله قروه درویش به دنیا آمد و می گوید با افتخار ترک زبان هستم. شیطونی و بازیگوشی دوران کودکی اش آنقدر زیاد بود که پدرش او را به ترکی (اوغلوم) «یعنی؛ پسرم» صدا می زد.

همچنین ببینید

فیلم کامل تیپ مریم مومن در اکران عمومی فیلم لختگی

او گفته قبل از ورود به بازیگری یک دوره یک ماهه در کلاس های بازیگری شرکت کردم اما خیلی زود متوجه شدم آن آموزشگاه کاملا بی کیفیت است آن شخص مدرس از من و امثال من که تازه قدم در این راه می گذاشتیم ماهیانه آن زمان 200 – 400 هزار تومان می گرفت

بیوگرافی  مهدی کوشکی بازیگران فیلم لختگی

بیوگرافی  مهدی کوشکی بازیگران فیلم لختگی

آقای مهدی گوشی از بازیگران عرصه فیلم و سریال ایرانی در ماه سال ۱۳۶۰ در شهر خرم‌آباد دیده به جهان گشوده است.

وی دارای مدرک کارشناسی رشته نمایش در گرایش ادبیات نمایشی می باشد.

همچنین ببینید

تیپ مهدی کوشکی و همسرش محیا مهدی زاده در اکران مردمی فیلم لختگی

آقای مهدی کوشکی متاهل می باشد و سال ها پیش با خانم صحرا فتحی بازیگر عرصه تئاتر وارد زندگی مشترک شده که حاصل این ازدواج یک پسر به نام آرسام می باشد.

source

توسط funkhabari.ir