فروش بازی Astro Bot به خوبی پیش می‌رود. بازی Astro Bot در هفته اول عرضه خود به عنوان دومین بازی پرفروش در ایالات متحده قرار گرفت. این بازی محبوب از شرکت سونی و Team Asobi تنها توسط بازی NBA 2K25 در جدول فروش شکست خورد و توانست جایگاه بسیار خوبی را به دست آورد. جالب است بدانید که این آمار شامل هر دو فروش فیزیکی و دیجیتالی است.

همچنین، همزمان با عرضه بازی، نسخه ویژه کنترلر DualSense با تم Astro Bot نیز پرفروش‌ترین لوازم جانبی در هفته مذکور در ایالات متحده بود. این آمار نشان می‌دهد که محبوبیت این بازی نه تنها در خود بازی بلکه در محصولات جانبی مرتبط بازی نیز بالا است. در ادامه با خبر فروش بازی Astro Bot، همراه تیم اخبار بازی وبسایت دنیای بازی باشید.

فهرست فروش بازی Astro Bot

بازی Astro Bot که در تاریخ ۱۶ شهریور(۶ سپتامبر) ۲۰۲۴ منتشر شد، جدیدترین نسخه از سری محبوب Astro است که توسط استودیوی Team Asobi ساخته شده است. این بازی شما را به یک ماجراجویی فضایی می‌برد. جایی که Astro به دنبال اعضای گم‌شده‌ی تیم خود در ۶ کهکشان مختلف و بیش از ۸۰ مرحله متنوع است. هر مرحله پر از محیط‌های شگفت‌انگیز مانند جنگل‌های سرسبز، سواحل شنی، و حتی مکان‌های عجیب و غریبی مانند یک ساعت شنی غول‌پیکر است. این بازی با بهره‌گیری کامل از قابلیت‌های کنترلر DualSense، از بازخوردهای لمسی تا تریگرهای تطبیق‌پذیر، تجربه‌ای کاملاً حس‌برانگیز ارائه می‌دهد.

در بررسی‌های انجام‌شده از بازی Astro Bot، این بازی تحسین زیادی دریافت کرده است. در بررسی‌های زیادی به این بازی نمره بالایی داده شده است. بازی Astro Bot هم‌اکنون برای پلی‌استیشن ۵ در دسترس است و استودیوی Team Asobi به‌روزرسانی‌های رایگانی را برای این بازی در دست ساخت دارد. این به‌روزرسانی شامل مراحل Speedrun جدید، VIP Bots جدید و جدول‌های امتیازات خواهد بود. جالب است که در تیتراژ پایانی بازی، اشاره‌هایی به VIP Bots آینده شده که شامل شخصیت‌هایی از عناوین معروف مانند Assassin’s Creed، Rise of the Ronin، Rayman و دیگر فرنچایزهای محبوب می‌شوند.

با وجود اینکه این بازی توانسته است توجهات زیادی را به خود جلب کند، به نظر می‌رسد که آینده آن با محتوای اضافی و پشتیبانی طولانی‌مدت، حتی جذاب‌تر نیز خواهد شد. این موفقیت نشان‌دهنده قدرت استودیوی Team Asobi در توسعه بازی‌های جذاب برای کنسول پلی‌استیشن ۵ است و قطعاً انتظارات بالایی برای آینده از این تیم وجود دارد.

این بود از خبر فروش بازی Astro Bot. نظر شما همراهان همیشگی وبسایت دنیای بازی در مورد این خبر چیست؟

علی کبریایی طبری

از بچگی عاشق این بودم ویدیو گیم بازی کنم و درباره آن با دوستانم صحبت کنم؛ حالا فرصت این رو دارم با دوستان بیشتری صحبت کنم.

source

توسط funkhabari.ir