دوازده سال از آغاز سفر پارسی گیم گذشت؛ سفری که با حمایت و همراهی شما عزیزان به این نقطه رسید. در شهریور ماه، همزمان با روزهای پایانی تابستان، ما بار دیگر گرد هم آمدیم تا تولدی دیگر را جشن بگیریم و شمع دوازدهمین سال فعالیت‌مان را روشن کنیم.

این دوازده سال برای ما پر از فراز و نشیب بوده است؛ روزهایی پر از چالش و تغییر، اما همیشه با یک هدف مشترک داشتیم، آن هم ساختن فضایی که هر آنچه یک گیمر ایرانی نیاز دارد را فراهم کند. در این مسیر، حضور شما باعث شد تا با انگیزه بیشتری ادامه دهیم و تلاش کنیم هر روز بهتر و کامل‌تر از قبل باشیم. پارسی گیم تنها یک سایت نیست؛ بلکه خانه‌ای برای تمامی گیمرهای ایرانی است که به دنبال تجربه‌ای بی‌نظیر در دنیای بازی‌های ویدئویی هستند.

پارسی گیم
حضور پارسی گیم در نهمین جام بازی های رایانه ای ایران در شهریور 1403

هر سال با شما و به عشق شما قدم‌های بزرگ‌تری برداشتیم. از تولید محتوای تخصصی تا معرفی بازی‌ها، راهنماها، و بومی‌سازی و ترجمه بازی‌های خارجی برای جامعه‌ی گیمینگ ایران. طی این مدت، با بیش از هزاران محتوای ارزشمند، سعی کردیم دانش و اطلاعات خود را با شما به اشتراک بگذاریم و در این راه به یکی از مراجع معتبر گیمینگ در ایران تبدیل شویم.

امسال نیز با برنامه‌هایی جدید و جذاب‌تر از همیشه، قصد داریم تجربه شما از پارسی گیم را به سطحی بالاتر ببریم. از بخش دانلود بازی‌ها گرفته تا زیرنویس فارسی و … همواره در تلاشیم تا بهترین کیفیت را به شما ارائه کنیم. هدف ما همواره ایجاد بستری بوده که هر گیمر ایرانی با اطمینان و لذت از آن استفاده کند.

در این سال‌ها، همراهی شما، انگیزه و نیروی محرک ما بوده است. شما، کاربران عزیز، قلب تپنده‌ی پارسی گیم هستید و بدون حضور شما، ادامه این مسیر برای ما ممکن نیست. پارسی گیم متعلق به همه شماست؛ کسانی که لحظات شیرین و هیجان‌انگیز گیمر بودنشان را با ما شریک شدند و به ما این فرصت را دادند که همراه هم رشد کنیم.

با افتخار، دوازدهمین سالگرد پارسی گیم را در کنار شما جشن می‌گیریم و از تمامی همکاران ما در تمامی بخش های پارسی گیم که با تلاش و پشتکارشان ما را به این نقطه رساندند، تشکر می‌کنیم. به امید سال‌های پر از موفقیت و دستاوردهای بیشتر در کنار شما، گیمرهای عزیز ایرانی.

نوید قادری – مدیریت پارسی گیم

source

توسط funkhabari.ir