شب گذشته در مراسم Geeked Week، نتفلیکس تاریخ پخش فصل دوم انیمیشن محبوب Arcane را رسماً اعلام کرد. این فصل قرار است فصل پایانی این سریال باشد و همانند فصل گذشته در سه بخش پخش شود. این بخش‌ها که تحت عنوان Act یا پرده شناخته می‌شوند از تاریخ 9 نوامبر الی 23 نوامبر پخش خواهد شد.

در حال حاضر مشخص نیست که فصل دوم انیمیشن آرکین چند قسمت خواهد بود. فصل گذشته این سریال 9 قسمت داشت که در سه پرده مختلف پخش شد. احتمالاً فصل دوم این انیمیشن نیز ساختار مشابهی داشته باشد. در کنار این خبر، یک ویدیوی جدید نیز از شخصیت Vi منتشر شد که در ادامه می‌توانید تماشا کنید.

در این ویدیو مشاهده می‌کنیم که شخصیت Vi همچنان با یک سری از دغدغه‌های ذهنی خود درگیر است. از سوی دیگر او را می‌بینیم که مداوم در حال تمرین و مبارزه با افراد مختلف است که اینطور به‌نظر می‌رسد مسابقات غیرقانونی باشد. یکی از مهم‌ترین نکاتی که باعث محبوبیت انیمیشن Arcane شد، شخصیت‌پردازی و مسیری بود که دو شخصیت اصلی در آن طی می‌کردند.

تاریخ انتشار فصل دوم انیمیشن Arcaneمشخص شد

مشخص شدن تاریخ پخش فصل دوم انیمیشن Arcane

فصل اول انیمیشن آرکین که در سال 2021 منتشر شده بود، خیلی سریع تبدیل به یکی بهترین انیمیشن‌های ساخته شده تاریخ شد. کیفیت بصری عالی در کنار یک داستان گیرا و شخصیت‌پردازی قابل لمس، اصلی‌ترین و قوی‌ترین عناصر این انیمیشن بود.

فصل اول این مجموعه ساختاری سه‌پرده‌ای داشت که هر پرده آن سه قسمت داشت که مجموعا 9 قسمت بود. فصل قبلی به گونه‌ای تمام شد که امکان ادامه دادن داستان وجود داشت و اگر به‌پایان می‌رسید نیز جمع‌بندی مناسبی داشت. با این وجود، فصل دوم قرار است فصل پایانی این مجموعه باشد و سرانجامی به مسیری که شخصیت‌ها طی کرده‌اند.

البته، سازندگان انیمیشن آرکین گفته‌اند که قصد دارند در آینده سراغ شخصیت‌های دیگر بازی League of Legends بروند. داستان انیمیشن Arcane فقط بخش کوچکی از جهان LoL را با دو شخصیت اصلی به‌تصویر کشیده بود و این بازی پتانسیل این را دارد تا چندین انیمه و انیمیشن مختلف بر اساس اتفاقات و شخصیت‌های آن ساخته شود.

در رابطه با پایان و ساخت انیمیشن‌های دیگر، لینک الکس یی (Linke Alex Ye) گفته است:

انیمیشن آرکین تازه اول کار برای همکاری داستانگویی ما با استودیوی Fortiche است. از ابتدای کار، از همان ابتدای مسیر که کار روی این پروژه را شروع کردیم، ما یک پایان‌بندی مشخصی را مدنظر داشتیم که قرار است در فصل دوم به پایان برسد. اما آرکین فقط یکی از چندین داستانی است که قصد داریم در جهان و دنیای رونِترا روایت کنیم.

آیا شما انیمیشن آرکین را تماشا کرده‌اید؟ در بخش کامنت‌ها نظر خود درباره این انیمیشن را برایمان بنویسید.

منبع: IGN

source

توسط funkhabari.ir