علی‌رغم شایعاتی مبنی بر به تاخیر افتادن زمان انتشار بازی GTA 6، تیک‌تو اینتراکتیو این موضوع را تکذیب می‌کند. طبق اعلام شرکت مادر راکستار، جدیدترین بازی GTA در همان تاریخ قبلی منتشر خواهد شد. این یعنی GTA 6 همچنان برای عرضه در پاییز 2025 برنامه ریزی شده و فعلا خبری از تاخیر نیست.

در اوایل این ماه، یکی از نویسندگان GTABase ادعا کرد که بازی مورد انتظار Grand Theft Auto 6 مدت‌هاست که تاخیر خورده است. این فرد ادعا کرد که این بازی بجای انتشار در پاییز 2025، در اوایل یا حتی اواسط 2026 منتشر می‌شود. این نویسنده اعلام کرد که حتی با افراد مطرح این صنعت، مثل جیسون شرایر هم درباره این موضوع صحبت کرده است.

همین‌ها کافی بود تا طرفداران GTA 6 هیجان زده شوند. صحبت‌ها در اینباره به حدی بالا گرفت که یکی از توسعه دهندگان سابق راکستار تصمیم گرفت تا جو را آرام کند. او با اعلام اینکه هنوز چیزی قطعی نیست و راکستار هنوز تصمیمی در اینباره نگرفته، طرفداران را به آرامش دعوت کرد. اما خود ناشر بازی، یعنی Take-Two، تمام این شایعات را تکذیب نموده است.

زمان انتشار بازی GTA 6

احتمال تاخیر در زمان انتشار بازی GTA 6 هنوز وجود دارد

اگر وارد گزارشات اخیر این کمپانی شوید و اصطلاحات سازمانی آن را رمزگشایی کنید، به چیزهای جالبی برمی‌خورید. در این گزارش‌ها، تیک تو به وضوع اعلام کرده است که راکستار به سرمایه گذاری روی فرنچایز GTA و انتشار نسخه ششم در پاییز 2025، متعهد است. همین جمله کافی بود تا تقریبا تمام شایعات درباره تاخیر خوردن این بازی، تکذیب شوند.

با اینکه همه چیز فعلا در حد شایعه بعید باقی مانده‌ است، اما این بدان معنا نخواهد بود که دوباره ظاهر نخواهند شد. در واقع، ممکن است باز هم شاهد آن‌ها باشیم و حتی واقعا زمان انتشار بازی GTA 6 به تعویق بیفتد. چرا که راکستار سابقه خوبی در اینباره ندارد. تقریبا تمام بازی‌های این کمپانی از زمان GTA 3، حداقل یک بار تاخیر خورده‌اند. این تاخیرها از یک هفته بوده تا حتی یک سال. مثلا هر دو قسمت Red Dead Redemption هر کدام دوبار تاخیر خوردند تا سر انجام منتشر شوند. حتی انتشار نسخه نسل بعدی بازی GTA V هم با چهار ماه تاخیر همراه بود.

جیسون شرایر از بلومبرگ ادعا کرده است که تاخیر در زمان انتشار بازی GTA 6 بسیار محتمل است. این در حالیست که انتشار به موقع این بازی، اهمیت زیادی برای ناشر آن یعنی تیک تو دارد. گفته می‌شود حدود 56 درصد از سود پیش بینی شده امسال این کمپانی، فقط از عرضه  GTA 6 تامین خواهد شد. رقم عظیمی که در صورت تاخیر این بازی به سال 2026، می‌تواند تاثیر منفی زیادی بر صورت‌های مالی این کمپانی داشته باشد. اما تاریخچه طولانی راکستار در تاخیر زدن بازی‌هایش، به تعویق افتادن انتشار این بازی را هم بسیار محتمل می‌کند.

منبع: The Gamer

source

توسط funkhabari.ir