دانلود بازی God of War Ragnarok Digital Deluxe Edition برای کامپیوتر

بازی God of War Ragnarok بالاخره برای رایانه‌های شخصی عرضه شد و بهترین تجربه ممکن از این بازی را به بازیکنان ارائه می‌کند. این بازی که توسط استودیوی سانتا مونیکا توسعه یافته و توسط Jetpack Interactive به طور ماهرانه‌ای به کامپیوتر منتقل شده، بر اساس موفقیت ریبوت God of War در سال 2018 ساخته شده است که این سری را دوباره برای نسل جدید ارائه کرد. این نسخه رایانه شخصی ادامه حماسه کریتوس در اساطیر نورس است و برای بازیکنانی که به کنسول پلی استیشن دسترسی ندارند، راهی قطعی برای تجربه و لذت بردن از این حماسه خواهد بود. این بازی چیزی بیش از یک پورت ساده محسوب می‌شود.

بالاترین وضوح گرافیکی ممکن

یکی از ویژگی‌های برجسته God of War Ragnarok بر روی کامپیوتر، عملکرد آن است. با بهره گیری از قدرت کامل تنظیمات پیشرفته، بازی می‌تواند با سرعت خیره کننده 150 فریم در ثانیه با فناوری FidelityFX Super Resolution از AMD حتی در وضوح 4K اجرا شود. برای کسانی که سیستم قدرتمندی دارند، بازی با سرعت 120 فریم در ثانیه در مقایسه با نسخه 60 فریم بر ثانیه که معمولاً در کنسول‌هایی مانند پلی استیشن 5 وجود دارد، تجربه‌ای متحول کننده ایجاد می‌کند. روان بودن بازی باعث می‌شود که نبرد شدیدتر و پاسخگوتر باشد و به بازیکنان این امکان را می‌دهد که به طور کامل در جریان بازی غوطه ور شوند.

راهنمای قدم به قدم بازی God of War Ragnarok

راهنمای قدم به قدم بازی God of War Ragnarok

بازی God of War Ragnarok توسط استودیو SCE Santa Monica ساخته‌شده است. در این مطلب با راهنمای قدم به قدم و ویدیویی تمام مراحل بازی God of War Ragnarok با کیفیت بالا و حجم مناسب با ما همراه باشید.

راهنمای قدم به قدم بازی God of War Ragnarok

امکان استفاده از انواع کنترلرها

نسخه PC بازی God of War Ragnarok نه تنها از نظر عملکرد بلکه از نظر پشتیبانی از کنترل نیز بهتر از همتایان کنسول خود عمل می‌کند. اگر بخواهید از کنترلر استفاده کنید، این بازی یکپارچه‌سازی کنترلر DualSense را ارائه می‌کند و از بازخورد لمسی پلی‌استیشن 5 ​​بهره می‌برد. این ویژگی به مبارزه‌های بازی، به خصوص زمانی که با مکانیک‌های پیچیده بازی ترکیب شود، جان می‌بخشد. برای کسانی که ترجیح می‌دهند از یک کنترلر Xbox یا هر دسته دیگری استفاده کنند، این بازی از روش‌های ورودی بسیار متنوعی پشتیبانی می‌کند. حتی می‌توانید یک تنظیم سنتی ماوس و کیبورد را مانند یک گیمر حرفه‌ای کامپیوتر انتخاب کنید.

جلوه های بصری خیره کننده

از نظر بصری، این بازی از خیره‌کننده‌ترین‌های سال جاری است. به لطف سخت‌افزار قدرتمند رایانه شخصی، God of War Ragnarok حتی بهتر از نسخه پلی‌استیشن 5 خود به نظر می‌رسد. چه در حال بالا رفتن از کوه‌های Midgard یا کاوش در محیط‌های سرسبز Vanaheim باشید، نسخه PC بازی حس بی‌سابقه‌ای از واقع‌گرایی و مقیاس را به دنیای اساطیر نورس می‌دهد. سطح بالای بهینه‌سازی به این معنی است که می‌توانید سخت‌افزار خود را به اوج بهره بری اش برسانید. این موضوع به‌خصوص اگر یک GPU و مانیتور سطح بالایی دارید که قادر به 4K و نرخ فریم بالا است، خود را نشان داده و شما را حیرت زده می‌کند.

بهترین راه تجربه این بازی

یکی دیگر از ویژگی‌های منحصر به فرد نسخه رایانه شخصی، امکان ورود به شبکه پلی استیشن (PSN) است. این به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا دستاوردهای درون بازی خود را با حساب PSN خود همگام کنند و مانند کنسول‌های پلی استیشن جوایز کسب کنند. God of War Ragnarok برای رایانه شخصی یک پیروزی مطلق است و Jetpack Interactive با این پورت کار چشمگیری انجام داده است. این بازی نه تنها به زیبایی بر روی سخت‌افزار مدرن اجرا می‌شود، بلکه مجموعه‌ای از ویژگی‌ها را نیز ارائه می‌کند که آن را به بهترین راه برای تجربه آخرین سفر کریتوس تبدیل می‌کند. پس نباید تجربه آن را به هیچ وجه از دست داد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Horizon Forbidden West Complete Edition و Assassin’s Creed Valhalla را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی God of War Ragnarok با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64-bit
Processor: Intel i5-4670k or AMD Ryzen 3 1200
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 1060 (6GB) or AMD RX 5500 XT (8GB) or Intel Arc A750
DirectX: Version 12
Storage: 190 GB available space
Additional Notes: Windows version 2004 2020-05-27 19041. 6GB GPU is required

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64-bit
Processor: Intel i5-8600 or AMD Ryzen 5 3600
Memory: 16 GB RAM
Graphics: NVIDIA RTX 2060 Super or AMD RX 5700 or Intel Arc A770
DirectX: Version 12
Storage: 190 GB available space
Additional Notes: Windows version 2004 2020-05-27 19041. 6GB GPU is required

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

From Santa Monica Studio and brought to PC in partnership with Jetpack Interactive comes God of War Ragnarök, an epic and heartfelt journey that follows Kratos and Atreus as they struggle with holding on and letting go. The sequel to the critically acclaimed God of War (2018), God of War Ragnarök picks up with Fimbulwinter well underway. Kratos and Atreus must journey to each of the Nine Realms in search of answers as Odin’s forces in Asgard prepare for a prophesied battle that will end the world. Along the way, they will explore stunning, mythical landscapes, and face fearsome enemies in the form of Norse gods and monsters. As the threat of Ragnarök grows ever closer, Kratos and Atreus must choose between the safety of their family and the safety of the realms.

source

توسط funkhabari.ir