کمتر از دو هفته دیگر تا انتشار عنوان مورد انتظار Silent Hill 2 Remake زمان باقی مانده است. در این مطلب به بررسی همه اطلاعاتی که تاکنون از این بازی منتشر شده، می‌پردازیم.

یک بازسازی وفادار به نسخه اصلی

بازی Silent Hill 2 از جهات مختلفی روند کپکام در بازسازی عناوین Resident Evil را پیش گرفته است، اما از یک جهت کلیدی مسیر خود را ترسیم خواهد کرد. چیزی که Konami و Bloober Team هر دو به طور مداوم روی آن اصرار دارند، این است که Silent Hill 2 Remake یک بازسازی وفادارانه نسبت به بازی اصلی باشد. البته این نسخه از برخی جنبه‌ها به چندین روش مختلف گسترش یافته است، اما هر آنچه به داستان اصلی مربوط می‌شود، می‌توان انتظار داشت که به نسخه اصلی نزدیک باشد.

بازگشت برخی از توسعه‌دهندگان اصلی

استودیوی Bloober Team نسبت به این ریمیک تعهد بالایی دارد و به نظر می‌رسد که می‌خواهد عدالت را در مورد میراث Silent Hill 2 انجام دهد. با وجود اینکه اغلب افرادی که در حال کار روی بازسازی هستند هیچ دخالتی در نسخه اصلی نداشته‌اند، اما چند نفر از اعضای کلیدی نسخه اصلی حضور دارند. به طور خاص، ماساهیرو ایتو، مدیر هنری و طراح موجودات و همچنین آکیرا یامائوکا، آهنگساز برجسته، هر دو در این ریمیک مشارکت دارند. نکته جالب این است که موتوی اوکاموتو، تهیه‌کننده اصلی این سری، در مصاحبه‌ای با فامیتسو فاش کرد که اگر قرار بود این بازسازی توسط سازندگان اصلی انجام شود، آن‌ها برای اعمال تغییرات اساسی‌تر تلاش می‌کردند، اما بلوبر تیم تنها خواستار وفادار ماندن به بازی اصلی بود.

مقدمه بازسازی شده

هر آنچه باید از Silent Hill 2 Remake بدانید

جزئیات بزرگ‌تر داستان اصلی عمدتاً در این ریمیک بدون تغییر باقی می‌مانند، اما با بزرگ‌نمایی جزئیات دقیق‌تر می‌توانید انتظار تغییرات نسبتاً زیادی را داشته باشید. به عنوان مثال، طبق نمایش‌های ارائه شده از گیم‌پلی، در مقدمه بازی تغییرات مختلفی ایجاد شده است. از جمله این موارد می‌توان به محل قرارگیری آیتم‌ها و رویارویی با دشمن و بهبود چیدمان برخی مناطق اشاره کرد. اتاق و مسیرهای اختیاری نیز در برخی مناطق برای کاوش بیشتر اضافه شده‌اند.

ساختمان‌های قابل کاوش بیشتر

استودیوی Bloober Team می‌خواهد یک گیم‌پلی گسترده‌تر نسبت به نسخه اصلی Silent Hill 2 ارائه دهد که فضای بیشتری برای کاوش دارد. طبق یک پیش‌نمایش منتشر شده در بلاگ پلی استیشن، بازیکنان قادر خواهند بود تا ساختمان‌های کاملا جدیدی را پیدا کنند. شما می‌توانید وارد این ساختمان‌ها شوید و آن‌ها را کاوش کنید که این ویژگی در بازی اصلی وجود نداشت. در این سازه‌ها می‌توانید به جمع‌آوری مهمات و منابع دیگر بپردازید. علاوه بر این، برخی از این فضاهای داخلی جدید تهدیدها و چالش‌هایی را به همراه خواهند داشت.

چیدمان تغییر یافته

هر آنچه باید از Silent Hill 2 Remake بدانید

علاوه بر برخی مناطق جدید که به این ریمیک اضافه شده‌اند، احتمالاً می‌توان انتظار داشت که تعداد زیادی از مکان‌های Silent Hill 2 از نظر طراحی در این ریمیک بسیار آشنا باشند، اما تعداد کمی نیز به طور کامل اصلاح شده‌اند. برای مثال، پیش‌نمایش این ریمیک نشان داد که هر دو ساختمان‌های آپارتمانی Wood Side و Blue Creek تقریباً به طور کامل بازسازی شده‌ باشند.

تغییرات در مبارزات

یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های این ریمیک نسبت به نسخه اصلی در بخش مبارزات است. بر خلاف نسخه اصلی، در ریمیک دوربین به صورت سوم شخص از روی شانه خواهد بود و از این حیث شباهت زیادی به ریمیک Resident Evil 2 دارد. جیمز ساندرلند اکنون می‌تواند از حملات دشمنان جاخالی دهد و نبردهای تن به تن خشن‌تری انجام دهد. حتی دشمنان نیز دارای حملات و انیمیشن‌های جدیدی هستند که آن‌ها را تهدیدکننده‌تر و غیرقابل پیش‌بینی‌ می‌کند.

رویارویی‌ها با دشمنان

هر آنچه باید از Silent Hill 2 Remake بدانید

به نقل از موتوی اوکاموتو، تهیه کننده سری Silent Hill، جدا از خود مکانیک‌های اصلی، مبارزات شاهد تغییرات مهم دیگری نیز خواهد بود. به عنوان مثال، تمام رویارویی‌های دشمنان در بازی جایگزین یا دوباره طراحی شده‌اند. اوکاموتو در مصاحبه‌ای با مجله PLAY پیرامون تغییرات مبارزات در ریمیک Silent Hill 2 اظهار داشت که تیم توسعه همه دشمنان را از جایی که در نسخه اصلی قرار گرفته‌اند جایگزین و دوباره طراحی کرده‌اند تا همه بتوانند نگاهی تازه به مبارزات داشته باشند.

معماها

معماها نیز به مانند مبارزات در ریمیک Silent Hill 2 با تغییراتی همراه بوده‌اند. اگرچه مشخصاً معماهایی وجود دارند که بلوبر تیم به همان شکل قبل ارائه داده، اما در عین حال، چندین معمای کاملاً جدید و تغییر یافته را ایجاد کرده است. در عین حال، این ریمیک مشابه با بازی اصلی به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا درجه سختی مبارزات و معماها را به طور جداگانه انتخاب کنند.

گزینه‌های شخصی سازی رابط کاربری

یکی از چیزهایی که Bloober Team همواره در آن خوب ظاهر شده، ساخت بازی‌هایی است که به شدت سینمایی به نظر می‌رسند. این دقیقاً همان چیزی است که نسخه ریمیک Silent Hill 2 به آن نیاز دارد. برای این منظور، اگر به دنبال سینمایی‌ترین و غوطه‌ور کننده‌ترین تجربه ممکن هستید، این گزینه را خواهید داشت که تک تک عناصر رابط کاربری روی صفحه نمایش را غیرفعال کنید.

فیلتر دهه ۹۰

توسعه‌دهندگان وجود فیلتر دهه ۹۰ در ریمیک Silent Hill 2 را تایید کرده‌اند. طبق گفته بلوبر تیم، این فیلتر افکت‌ها، تصحیح رنگ و تنظیمات صفحه را اضافه می‌کند و ظاهر بازی را به چیزی نزدیک‌تر می‌کند که ممکن است از نسخه اصلی به یاد داشته باشید.

دیالوگ‌های تغییر یافته

هر آنچه باید از Silent Hill 2 Remake بدانید

اگرچه ریمیک Silent Hill 2 یک بازسازی وفادارانه خواهد بود، اما قرار نیست داستان اصلی را کلمه به کلمه بازگو کند. به گفته مدیر خلاقیت بازی، این ریمیک در برخی قسمت‌ها دارای اندکی دیالوگ‌های تغییر یافته است که به نوبه خود ناشی از این واقعیت است که از ضبط عملکرد استفاده می‌کند. این توسعه‌دهنده می‌گوید قوس‌های عاطفی شخصیت‌های جیمز و ماریا حفظ شده‌ و دقت زیادی برای نشان دادن احساساتشان با کمک فناوری موشن کچر انجام شده است. در واقع تغییر اندک برخی از دیالوگ‌ها به این دلیل بوده است تا لایه‌ای از تفاوت‌های ظریف به پویایی شخصیت‌ها اضافه شود.

جزئیات موسیقی‌های بازی

همانطور که اشاره شد، آکیرا یامائوکا، آهنگساز با سابقه سری Silent Hill، در این بازسازی حضور خواهد داشت. طبق جزئیات ارائه شده، همه موسیقی‌های نسخه اصلی در این ریمیک بازسازی و حتی چند موسیقی جدید نیز به آن اضافه شده است.

مدت زمان بازی

هر آنچه باید از Silent Hill 2 Remake بدانید

Silent Hill 2 اورجینال یک بازی طولانی نیست، اما به نظر می‌رسد که نسخه ریمیک شده تجربه بهتر و طولانی‌تری را ارائه خواهد داد. به گفته سازندگان، به اتمام رساندن این ریمیک به طور میانگین بین ۱۶ الی ۱۸ ساعت به طول خواهد انجامید. برای بازیکنانی که می‌خواهند همه قسمت‌های بازی را کاوش کنند، این مدت زمان تا ۲۰ ساعت نیز افزایش می‌یابد. این در حالی است که به اتمام رساندن داستان اصلی نسخه اوریجینال بین ۷ الی ۸ ساعت به طول می‌انجامید. بنابراین در نسخه ریمیک با یک تجربه طولانی‌تر مواجه خواهیم بود.

ویژگی‌های نسخه PS5

ریمیک Silent Hill 2 یک اثر انحصاری کنسولی PS5 است و از برخی ویژگی‌های این کنسول بهره می‌برد. این بازسازی از ویژگی‌های کنترل DualSense شامل محرک‌های تطبیقی و بازخورد لمسی به همراه صدای سه‌بعدی پشتیبانی می‌کند. همچنین تایید شده است که این ریمیک هیچ‌گونه صفحه بارگذاری نخواهد داشت.

سیستم مورد نیاز

برای تجربه این بازی روی PC حداقل به یک پردازنده i7-6700K یا Ryzen 5 3600 و کارت گرافیک GeForce GTX 1070 Ti یا Radeon RX 5700 نیاز خواهید داشت. همچنین بازیکنان در حالت پیشنهادی به یک پردازنده i7-8700K یا Ryzen 5 3600X و کارت گرافیک Geforce RTX 2080 یا Radeon 6800XT به همراه ۱۶ گیگابایت رم و ۵۰ گیگابایت فضای خالی نیاز دارند. علاوه بر این، استفاده از SSD نیز برای تجربه بهتر بازی پیشنهاد شده است.

source

توسط funkhabari.ir