آزمون شناسایی عدد متفاوت بین اعداد 6: آیا می توانید عدد متفاوت را بین اعداد 6 پیدا کنید. برای این کار شما 5 ثانیه زمان خواهید داشت. این یعنی اینکه باید در نگاه اول این کار را انجام دهید. با مجله خبری چشمک و آزمون شناسایی عدد متفاوت بین اعداد 6 همراه باشید و اکنون مهارت های مشاهده در سطح نابغه خود را آزمایش کنید!

فکر می کنید مهارت های مشاهده ای در سطح نابغه دارید؟ خود را با شناسایی و پیدا کردن عدد متفاوت در این پازل تصویر در عرض 5 ثانیه ارزیابی کنید! تنها 1 درصد از مردم این چالش IQ را پشت سر می گذارند. اکنون آن را امتحان کنید!

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

آزمون شناسایی عدد متفاوت بین اعداد 6

آیا برای یک چالش تصویری آماده اید؟ با این پازل تصویر، مهارت های مشاهده در سطح نابغه خود را آزمایش کنید! وظیفه شما این است که تنها در عرض 5 ثانیه عدد متفاوت را در بین تعداد زیادی عدد 6 پیدا کنید. فکر می‌کنی می‌توانی ساعت را شکست بدهی؟ فقط 1% از مردم می توانند عدد را در زمان تشخیص دهند.

به واقع در تصویر زیر، شبکه ای از اعداد 6 را مشاهده می کنید. همه 6 ها یکسان به نظر می رسند، اما یک عدد متفاوت است. چالش شما این است که ایت عدد فرد را تنها در 5 ثانیه تشخیص دهید. ساعت را بر روی 5 ثانیه تنظیم کنید! شما 5 ثانیه فرصت دارید! این تست یا آزمون شناسایی عدد متفاوت بین اعداد 6 نه تنها ضریب هوشی شما را اندازه گیری می کند، بلکه سرعت پردازش اطلاعات تصویری را نیز ارزیابی می کند.

افرادی که مهارت های مشاهده قوی و ضریب هوشی بالایی دارند به راحتی می توانند پازل هایی از این دست را تحت فشار زمان رمزگشایی کنند. آیا فکر می کنید آنچه را که لازم است دارید؟

آزمون شناسایی عدد متفاوت بین اعداد 6

.

.

.

.

.

.

.

.

.

جواب آزمون شناسایی عدد متفاوت بین اعداد 6

زمان تمام شد! آیا عدد فرد متفاوت و تا اندازه ای عجیب و غریب را تشخیص دادید؟ چقدر طول کشید تا عدد را تشخیص دهید؟ اگر هنوز مورد عجیب و غریب را ندیده اید، نگران نباشید – این یک مشکل است. برای پاسخ به پایین صفحه پیمایش کنید.

.

.

.

.

.

.

.

.

جواب آزمون شناسایی عدد متفاوت بین اعداد 6: عدد فرد در تصویر در زیر در تصویر مشخص شده است. شکل عدد 6 با بقیه متفاوت است اگر دقت کنید. این آزمون توانایی شما را در تشخیص سریع تفاوت‌های ظریف به چالش می‌کشد، یک مهارت کلیدی هم در کارهای روزانه و هم در حل مشکلات پیچیده.

آزمون شناسایی عدد متفاوت بین اعداد 6

به انجام و تمرین این پازل ها ادامه دهید تا مهارت های مشاهده خود را تقویت کنید و ذهن خود را فعال نگه دارید. منتظر بازی های فکری و تست های هوشی بیشتر باشید که برای بالا بردن محدودیت های شما طراحی شده اند!

source

توسط funkhabari.ir