طرح پاییز روی ناخن: آیا می خواهید ناخن های فصلی داشته باشید که جوهر زیبایی پاییز را به تصویر بکشند؟ برگ های پاییزی را امتحان کنید. این تم محبوب از رنگ‌های پر جنب و جوش شاخ و برگ پاییزی الهام گرفته شده است که فضایی گرم و جذاب را در نوک انگشتان شما ایجاد می‌کند. این برگ‌ها با رفتن به ماه‌های سردتر، احساس آرامش را برمی‌انگیزد. در ادامه این مطلب آرایش و زیبایی با ایده های طرح پاییز روی ناخن همراه باشید.

ایده های طرح فصول بر روی ناخن

می‌توانید در طول فصل برای مناسبت‌های مختلف ناخن‌های پاییزی داشته باشید، چه برای گردش‌های غیررسمی یا مجالس رسمی برنامه‌ریزی کنید. جشن شکرگزاری، مهمانی های هالووین، جشنواره های پاییزی یا عروسی های پاییزی از جمله مناسبت های محبوبی هستند که می توانید برای پدیکور و مانیکور زیبایی برگ های پاییزی را روی ناخن های خود بپذیرید.

برای داشتن طراحی ناخن با برگ های پاییزی، می توانید اشکال و رنگ های نمادین شاخ و برگ های پاییزی مانند افرا، بلوط، توس و سایر برگ های درخت را انتخاب کنید. طرح ها می توانند از الگوهای پیچیده گرفته تا ظاهری انتزاعی تر و شیک تر باشند. اگر چیزی متفاوت از الگوی طبیعی برگ می خواهید، داشتن فرم سیلوئت با رنگ های تم پاییزی می تواند چشم نواز باشد.

نقوش احساس پاییز را برجسته می کند، مانند بلوط، کدو تنبل، کاج و موجودات جنگلی (مانند سنجاب، روباه یا جغد) می توانند هماهنگ با طرح برگ ها کار کنند. لهجه های فلزی، زرق و برق یا بدلیجات را برای لمس درخشش و بافت ترکیب کنید. اگر مبتدی هستید، به سادگی با برگردان های برگ، شابلون ها یا بشقاب های مهر زنی شروع کنید.

یک طرح خوب نیاز به ترکیب رنگ خوب دارد. سایه های مختلف قرمز، نارنجی، زرد و قهوه ای تغییر رنگ برگ ها را در طول فصل منعکس می کند. بنابراین آنها را به عنوان پالت رنگ اصلی خود برای ناخن های برگ های پاییزی انتخاب کنید. استفاده از رنگ‌هایی مانند سبز تیره، بنفش و بورگوندی می‌تواند به طرح اصلی شما عمق و کنتراست اضافه کند. رنگ پس‌زمینه خنثی یا خاکی برای برجسته‌کردن طرح برگ شما کاربردی خواهد بود.

بنابراین وقت آن رسیده است که ناخن های خیره کننده با الهام از پاییز با برگ ایجاد کنید تا زیبایی این فصل را جشن بگیرید. از این روند لذت ببرید و از بیان استعداد هنری خود لذت ببرید!

عکس های جالب از طرح پاییز روی ناخن

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

طرح پاییز روی ناخن

نکات مراقبت از ناخن

داشتن ناخن بلند، زیبا و سالم نشانه شخصیت و همچنین سلامت شما است

  • برای حفظ رطوبت درونی ناخن‌ها، روزانه مقدار زیادی آب بنوشید.
  • روزانه به میزان کافی پروتئین مصرف کنید.
  • اطمینان حاصل کنید که ویتامین B کافی مصرف می‌‌کنید.
  • روزان سه وعده غذاهای پر کلسیم استفاده کنید.
  • غذاهای حاوی آهن و روی مصرف کنید.
  • هر روز ناخن‌های خود را مرطوب کنید.
  • هنگام ظرف شستن و یا استفاده از مواد شوینده از دستکش‌های لاستیکی استفاده کنید.
  • ناخن بلند صدمه دیده را در همان لحظه اصلاح و کوتاه کنید.

source

توسط funkhabari.ir