شرکت سگا و استودیو Ryu Ga Gotoku از بازی جدید سری یاکوزا یا Like a Dragon رونمایی کردند. این بازی جدید با عنوان Pirate Yakuza in Hawaii شناخته می‌شود و برای کنسول‌های بازی نسل هشتم، نهم و کامپیوتر در تاریخ 28 فوریه 2025 منتشر خواهد شد. این بازی یک نسخه فرعی خواهد بود و یک ماجرای طنز‌آمیز با حضور گورو ماجیما را دنبال خواهد کرد.

داستان بازی Like a Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii در مورد گورو ماجیما از کاراکترهای مشهور سری یاکوزا است. ماجیما این بار حافظه‌اش را از دست داده است و فکر می‌کند که یک دزد دریایی است و به قلب دریای آزاد می‌زند. این باعث می‌شود تا یک ماجراجویی تمام‌عیار به‌عنوان کاپیتان کشتی دزد دریایی شروع شود و بتوانیم این سری بازی را به شکلی تازه تجربه کنیم. ماجیما به دنبال یک گنج باارزش می‌گردد و برای رسیدن به آن، دست به هر کاری خواهد زد. نبردهای مهیج چه در دریا و چه روی خشکی تدارک دیده‌ شده‌اند که طرفداران سری یاکوزا را حسابی سرگرم خواهند کرد.

ماجیما همراه یاری به نام نوح با انواع و اقسام خلاف‌کارها و دزدهای دریایی درگیر خواهد شد. برای اولین بار در سری بازی یاکوزا، می‌توانید یار جذب کنید و کشتی خود را ارتقا دهید. نبردهای دریایی طراحی شده و باید کشتی قدرتمندی داشته باشید. در عین حال با افراد مختلفی آشنا می‌شوید و ماجراجویی شما را تا دوردست‌ها خواهد برد. علاوه بر نبردهای دریایی، می‌توانید با مشت و لگد و شمشیر هم به جنگ دشمنان بروید. البته انتظار یک بازی واقع‌گرایانه را نداشته باشید و یادتان باشد که شما یک دزد دریایی یاکوزا هستید!

بازی Like a Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii یاکوزا

بازی یاکوزا دزد دریایی در هاوایی

کامبوهای جذابی برای نبردهای تن به تن طراحی شده‌اند. می‌توانید از نحوه نبرد دزدهای دریایی هم استفاده کنید. دو شمشیر در اختیار شماست و البته لگدهای محکمی هم می‌توانید به دشمن بزنید. کمتر بازی سری یاکوزا، کنترل کامل شخصیت ماجیما را در اختیار ما گذاشته است. بازی Yakuza 0 برای نمونه چهره‌ی متفاوتی از این کاراکتر نشان داد و کنترل او را در اختیار ما قرار داد. هرچند اگر با ماجیما آشنا باشید، قطعاً با سبک شوخی‌ها و صحبت‌های او میانه‌ی گرمی دارید.

خبری از کیریو، شخصیت اصلی سری بازی یاکوزا نیست. داستان بازی نیز ریشه‌های ژاپنی دارد. پاک شدن حافظه یکی از کلیشه‌های بزرگ بازی‌های ساخته‌شده توسط ژاپنی‌ها است. هر چند نبردهای بازی جذاب به نظر می‌رسند و خصوصاً که می‌توانید با کشتی به جنگ دیگر دزدهای دریایی بروید. اگر از دریانوردی خسته شدید، می‌توانید لنگر بیندازید و خیابان‌های جزیره هوایی را متر کنید و با دشمنان مختلف بجنگید. تمام آنچه از یک بازی Like a Dragon انتظار می‌رود در این اثر وجود دارد.

قیمت نسخه استاندارد بازی Like a Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii حدود 60 دلار اعلام شده است. منتظر انتشار Pirate Yakuza in Hawaii در تاریخ دهم اسفند 1403 برای پلی‌استیشن 4 و 5، ایکس‌باکس وان و سری و کامپیوتر منتشر خواهد شد.

منبع: Gematsu

source

توسط funkhabari.ir