بیوگرافی محیا مهدی زاده: مهدی کوشکی و همسرش محیا مهدی‌زاده، در مراسم اکران فیلم «حبس مجرد» حضور داشتند. این زوج با حضور خود در این مراسم توجه بسیاری را به خود جلب کردند. برای اینکه از اکران فیلم و همچنین بیوگرافی این بازیگر مطلع شوید.

بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان مجله گفتنی را از دست ندهید.

خلاصه بیوگرافی محیا مهدی زاده

نام: محیا

نام خانوادگی: مهدی زاده

تاریخ تولد: آبان 1375

پیشه بازیگری: تئاتر

وضعیت تاهل: متاهل (همسر مهدی کوشکی)

محیا مهدی زاده2

زندگی شخصی محیا مهدی زاده

همسر جدید مهدی کوشکی، محیا مهدی زاده بازیگر تازه کار تئاتر است که بدلیل کم بودن فعالیت هنری اش، اطلاعات چندانی درمورد او در دسترس نیست و در واقع مهمترین بخش بیوگرافی او را می توان ازدواجش با مهدی کوشکی دانست.

محیا مهدی زاده1
محیا مهدی زاده همسر چهارم مهدی کوشکی

در این حد بدانید که او متولد آبان 1375 بوده و تا بحال در یک نمایش ایفای نقش داشته است. در توضیح شغل همسر جدید مهدی کوشکی میتوان گفت که او بازیگر است و سال گذشته در تئاتری به نام لهجه ها به روی صحنه رفت. محیا مهدی زاده در توضیح مختصر برای معرفی خود با هدف جذب مخاطب برای تماشای تئاتری که در آن حضور دارد به این شکل خود را معرفی میکند:

سلام ارادت

امیدوارم حال همه خوب باشه

من محیا مهدی‌زاده هستم اولین نمایشم هست که دارم اجرا می کنم

اگه می شه این صفحه رو به بقیه ام معرفی کنید که بیان نمایش منو ببینن

خیلی دوست دارم نظر شما رو بشنوم و در کارم پیشرفت کنم

محیا مهدی زاده3

ازدواج و همسر محیا مهدی زاده

انتشار عکس دونفره محیا مهدی زاده و مهدی کوشکی در اینستاگرام، خبر ازدواج چهارم اقای بازیگر را رسما تایید کرد. عکس ازدواج مهدی کوشکی با محیا مهدی زاده با نوشته عاشقانه که در ادامه میخوانید همراه شد.

تو چنان در دل من رفته که جان در بدنی

نور من

یار من

به وقت 20 اردیبهشت 1403

و امشب در شب تولد امام رضا

محیا مهدی زاده و مهدی کوشکی
محیا مهدی زاده و مهدی کوشکی

همسران مهدی کوشکی قبل از محیا مهدی زاده

مهدی کوشکی نمایشنامه‌نویس، کارگردان، بازیگر تئاتر و سینما پیش از این دو ازدواج رسمی و یک بار ازدواج موقت داشته است حالا برای بار چهارم مجددا با یک بازیگر ازدواج کرد.

همسر اول مهدی کوشکی مینا شمس بود که حاصل ازدواجشان یک پسر است و همسر دوم مهدی کوشکی صحرا فتحی بود که همچون خود اقای بازیگر مشغول بازیگری و کارگردانی بود و همسر سوم مهدی کوشکی که ازدواجشان با حواشی بسیاری آغاز شد و دوام چندانی نداشت، ریحانه پارسا بود.

source

توسط funkhabari.ir