سوال هوش با خرید سیب: در بازی‌های فکری، باید دائما همه چیز را در نظر بگیریم و به آنها فکر کنیم. رفتار رقبا، شرایطی که در آن گیر افتاده‌ایم، تصمیماتی که باید در مقابل رفتار طرف مقابل بگیریم و حتی، شرایطی که ممکن است بعد از هر انتخاب برایمان رخ بدهد. این یعنی، استفاده کامل از سلول‌های مغزی.

بهتر است بدانید که هر چقدر بیشتر به سلول‌های مغزتان استراحت بدهید، آنها را تنبل‌تر می‌کنید. وقتی از آنها استفاده نشود، می‌میرند و این باعث می‌شود تا در معرض کندی ذهن یا آلزایمر قرار بگیریم.

بخش تفریح و سرگرمی مجله خبری چشمک امروز نیز با یک آزمون جالب دیگر با شما همراه است. همه می دانیم همانطور که تست ها، پازل ها، جداول و دیگر انواع و اقسام بازی های فکری به دلیل جنبه سرگرم کنندگی محبوبت فراوانی در فضای اینترنت پیدا کرده اند. ما می توانیم به آسانی با کمک این ازمون ها میزان توانایی ها و مهارت های شناختی خود را مورد سنجش قرار دهیم. لذا آزمون فکری امروز که با عنوان تست هوش خریداری سیب در بخش تفریح و سرگرمی چشمک ارائه شده است، یک تمرین ذهنی عالی برای مغز شماست. زن به 3 دلار کدام سیب ها را خریداری می کند!؟

شما باید برای رمزگشایی و حل تست هوش خریداری سیب در زمان محدود شده 3 ثانیه ای، از تمام مهارت های شناختی خود استفاده کنید. در این زمان محدود تصمیم زن برای خرید سیب را شناسایی کنید. می توان گفت که شما برای حل این آزمون، علاوه بر اینکه باید جزئیات تصویر را به خوبی مورد بررسی قرار دهید از سطح ادراک منطقی خودتان نیز به نحو احسن استفاده کنید. پس مغز خود را هر روز ورزش دهید و با چشمک همراه باشید.

 

سوال هوش با خرید سیب

اگر روال زندگی شما یک چیز روتین شده است و در طول روز، کاری ندارید که بخواهید برای انجامش، به مغزتان فشار بیاورید، باید به فکر یک جایگزین خوب باشید. چه چیزی بهتر از  بازی فکری! با انجام بازی‌های فکری می‌توانید مغزتان را در بهترین وضعیت ممکن حفظ کنید. به ذهن ورزش بدهید و حالا حالاها، آن را جوان نگه‌دارید.

شاید در نگاه اول انجام و حل این آزمون چندان سخت نباشد. به واقع رسیدن به پاسخ در زمان 3 ثانیه ای بسیار مشکل است. بنابراین تست هوش خریداری سیب نیز همانند دیگر آزمون ها و تست های مختلف، درک و نکته سنجی شما را به چالش می کشد. شاید به همین علت باشد که این آزمون در شبکه های اجتماعی به شدت مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

در تصویر سوال هوش با خرید سیب شما با تصویر جالبی روبرو هستید.زنی به فروشگاه آمده است و قصد خرید سیب دارد. او فقط سه دلار دارد. به نظر شما او با 3 دلار کدام سیب را خریداری خواهد کرد؟ پس صحنه زیر را تجزیه و تحلیل کنید و سعی کنید به پاسخ دست پیدا کنید. به دقت به همه احتمالات فکر کنید و معما را در کمتر از 3 ثانیه حل کنید.

سوال هوش با خرید سیب

.

.

.

.

 

.

.

.

پاسخ سوال هوش با خرید سیب

زمان شما به پایان رسید. می توان از زمان اضافه بعدی استفاده کنید. چشمان خود را کاملا باز کنید و اجازه ندهید چیزی از شما فرار کند، زیرا در تصویر می تواند سرنخی وجود داشته باشد که به راحتی شما را به مسیر اصلی هدایت کند. تمرکز کنید و با دقت تماشا کنید!

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ: بله کاملا مشخص است که او سیب قرمز و سبز را خریداری خواهد کرد. سیب آبی در دنیای واقعی وجود ندارد.

سوال هوش با خرید سیب

source

توسط funkhabari.ir