ترفند نرم کردن حوله: آیا از داشتن حوله های زبر خسته شدی!؟ آیا حوله ات بوی نامطبوع پیدا کرده است؟ قصد داری حوله جدید بخری؟ دست نگهدار! شما با کمک این ماده شگفت انگیز و اضافه کردن آن به ماده شوینده، حوله ای تمیز و نرم خواهید داشت. کافی است 3 قاشق غذاخوری از این ماده مخفی را اضافه کنید و شگفت زده خواهید شد! با مجله خبری چشمک و ترفند نرم کردن حوله همراه باشید.

ترفند نرم کردن حوله

بازگرداندن نرمی و لطلفت حوله ها به لطف ترفندهای ساده شستشو امکان پذیر است. چه کسی رویای خرید بیشتر و بیشتر حوله های نرم و خوشبو را ندارد؟ پیروی از این نکات به شما کمک می کند تا به نتایج شگفت انگیزی دست یابید و لباس های روزانه خود را به یک تجربه نشاط آور تبدیل کنید. یاد بگیرید چگونه با چند مرحله حوله های خود را مانند ابر نرم کنید. هرگز آسان تر از این راه نبوده است! در ادامه با ترفند نرم کردن حوله همراه باشید.

قدرت بی کربنات یا جوش شیرین

برای نرم و تازه کردن حوله ها، افزودن 3 قاشق جوش شیرین به پاک کننده شما یک راه حل عالی است. این ماده طبیعی نه تنها بوی نامطبوع را از حوله می گیرد، بلکه به نرم شدن الیاف حوله نیز کمک می کند.

با این ترفند ساده، حوله های شما به حالت عادی باز می گردند، بسیار نرم و خوشایند در هنگام لمس کردن. به یاد داشته باشید که جوش شیرین را در شروع چرخه شستشو اضافه کنید تا به درستی حل شود.

در صورتی که با این کار بوی حوله از بین نرفت از آب جوش استفاده کنید.

آب جوش توانایی زیادی در میکروب‌زدایی دارد و اگر بوی بد حوله شما به‌هیچ‌عنوان از بین نرفت می‌توانید از آب جوش استفاده کنید. در این روش ابتدا در یک قابلمه مناسب مقداری آب بریزید و آن را روی شعله قرار دهید تا به جوش بیاید. سپس حوله بودار خود را در آب جوش غوطه‌ور کرده و پس از گذشت 15 دقیقه آن را از آب خارج کنید. در این مرحله، تمامی میکروب‌های موجود در بافت حوله از بین رفته‌اند و حالا نوبت آن است که بوی بد حوله را با جوش شیرین از بین ببرید. پس از پایان شستشو، حوله را آبکشی کرده و در زیر نور خورشید پهن کنید.

ترفند نرم کردن حوله

حوله را به تنهایی بشوئید

یکی دیگر از توصیه های اساسی این است که حوله ها را از بقیه لباس جدا کنید. این عمل از جذب پرز یا بو وسایل ناخواسته توسط حوله ها جلوگیری می کند و امکان شستشوی موثرتر را فراهم می کند. در صورت امکان، آنها را در یک بار مخصوص بشویید تا از حداکثر کارایی چرخه شستشو اطمینان حاصل کنید.

استفاده از سرکه سفید در چرخه شستشو

سرکه سفید یکی دیگر از متحدان ارزشمند برای نرم کردن حوله ها است. افزودن 250 میلی‌لیتر سرکه به چرخه آبکشی نه تنها به خنثی کردن بوی بد کمک می‌کند، بلکه الیاف را تقویت می‌کند و باعث می‌شود حوله‌ها بادوام‌تر و ماندگارتر شوند. نگران بو نباشید، در هنگام خشک شدن تبخیر می شود!

به مقدار مواد شوینده دقت کنید

استفاده از مواد شوینده به اندازه کافی مهم است. بیش از حد محصول می تواند حوله ها را سفت و سخت کند. برای اطمینان از بهترین نتیجه شستشو، همیشه دستورالعمل های روی بسته مواد شوینده را دنبال کنید.

ترفند نرم کردن حوله

نگهداری درست حوله

پس از شستن، حوله ها را در مکانی خشک و دارای تهویه مناسب نگهداری کنید تا از رشد کپک جلوگیری شود. حوله ها را آویزان کنید تا کاملا خشک شوند و نرمی خود را حفظ کنند.

از تجمع رطوبت که می تواند طراوت و جذب آنها را به خطر بیندازد، خودداری کنید.

منتظر چی هستی؟ این نکات را عملی کنید و از حوله های نرم و دلپذیر لذت ببرید. با حوله هایی که مانند ابر شما را در بر می گیرند.

 

برایتان جالب خواهد بود

۸ راه ساده برای خلاص شدن از شر مایت های گرد و غبار

چگونه بوی بد کفش و پا را از بین ببریم + ۷ پیشنهاد خانگی موثر

 تمیز کردن میوه ها و سبزیجات با این روش ساده چینی ها!

ترفندهای ساده برای برق انداختن طلا و جواهرات مثل روز اول!

راهکارهای پیدا کردن سایز انگشتر: رازهایی برای انتخابی بدون خطا!

نگهداری کاهو در یخچال بدون پلاسیدگی و خراب شدن

source

توسط funkhabari.ir