فیلم The Conjuring Last Rites بازیگر فیلم‌های ایکس من، بن هاردی، و میا تاملینسون را به عنوان جدیدترین اعضای این اثر در کنار پاتریک ویلسون و ورا فارمیگا قرار داده است.

این فیلم که در سال ۲۰۲۵ منتشر خواهد شد، قسمت نهم در فرنچایز عظیم The Conjuring است. داستان قسمت مذکور پایان داستان کارآگاه فراطبیعی ما خواهد بود. از فیلم اوریجینال سال ۲۰۱۳ تاکنون شخصیت‌ها جوانب کلیدی این مجموعه بودند. همین سری بود که نسخه‌هایی تخیلی از کارآگاه‌های واقعی و کیس‌های مربوط ساخت و به طرفداران ارائه داد. حالا که The Conjuring Last RItes به عنوان قسمت آخر داستان وارن‌ها تایید شده است، سایت Deadline دو صورت جدید را در لیست بازیگران قرار می‌دهد.

این دو شخصیت جدید در خط اصلی داستان فرنچایز، کنار ویلسون و فارمیگا قرار می‌گیرند. بن هاردی، که پیش از این برای ایفای نقش شخصیت Archangel در فیلم X-Men Apocalypse شناخته شده بود و راجر تیلور از فیلم Bohemian Rhapsody، با بازیگر The Beast Must Die، میا تاملینسون، در قسمت آخر داستان همراه خواهند شد. البته باید در نظر داشته باشید که لیست بازیگران این فیلم ۲۰۲۵ به صورت آهسته معرفی می‌شوند. در همین حین، هنوز معلوم نیست کدام کیس از پرونده‌های وارن‌ها نقطه‌ی اقتباس این فیلم خواهد بود.

منبع: Screenrant

source

توسط funkhabari.ir