یکی از بازیکنان، تصمیم گرفته که از شرکت Bandai Namco به دلیل سختی بازی Elden Ring شکایت کند و به نظر می‌رسد شکایت او به جایی نرسیده است. در اول جولای امسال، یکی از بازیکنان بازی الدن رینگ، از شرکت نامکو به دلیل سختی بیش از حد بازی شکایت کرد. شاید به نظر احمقانه برسد، اما این بازیکن واقعا باور داشت توسعه دهندگان بازی، این عنوان را بی‌نهایت سخت ساخته‌اند تا بازیکنان کمی بتوانند آن‌را به اتمام برسانند. همچنین این شخص، باور داشته توسعه دهندگان بازی را به نحوی ساخته‌اند که اکثریت به قریب بازیکنان نتوانند مکان‌های مخفی بازی را ببیند و پیدا کنند. به همین دلیل، شکایتی قانونی را در برابر این غول بازی‌سازی به راه انداخته که در یکم جولای به دست هر دو طرف ماجرا رسید.

با این حال، جدیدا و بر اساس اخبار اکانتی توییتری با نام کاربری Pirat_Nation شرکت نامکو به سادگی بر روی این شکایت درخواست رد ثبت کرده است. درخواست رد در دادگاه، یک درخواست کتبی بوده که از دادگاه می‌خواهد تا قبل از شروع شدن روند قضایی، دادگاه بار دیگر دلایل شکایت را بررسی کند. به نظر می‌رسد این اتفاق فقط برای هدر دادن وقت دو طرف بود و هیچ دلیل منطقی پشت این شکایت نیست. سختی بازی Elden Ring بسیار بالاست اما جلو رفتن در این بازی غیرممکن نیست به همین دلیل پایان این ماجرا از ابتدا پیداست. با این حال قسمت جالب ماجرا اینجاست که دادگاه اجازه ثبت و مطرح کردن شکایت را به بازیکن داده است.

شکایت از سختی بازی Elden Ring

انتشار عنوان و سختی بازی Elden Ring

این بازی به کارگردانی هیدتاکا میازاکی، خالق سری بازی‌های دارک سولز، ساخته شده است. الدن رینگ به خاطر گیم‌پلی چالش‌برانگیز، طراحی جهان باز و داستان عمیقش شناخته می‌شود. یکی از ویژگی‌های بارز بازی ذکر شده سختی آن است که به عنوان یک علامت تجاری برای بازی‌های فرام‌سافتور شناخته می‌شود. سختی بازی Elden Ring چند دلیل اصلی دارد. اولاً، مبارزات در این بازی به شدت نیازمند دقت و زمان‌بندی هستند. دشمنان نه تنها از نظر تعداد بلکه از نظر قدرت و تنوع هم بسیار زیادند. هر دشمن یک الگوی حمله خاص به خود را دارد که بازیکن باید آن را شناسایی کرده و بر اساس آن واکنش نشان دهد.

این امر باعث می‌شود که بازیکنان نیازمند تمرکز و استراتژی باشند و هر اشتباه کوچکی ممکن است به قیمت جان آنها تمام شود. سیستم مرگ در بازی الدن رینگ به نوعی طراحی شده که بازیکن را به چالش می‌کشد. وقتی بازیکن می‌میرد، باید دوباره به محل مرگ خود برگردد تا آیتم‌های جمع‌آوری شده را بازیابی کند. همچنین، بازی به بازیکنان اجازه می‌دهد تا با انتخاب‌های خود در مورد مهارت‌ها و تجهیزات، سبک بازی خود را شکل دهند. این انتخاب‌ها می‌توانند تأثیر زیادی بر روی موفقیت یا شکست گیمرها داشته باشند. علاوه بر این، الدن رینگ دنیای بزرگ دارد که هر کدام دارای چالش‌ها و دشمنان خاص خود هستند. این تنوع باعث می‌شود که بازیکن هر بار با تجربه‌ای جدید مواجه شود.

منبع:‌ Tech4Gamers

source

توسط funkhabari.ir