چهره بعد از عمل نگار فروزنده: نگار فروزنده در 3 تیرماه سال 1357 در شمیران تهران متولد شد. پدر او دارای شغل آزاد و مادرش خانه دار است و دارای دو برادر به نام های احسان و کیوان است که نقش تاثیرگذاری را در زندگی او داشته اند و همیشه مشاور او بوده اند.

بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان مجله گفتنی را از دست ندهید.

چهره بعد از عمل نگار فروزنده

چهره بعد از عمل نگار فروزنده1

علت کم کاری نگار فروزنده

نگار فروزنده با اینکه پیشرفت خوبی را در عرصه بازیگری داشت اما سال های زیادی را از این عرصه جا ماند.

او علت کم کاری های خود را در عرصه بازیگری، فوت پدر، وضع مالی بد سینما، وسواس در انتخاب نقش عنوان نموده است.

حواشی جراحی زیبایی نگار فروزنده

چهره بعد از عمل نگار فروزنده2

چهره بعد از عمل نگار فروزنده: برخلاف شایعاتی که در مورد عمل زیبایی نگار فروزنده در فضای مجازی منتشر شد، او به جز عمل بینی که به دلیل تصادف و شکستگی انجام شد، عمل زیبایی دیگری انجام نداده است و براساس گفته هایش از چهره خود راضی بوده و دلیلی برای این کار نمی بیند.

ازدواج نگار فروزنده

نگار فروزنده مجرد می باشد و تا به حال ازدواج نکرده است. او تمام شایعات ازدواجش با فربد زمهریری که در فضای مجازی پخش شده بود را به شدت تکذیب کرد و عنوان نمود که مجرد است.

فعالیت های هنری نگار فروزنده

چهره بعد از عمل نگار فروزنده: نگار فروزنده تحصیل کرده مقطع دیپلم رشته انسانی می باشد و او بازیگری را از سال 1371 ، با قبول شدن در تست سریال «چه باید کرد» که در مدرسه شان گرفته شد، آغاز نمود و برای اولین باردر 14 سالگی جلوی دوربین رفت.

این هنرمند از 16 سالگی با شرکت در کلاس های استاد سمندریان و در حین فعالیت در تئاتر، در این زمینه مطالعاتی نیز داشت.

نگار فروزنده با ایفای نقش در فیلم های داریوش مرجویی یعنی “میکس” و “دختر دایی گمشده” در میان مردم شناخته شد و سپس با ایفای نقش در فیلم کافه ستاره به کارگردانی سامان مقدم در سال 1383 به نقطه اوج خود در آن دوران رسید.

نگار فروزنده در سال 1385 با بازی در فیلم پاپیتال مورد ستایش منتقدان قرار گرفت، بازی در این فیلم سینمایی و ایفای نقش اول از برجسته ترین اتفاقات هنری زندگی هنری فروزنده بود.

source

توسط funkhabari.ir