کریستیانو رونالدو بازیکن مشهور فوتبال در چند هفته گذشته دنیای تولید محتوا را به شدت تحت تاثیر قرار داده است. او در ماه جولای کانال یوتیوب خود را راه‌اندازی کرد و در عرض دو ماه بیش از ۶۲ میلیون مخاطب جذب کرد. به تازگی این ورزشکار که بسیاری او را بهترین تمام دوران (GOAT) می‌دانند، از یک همکاری احتمالی با بازی Fatal Fury: City of the Wolves خبر داده است.

رونالدو در توییتر خود تیزری کوتاه به اشتراک گذاشته که در آن تصاویری از استادیوم‌های فوتبال و لوگوی بازی Fatal Fury به چشم می‌خورد. در این تیزر همچنین شعار زیر دیده می‌شود:

یک بازیکن افسانه‌ای به یک بازی افسانه‌ای می‌پیوندد.

Fatal Fury: City of the Wolves یک بازی مبارزه‌ای است که توسط شرکت SNK، توسعه‌دهنده ژاپنی با نزدیک به پنجاه سال سابقه، در حال ساخت است. این بازی قرار است در سال ۲۰۲۵ منتشر شود و از تیزر به نظر می‌رسد رونالدو در لیست شخصیت‌های قابل بازی قرار دارد، هرچند این موضوع فعلاً در حد حدس و گمان است.

این اولین حضور رونالدو در دنیای بازی‌های ویدیویی نیست. او یکی از حامیان بازی UFL، یک بازی رایگان فوتبال است که توسط استودیو Strikerz توسعه داده می‌شود. این بازی به عنوان رقیبی برای عناوینی مثل EA Sports FC و eFootball معرفی شده و رونالدو از چند ماه گذشته از این بازی حمایت کرده است. علاوه بر این، رونالدو در جام جهانی ورزش‌های الکترونیکی حضور یافت و حمایت خود را از صنعت بازی‌سازی ابراز کرد.

source

توسط funkhabari.ir