فیلم Beetlejuice Beetlejuice در سومین هفته اکرانش توانسته همچنان صدر جدول باکس آفیس این هفته را در اختیار داشته باشد.

فیلم Beetlejuice Beetlejuice از زمان اکران در دو هفته پیش توانسته صدر جدول باکس آفیس را در اختیار بگیرد و حالا در سومین هفته حضورش روی پرده سینماهای داخل آمریکا توانسته فروش ۲۶ میلیون دلار دیگری را کسب کند و همچنان در صدر جدول باکس آفیس قرار داشته باشد. با این مبلغ، فروش کلی داخلی این اثر سینمایی از تیم برتون به رقم ۲۲۶٫۸ میلیون دلار رسیده است.

فیلم «بیتل‌جوس بیتل‌جوس» در اکران این هفته خودش در گیشه‌های بین‌المللی موفق شد تا مبلغ ۱۷٫۲ میلیون دلار دیگر را کسب کند و فروش کلی بین‌المللی خودش را از مرز ۱۰۳ میلیون دلار عبور بدهد. با احتساب فروش داخلی و بین‌المللی، این اثر سینمایی تاکنون بیش از ۳۲۹٫۷ میلیون دلار در گیشه جهانی فروخته است.

باکس آفیس | فیلم Beetlejuice Beetlejuice همچنان در صدر است - گیمفا
انیمیشن Transformers One

در جایگاه دوم جدول باکس آفیس این هفته نیز انیمیشن Transformers One قرار دارد که در اولین هفته حضورش روی پرده سینما به فروش ۲۵ میلیون دلاری دست پیدا کرد و با اختلاف اندک نسبت به فیلم «بیتل‌جوس بیتل‌جوس» از دستیابی به صدر جدول باکس آفیس این هفته بازماند.

انیمیشن سینمایی «تبدیل‌شوندگان یک» در اولین هفته اکرانش در گیشه‌های بین‌المللی توانست به فروش ۱۴ میلیون دلاری دست پیدا کند تا این اثر سینمایی در اولین هفته اکران جهانی خودش به فروش ۳۹ میلیون دلاری دست پیدا کند و شروع نسبتا خوبی داشته باشد.

speak no evil remake second trailer
فیلم Speak No Evil

فیلم Speak No Evil با هنرنمایی جیمز مک‌آووی در دومین هفته اکرانش روی پرده سینماها توانست در جایگاه سوم جدول باکس آفیس قرار بگیرد و به فروش ۵٫۹ میلیون دلاری در داخل آمریکا بسنده کرد. با این فروش، فروش کلی این فیلم در داخل آمریکا به رقم ۲۱٫۴ میلیون دلار افزایش پیدا کرد.

این اثر سینمایی در اکران این هفته خودش در گیشه‌های بین‌المللی موفق شد تا مبلغ ۷٫۳ میلیون دلار را به دست بیاورد و فروش کلی بین‌المللی‌اش را به رقم ۲۰٫۹ میلیون دلار برساند. با احتساب فروش داخلی و بین‌المللی، این اثر تاکنون در گیشه جهانی ۴۲٫۳ میلیون دلار فروخته است.

در جایگاه چهارم جدول باکس آفیس این هفته نیز فیلم تازه اکران شده Never Let Go محصول کمپانی لاینزگیت قرار دارد که با هنرنمایی هلی بری است و توانسته فروش ۴٫۵ میلیون دلاری را در سینماهای داخل آمریکا داشته باشد. این اثر سینمایی در گیشه بین‌المللی هنوز اکران نشده است.

یکی دیگر از فیلم‌های تازه اکران شده این هفته نیز فیلم The Substance است که به فروش ۳٫۱ میلیون دلاری دست پیدا کرده و در جایگاه ششم جدول باکس آفیس این هفته ایستاده است ولی فروش چندانی در گیشه‌های بین‌المللی نداشته است. در ادامه جدول کامل باکس آفیس این هفته را مشاهده می‌کنید.

جدول باکس آفیس هفته

نام فیلم فروش آخرهفته فروش جهانی تعداد هفته اکران
۱ Beetlejuice Beetlejuice ۲۶ ۳۲۹٫۷ ۳
۲ Transformers One ۲۵ ۳۹ ۱
۳ Speak No Evil ۵٫۹ ۴۲٫۳ ۲
۴ Never Let Go ۴٫۵ ۴٫۵ ۱
۵ Deadpool & Wolverine ۳٫۹ ۶۸۹٫۴ ۹
۶ The Substance ۳٫۱ ۳٫۱ ۱
۷ Am I Racist? ۲٫۵ ۹ ۲
۸ Reagan ۱٫۶ ۲۶٫۵ ۴
۹ Jung Kook: I Am Still ۱٫۴ ۸٫۱ ۱
۱۰ Alien: Romulus ۱٫۳ ۳۴۱٫۵ ۶
فروش فیلم‌ها به میلیون دلار است.

منبع: deadline

DARKSIREN

source

توسط funkhabari.ir