کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی سابق باشگاه‌های رئال مادرید و منچستر یونایتد خبر از حضور در بازی جدید Fatal Fury داد. این اسطوره ورزش فوتبال توییت تازه‌ای منتشر کرد و از کراس اور با بازی Fatal Fury: City of the Wolves گفت. بازی مبارزه‌ای جدید شرکت ژاپنی SNK قرار است اوایل سال 2025 منتشر شود.

رونالدو که این روزها در تیم فوتبال عربستانی النصر توپ می‌زند، یک تیزر کوتاه از بازی فیتال فیوری منتشر کرد. این تیزر به نظر در یک زمین فوتبال جریان دارد و ارجاع‌هایی به CR7 دیده می‌شود. در پایان نوشته شده است که «یک بازیکن افسانه‌ای به یک بازی افسانه‌ای می‌پیوندد.» منظور آنها این است که کریستیانو رونالدو یکی از فایترهای بازی جدید SNK خواهد بود. این تیزر بدون شک فراتر از یک تبلیغ ساده است و همین باعث شده تا گیمرها نسبت به این کراس‌اور واکنش متفاوتی نشان دهند.

حضور یک ورزشکار در یک بازی فایتینگ خشن باعث تعجب گیمرها شده است. هرچند شرکت SNK از محبوبیت رونالدو می‌تواند استفاده کند. این اسطوره فوتبال میلیون‌ها نفر طرفدار در سراسر جهان دارد. رونالدو به تازگی به یوتیوب پیوسته و خیلی سریع، رکوردهای مهمی را جابه‌جا کرده است. تبلیغ هر برند و بازی توسط وی می‌تواند نتیجه‌ای مثبت داشته باشد. اما رونالدو چطور برای حضور در یک بازی ژاپنی جذب شده است؟‌ پاسخ سؤال را می‌توان در سرمایه‌گذاری عربستان در شرکت بازی‌سازی SNK یافت.

کریستیانو رونالدو Fatal Fury

رونالدو، فایتر جدید Fatal Fury

بنیاد MiSK توسط محمد بن سلمان، شاهزاده عربستان سعودی تأسیس شده و هدف آن، سرمایه‌گذاری در شرکت‌های مهم است. آنها در سال 2022، مالکیت شرکت SNK را به دست گرفتند. عربستان مالکیت بیش از 96 درصد این کمپانی را در اختیار دارد. رونالدو نیز این روزها در النصر بازی می‌کند و با این بنیاد سرمایه‌گذاری عربستانی رابطه گرمی دارد. به نظر می‌رسد که عربستان از نفوذ خود برای جذب کریستیانو رونالدو استفاده کرده و همین باعث شده تا برای اولین بار، یک فوتبالیست را در قامت فایتر بازی Fatal Fury ببینیم.

بازی‌های مبارزه‌ای در طی سال‌های اخیر تغییرات زیادی به خود دیده‌اند. افراد واقعی نیز در این بازی‌ها حضور پیدا کرده‌اند. برای نمونه بازی MutliVersus اکثر کاراکترهای وارنر را در خود جا داده است. باید دید که حرکات و کامبوهایی برای رونالدو در بازی فیتال فیوری طراحی شده است. ممکن است شادی پس از گل رونالدو یا همان سووو یا Siuuu مشهور نیز در این بازی به کار رود. منتظر انتشار بازی Fatal Fury: City of the Wolves در تاریخ پانزدهم فروردین 1404 برای تمامی کنسول‌های بازی و کامپیوتر منتشر خواهد شد.

منبع: TheGamer

source

توسط funkhabari.ir