دانلود بازی Contraband Police Search&Seize برای اندروید

بازی Contraband Police Search&Seize یک اثر در ژانر شبیه ساز است که توسط PlayWay SA توسعه یافته و در یک کشور تخیلی کمونیستی دهه 1980 اتفاق می‌افتد. بازی شما را در نقش یک بازرس مرزبانی قرار می‌دهد که وظیفه اصلی آن جلوگیری از قاچاق و اطمینان از صحت تمامی مدارک است. این عناصر تحقیقات، شبیه سازی و مدیریت را در یک محیط جوی غنی با الهام از عملیات کنترل مرز اروپای شرقی در طول جنگ سرد ترکیب می‌کند. هسته اصلی گیم پلی حول محور بازرسی وسایل نقلیه در حال عبور از مرز می‌چرخد. به عنوان یک مرزبان، باید مدارک ارائه شده توسط مسافران را به دقت بررسی کنید.

علاوه بر کاغذبازی، کار شما شامل جستجوی کالای قاچاق پنهان است. قاچاقچیان تمام تلاش خود را می‌کنند تا کالاهای غیرقانونی را با روش‌های خلاقانه پنهان کنند، بنابراین شما ابزارهای مختلفی مانند چراغ قوه UV را در اختیار خواهید داشت که می‌تواند علائم و سرنخ‌های پنهان یا سایر تجهیزات مورد استفاده برای جستجوی کامل وسایل نقلیه را نشان دهد. شما لاستیک‌ها، مخازن سوخت، پنل‌های خودرو و سایر مکان‌های پنهان را برای اقلام قاچاق مانند مواد مخدر، اسلحه یا مواد غیرقانونی بازرسی خواهید کرد. گیم پلی بازی شباهت‌هایی به عناوینی مانند Papers, Please دارد که بازیکنان نقش یک افسر مهاجرت را بر عهده دارند.

ویژگی‌های بازی Contraband Police Search&Seize

  1. گشتن دقیق کالاهای متنوع
  2. پیدا کردن ابزار قاچاق شده
  3. کنترل دقیق و بسیار ساده
  4. گرافیک زیبا و خیره کننده
  5. تأیید کردن مدارک افراد
  6. به شدت اعتیادآور و جذاب

Contraband Police: Search&Seize ترکیبی جذاب از تحقیقات، مدیریت و گیم پلی شبیه سازی را ارائه می‌دهد که در دنیایی دقیق و بسیار واقع‌گرایانه اتفاق می‌افتد. بازیکنانی که از پازل، استراتژی و گیم پلی به سبک کارآگاهی در محیطی الهام گرفته از تاریخ لذت می‌برند، در این تجربه کنترل مرزی همه‌جانبه، عمق و چالش زیادی پیدا خواهند کرد و از آن لذت خواهند برد.

بازی Contraband Police Search&Seize هم‌اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.0 از 5.0 است. اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Cop Duty Police Car Simulator و Real Police Car Driving را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Contraband Police Search&Seize برای اندروید با ترافیک نیم بها، همراه پارسی گیم باشید.

تصاویری از محیط بازی :

source

توسط funkhabari.ir