دانلود بازی Melobot A Last Song برای کامپیوتر

بازی Melobot A Last Song یک اثر ماجراجویی جذاب و منحصربه‌فرد مبتنی بر ریتم است که موسیقی، کاوش و داستان‌گویی احساسی را با هم ترکیب می‌کند. این بازی بازیکنان را تحت کنترل Melobot قرار می‌دهد. وی یک ربات موزیکال زیبا و دوست داشتنی است که با یک مأموریت حیاتی یعنی احیای یک سیاره مرموز و خاموش همراه است. به عنوان Melobot، هدف اصلی شما بازگرداندن هارمونی از دست رفته سیاره با بازسازی آهنگ‌های باستانی و مبارزه با نگهبانان قدرتمند و مکانیکی با استفاده از قدرت موسیقی است. با این حال سفر Melobot آسان نخواهد بود و دشمنان و چالش‌های زیادی در مسیر شما قرار دارد.

Melobot A Last Song در هسته خود یک بازی ریتمی است. زمان بندی و دقت کلید موفقیت در مراحل بازی هستند. با کاوش در جهان، هم با محیط و هم با آنتاگونیست‌های بازی درگیر نبرد موسیقایی خواهید شد. مکانیک مبتنی بر ریتم شامل زدن نت‌های مناسب در زمان مناسب است. این موضوع شبیه به بازی هایی مانند Guitar Hero یا Rhythm Heaven، اما با پیچش روایی عمیق‌تر است. Melobot با پخش ملودی‌هایی که گیاهان سیاره را زنده می‌کند، با جهان تعامل می‌کند. هر منطقه‌ای که بازدید می‌کنید دارای یک تم موسیقی منحصر به فرد است که با گیاهان و موجوداتی که زمانی در آنجا رشد می‌کردند گره خورده است.

علاوه بر گیم پلی ریتم اصلی، عنصر کاوش نیز وجود دارد. شما از مناظر زیبای طراحی شده عبور خواهید کرد، پازل‌ها را برای باز کردن قفل مناطق جدید حل می‌کنید و قطعاتی از آهنگ‌های باستانی را جمع آوری می‌کنید. این قطعات ترکیب می‌شوند تا ترکیبات کاملی را ایجاد کنند که زندگی هر منطقه را احیا می‌کند. کاوش ارتباط نزدیکی با موسیقی دارد. محیط‌های خاصی به آهنگ‌ها یا ضربات خاصی پاسخ می‌دهند و لایه‌ای جذاب از تعامل را به دنیای اطراف شما اضافه می‌کنند. با وجود ماهیت به ظاهر صلح آمیز بازی، نبردهایش نیازمند شجاعت، دقت و خلاقیت است. پس تجربه این اثر را به عاشقان اکشن توصیه می‌کنیم.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Robobeat و Spirit City Lofi Sessions را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Melobot A Last Song برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS *: Windows 7 64-bit
Processor: AMD Ryzen 5 1500X / Intel Core i5-8400
Memory: 8 GB RAM
Graphics: AMD Radeon R9 380 / NVIDIA GeForce GTX 960
DirectX: Version 10
Storage: 4 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64-bit
Processor: AMD Ryzen 7 3700X / Intel Core i7 9700K
Memory: 16 GB RAM
Graphics: AMD Radeon RX 580 / NVIDIA GeForce GTX 1070
DirectX: Version 10
Storage: 4 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Immerse yourself in the dreamlike world of Melobot – A Last Song, an adventure, action, and rhythm game that thrusts you into a heroic quest to save a planet plagued by a strange disease. You play as Melobot, a lovable musical robot originally designed for peace, and awaken to a vital mission: revive the planet’s unique flora by recreating their songs and overcoming the challenges set by powerful guardians.

source

توسط funkhabari.ir