دانلود بازی Vladik Brutal برای کامپیوتر

بازی Vladik Brutal بازیکنان را در یک جهان دیستوپیایی وحشتناک غوطه ور می‌کند که در کشوری تاریک و اروپای شرقی زیر چنگ آهنین یک دیکتاتور ظالم است. این محیط تلخ نه تنها یک پس‌زمینه، بلکه بخشی جدایی‌ناپذیر از تجربه گیم‌پلی است و فضایی متراکم از ظلم و ستم و خطر را فراهم می‌کند. بازی در یک رژیم تیره و تار و توتالیتر رخ می‌دهد که در آن دولت کنترل شدیدی بر شهروندان خود اعمال می‌کند. تراشه‌های ردیاب کاشته شده در بدن همه و لباس‌های یکنواخت اجباری نماد از دست دادن فردیت و آزادی است. این محیط مملو از هیولاهای جهش یافته و سربازان است که یک احساس دائمی از تهدید را ایجاد می‌کند.

مبارزه در Vladik Brutal شدید و نابخشودنی است. بازیکنان به زرادخانه متنوعی از سلاح‌ها، از سلاح‌های گرم معمولی گرفته تا ابزارهای آزمایشی دسترسی دارند. هر سلاح مجموعه‌ای از نقاط قوت و ضعف خاص خود را دارد که بازیکنان را ملزم می‌کند تا استراتژی و رویکرد خود را بر اساس دشمنانی که با آنها روبرو می‌شوند تطبیق دهند. سیستم آسیب به طرز وحشیانه‌ای واقع‌گرایانه است. هم بازیکن و هم دشمنان می‌توانند صدمات جدی را متحمل شوند که بر عملکرد تأثیر می‌گذارد و نیاز به مدیریت تاکتیکی دارد. دنیای Vladik Brutal به دقت با مکان‌های مدیریت شده مختلف ساخته شده که هر کدام پر از اسرار و معما هستند.

بازیکنان با طیف وسیعی از دشمنان، از جانوران جهش یافته حاصل از آزمایشات رژیم گرفته تا سربازان وفادار روبرو می‌شوند. طراحی دشمن منعکس کننده خشن بودن جهان است و هر نوع چالش‌های منحصر به فردی را ارائه می‌دهد. باس‌فایت‌ها به‌ویژه قابل‌توجه هستند و درگیری‌های شدید و اغلب چند مرحله‌ای را ارائه می‌کنند که مهارت‌ها و سازگاری بازیکن را آزمایش می‌کند. Vladik Brutal با گیم پلی وحشیانه، همه‌جانبه و دنیای عمیقاً جوی خود متمایز است. این بازی عناصری از نبرد شدید، کاوش استراتژیک و داستان سرایی پیچیده را برای ایجاد یک تجربه قانع کننده ترکیب می‌کند. پس تجربه آن را به هیچ وجه از دست ندهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Bodycam و  XDefiant را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Vladik Brutal برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS *: Windows 7/8/10/11
Processor: Quad-Core Intel or AMD, 1.5 GHz or faster
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce MX150
DirectX: Version 11
Storage: 14 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible Sound Card with latest drivers
Additional Notes: It is advisable to use ssd

سیستم پیشنهادی :

OS *: Windows 7/8/10/11
Processor: AMD Ryzen 5 or Intel Core i5
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 1050Ti or AMD Radeon RX 590
DirectX: Version 12
Storage: 14 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible Sound Card with latest drivers
Additional Notes: It is advisable to use ssd

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Fight under the onslaught of mutated monsters, obsessed soldiers and even darker bosses. Just try to survive and find out what to do next in this life, simultaneously tearing your enemies to pieces. The game is done by one person, bugs and errors are possible! All events and heroes are fictional. Any coincidences with reality are random.

source

توسط funkhabari.ir