خدمات سئو سایت
احساس گم شدن یا بی حالی می کنید، مثل اینکه سرتان در شن است؟ واضح است که به چه چیزی نیاز دارید: یک برنامه عمل ماهانه! با وجود تمام منابعی که این روزها برای سئوکاران در دسترس است، میتوان به سختی ادامه داد و کمپین را بدون گرفتار شدن در ریزه کاریها و از دست دادن مسیر تصویر بزرگ، در مسیر خود حفظ کرد. خوب، برای جمعه تخته سفید این هفته، رند اینجاست تا به شما کمک کند! همانطور که سوپرمن باید ماهی یک بار قلعه را جاروبرقی بکشد، سئوکاران نیز باید مطمئن شوند که کمپین های خود را به طور منظم با بررسی تشخیص ها و معیارهای خود و تحقیق در مورد کلمات کلیدی و پروفایل پیوندها بررسی می کنند. مثل سوپرمن بودن است، اما سرگرم کننده تر! مگر اینکه از جاروبرقی خوشتان بیاید.
رونویسی ویدیو
این هفته قرار است در مورد ساخت یک اقدام ماهانه سئو صحبت کنیم
برنامه ریزی کنید. می توانید ببینید که ما در اینجا تعداد زیادی گرافیک اکشن داریم. حتی می گوید
“اقدام بیشتر” از هر دو طرف. بنابراین، شما می دانید که این بسیار خواهد بود
قابل اجرا
اساسا، من و دنی دوور، که اینجا در SEOmoz برای ما سئو انجام می دهد، مهربان بودیم
صحبت کردن در مورد اینکه چگونه بسیاری از افراد در این حوزه، در نهایت شما به آن می رسید
در اینجا شما به نوعی بسیاری از مشکلات موجود در آن را برطرف کرده اید
سایت، از برخی از آن فرصت های از دست رفته مراقبت کرد، و شما بیشتر
در شیار با سئو. حالا تو فکر میکنی چطوری بسازم چطوری
گسترش دهم، چگونه فراتر بروم؟ لیست کارهای ماهانه من چیست؟
سئو؟ این برنامه عملیاتی اینجا برای کمک است.
مرحله اول، ما با برخی از موارد تشخیصی شروع می کنیم. در ابتدای
هر ماه، یا بسته به چرخه زندگی شما از انجام این نوع کار
ممکن است هر هفته، شما می خواهید برخی از تشخیص ها را اجرا کنید. منظورم
تشخیص هایی مانند بررسی خطا و جستجوی مشکلات و فرصت ها
در سایت شما چیزهایی مانند، اوه، ما این صفحات را داریم که 404. ما مسدود کردیم
این صفحات با robots.txt. اینها 302 تغییر مسیر به جای 301 هستند. همه
این نوع از چیزهایی که شما می خواهید به نگه داشتن چشم خود را به طوری که در مورد
شخصی در زمینه مهندسی یا توسعه صفحات جدیدی را منتشر می کند یا وجود دارد
برخی از چیزهای جدید در داخل وب سایت شما اتفاق می افتد که شما در مورد آنها نمی دانید یا
چیزی خراب شد، میتوانید سریع آنها را شناسایی کرده و آنها را تعمیر کنید
قبل از اینکه برای شما دردسرهای بزرگی در SERP ایجاد کنند.
مرحله دوم، زمانی که از آن فراتر رفتید و از آنها مراقبت کردید، می خواهید
برخی از معیارها و اندازه گیری های کلیدی را جمع آوری کنید. این احتمالا یک بار در هفته است
یک چیز در سطح نور و شاید هر ماه ممکن است کمی پیش بروید
با برخی از این معیارها کمی عمیق تر است. بنابراین، چیزهایی مانند در سطح بالا
اندازه گیری بازدید از هر موتور جستجو، تعداد صفحاتی که هستند
دریافت ترافیک، کلمات کلیدی که این ترافیک را ارسال می کنند، چند مورد از آنها
آنهایی که هستند مقایسه آن با چند ماه گذشته و دیدن وضعیت شما
پیشرفت در حال انجام است. چگونه با اهداف شما مطابقت دارد؟ اگر سئو است
بخش بزرگی از کاری که انجام میدهید، این است که به آن اعدادی دست میزنید
می خواهید ضربه بزنید؟ شاید تماشای برخی رتبه بندی ها نیز باشد. شما می توانید
انجام کارهایی مانند هوش رقابتی من فقط سایتم را تماشا نمی کنم.
من همچنین این دو رقیب دیگر را از طریق ردیابی رتبه تماشا می کنم
سیستم، از طریق نرم افزار
شما می توانید این کار را برای پیوندها، برای انواع داده های رقابتی نیز انجام دهید.
فقط مراقب باشید، “وای. هی، رقبای من واقعاً هستند
تسریع رشد پیوند آنها آن لینک ها از کجا آمده اند؟ اوه،
آنها در این نوع از فعالیت های پیوند بیلدینگ شرکت کرده اند.” شاید آنها این کار را کرده اند
خیلی بیشتر وبلاگ نویسی کردم شاید آنها محتوای ویروسی تولید کرده اند.
شاید آنها درگیر روابط عمومی بوده اند. آنها در رویدادها صحبت کرده اند.
هر چیزی که آنها تولید می کنند، شما می خواهید ببینید که چگونه هستند
انجام آن و کاری که آنها انجام می دهند، بنابراین شما می توانید آن را دنبال کنید و بدانید، شاید
باید آن را به سازمانم برگردانم.
بنابراین، این معیارها یا اندازهگیریها باید به نوعی وارد شوند
فرمت استانداردی که شما در حال تولید گزارش های داخلی برای آن هستید
خودتان، برای رئیستان، برای مشتریانتان همیشه.
سپس می توانید به مرحله سه بروید، که نوعی تلاش برای تشخیص است
برخی از این فرصت های کلمات کلیدی و محتوا. من ممکن است اینجا را نگاه کنم،
بیایید تصور کنیم که شاید سایت من برای مثال متمرکز بر استرالیا باشد. شاید
من به دنبال کلمات کلیدی مانند wallaby catcher هستم. من برای آن رتبه بندی نشده ام.
مقداری حجم جستجو در اطراف آن وجود دارد. مجسمه های گیاهی، این است
نسبتا جالب فکر می کنم خوشحالم که مجبور نیستم یکی از آن ها را ببینم.
به نظر می رسد قبل از این که این اتفاق بیفتد باید بیرون سرد باشد
با هم و آن دزدهای کیوی در نیوزلند. تعداد زیادی وجود دارد
افرادی که به دنبال آن هستند بنابراین، من قطعاً می خواهم آن یکی را هدف قرار دهم.
این یک کلمه کلیدی مهم خواهد بود. بنابراین، شما می توانید از طریق آن نوع
از لیست کلمات کلیدی ممکن است کلمات کلیدی جدیدی وجود داشته باشد که بخواهید برای آنها رتبه بندی کنید
که به عنوان محبوب ظاهر شده اند. کسب و کار شما ممکن است وارد شود
نواحی جدیدی که می گویید، «پسرم، ما در کار شکارچی والابی نبودیم
ماه گذشته، اما این ماه ما شروع به ورود به آنجا می کنیم، پس بیایید برخی از آنها را انجام دهیم
در مورد آن تحقیق کنید، ببینید آیا محتوایی وجود دارد که بتوانیم بسازیم.”
شما این اهداف کلیدواژه را دارید، باید مقداری محتوا تنظیم کنید
اهداف برای خود مانند، “هی، ما به تولید محتوا نیاز داریم
در اطراف این.” صفحات فرود، پست های وبلاگ، بارگیری مقالات سفید،
مقالات هر محتوایی که با آن محتوا مطابقت دارد،
شما باید آن را در وب سایت دریافت کنید.
سپس مرحله چهارم، به نوعی نگران اجتماعی/عمومی خواهید بود
روابط، ایجاد پیوند، همه آن چیزهای ارتباطی و تعاملی
امیدواریم که ارزش برندینگ و آگاهی را به ارمغان بیاورد
ارزش و همچنین لینک مستقیم به سایت شما. شما ممکن است به دنبال
مکان هایی مانند توییتر یا در حوزه وبلاگ یا در دنیای مطبوعات و رسانه ها
یا در داخل صنعت خودتان، در داخل. ممکن است به تجارت نگاه کنید
سازمان ها یا فهرست های کسب و کار، از این قبیل چیزها.
گفتن، چه کسی را باید در آن مکانها درگیر کنم؟ چگونه با آن ارتباط برقرار کنم
آنها؟ کجا باید مشارکت کنم؟ بنابراین، می دانید، این نوع سؤال می تواند باشد
چیزهایی مانند، پسر، می دانید، این انجمن جدید وجود دارد که تعداد زیادی از آنها در حال افزایش است
محبوبیت، یا این وبلاگ جدید وجود دارد که واقعاً در حال پیشرفت است، یا وجود دارد
سایت پرسش و پاسخ جدیدی که به نوعی در حوزه من بیحرکت است و میخواهم مطمئن شوم
که من به نوعی در طبقه همکف هستم و در آن مکان ها شرکت می کنم.
وقتی توییتر منتشر شد، می خواهید آنجا باشید. حالا چیزی شبیه Quora است
بیرون، شاید می خواهید آنجا باشید. حتی شاید چیزی شبیه همنام،
درست است، که نوعی کشش در سیلیکون ولی وب 2.0 است
فضا شما می خواهید روی آن باشید. یا Foursquare، Gowalla، این نوع
چیزها به خصوص اگر مبتنی بر مکان باشید.
سپس باید سؤالاتی نیز بپرسید، مثلاً «چه کاری می توانم انجام دهم تا بایستم
بیرون بروید و مورد توجه قرار بگیرید؟” افراد زیادی هستند که قرار است باشند
شرکت در همه این مکان ها — وبلاگ نویسان، افراد روابط عمومی، افرادی که مالک هستند
وب سایت هایی که می خواهند از آنها لینک بگیرند. همه آنها در حال گرفتن هستند
از افرادی مانند شما، و شما باید راهی برای جلب توجه پیدا کنید
از آن جمعیت بی نظیر باشید یعنی شناسایی اشیا. من فکر می کنم
ساده ترین راه برای انجام این کار، مگر اینکه فرد بسیار خلاقی باشید، این است
ببینید چه چیزی برای افراد دیگر در جاهای دیگر کار می کند. اگر می خواستم وبلاگ بگیرم
پست کنید تا در Hacker News یا Reddit محبوب شوید یا StumbleUpon زیادی دریافت کنید
ترافیک، می خواهم ببینم آن سایت ها چه چیزی را پوشش می دهند؟ مردم چی هستن
رای دادن در آن سایت ها؟ TechCrunch چه چیزی را پوشش می دهد؟ چه می کند
جلد ReadWriteWeb؟ روزنامه محلی من چه چیزی را پوشش می دهد؟ آنها را پیدا کن
چیزها هستند. آن داستان ها را ببینید. بعد از چند هفته یا چند ماه
با خواندن آن، حس ششم خوبی در مورد محتوای آن خواهید داشت.
سپس، در نهایت، آیا ابتکارات موجود وجود دارد که به کمک سئو نیاز دارد؟
در واقع، در جایی که افراد در شما هستند، این ممکن است کمی اتفاق بیفتد
سازمانی که کارهایی را پیرامون روابط عمومی و مشارکت انجام می دهد، که انجام می دهند
چیزهای فنی در اطراف وب سایت، که در حال تولید انواع جدید هستند
محتوا، اما آنها لزوما مانند شما فکر نمی کنند. آنها نیستند
با فکر کردن به “اوه، درست است. پیوندها و متن لنگر، همین است
مهم است.” و، “اوه، درست است، کلمات کلیدی، من باید نگران این باشم که چیست
محتوای صفحه است، تحقیق در مورد کلمات کلیدی انجام دهید و مطمئن شوید که تمرکز روی آن است
درست است.” یا، “اوه، صبر کنید، من باید مطمئن شوم که این صفحات نیستند
تغییر مسیر نامناسب یا حمل انواع کدهای نمایش اشتباه یا
استفاده از جاوا اسکریپت برای پیوند دادن به همه چیز به جای HTML مستقیم.”
مسئولیت شما برای همگام شدن با تمام ابتکارات موجود در داخل
سازمان به همین دلیل است که یک سئو باید به خوبی به آن متصل شود
همه چیزهایی که در شرکت اتفاق می افتد
بسیار خوب. امیدواریم از این طرح اقدام سئو لذت برده باشید و به آن ملحق شوید
ما دوباره برای نسخه دیگری از تخته سفید جمعه. مراقب باشید.
رونویسی ویدیو توسط SpeechPad.com
SEOmoz را در توییتر دنبال کنید! میدونی چیه؟ خوشحال می شوم اگر شما هم مرا دنبال کنید: آرون ویلر.
اگر نکته یا ترفندی دارید که در این مسیر یاد گرفته اید، مایلیم در نظرات زیر در مورد آن بشنویم. نظر خود را ارسال کنید و شنیده شوید!