مانتو پیراهنی بلند زنانه یکی از راحت‌ترین و شیک‌ترین لباس‌های زنانه است که می‌توانید از آن در هر فصل و هر شرایطی استفاده کنید. این نوع مانتو شما را خوش اندام‌تر و قد بلندتر نشان می‌دهد و از طرفی نسبت به سایر انواع مانتوها نیز جذابیت بیشتری دارد.

مانتو پیراهنی بلند زنانه

مانتو پیراهنی بلند یکی از راحت‌ترین لباس‌ها برای روزهای گرم تابستانی است که معمولا برای تهیه آن از پارچه‌های نازک، نخی و راحت استفاده می‌شود و از همین رو در زمان استفاده گرمای هوا را کمتر احساس خواهید کرد. این پیراهن‌ها استایل شما را به روزتر و جذاب‌تر نشان می‌دهند و معمولا از نظر طول در اندازه‌های مختلفی تولید می‌شوند.

اگر از مانتو پیراهنی کاملا بلند استفاده کنید، دیگر نیاز به پوشیدن شلوار همراه آن نیست و در صورت نیاز تنها می‌توانید از یک جوراب بلند یا جوراب شلواری استفاده کنید. این پیراهن‌ها برای روزهای گرم تابستان یا قدم زدن در ساحل گزینه فوق‌العاده‌ای هستند.

مدل مانتو پیراهنی جلو بسته معمولا برای تابستان مناسب‌تر است و تنوع مدل‌های آن آنقدر زیاد است که شما با هر سن و سلیقه‌ای می‌توانید از این نوع مانتو استفاده کنید. در ادامه این بخش می‌توانید جذاب‌ترین انواع مدل مانتو پیراهنی بلند تابستانی را مشاهده کنید.

بخش مد و زیبایی از سری مطالب مد روز را مطالعه کنید. با مجله گفتنی همراه باشید.

مانتو پیراهنی بلند زنانه2 مانتو پیراهنی بلند زنانه1 مانتو پیراهنی بلند زنانه3 مانتو پیراهنی بلند زنانه4

source

توسط funkhabari.ir