آزمون قدرت دید با شناسایی قاشق : با کمک آزمون امروز می توانید توانائیهای شناختی خود را امتحان کنید! قاشق مخفی را در 8 ثانیه پیدا کنید.  اما مراقب باشید، تنها 1 نفر از هر 20 نفر با بینایی عالی می تواند این کار را انجام دهد. معماهای تصویری و جستجو و یافتن اشیایی که به عنوان توهمات بصری نیز شناخته می شوند، تصاویری هستند که در آنها سیستم بینایی ما تصوری متفاوت از واقعیت ایجاد می کند.

این ممکن است به دلیل نحوه پردازش اطلاعات توسط چشم و مغز ما یا به دلیل نحوه ایجاد یک تصویر اتفاق بیفتد. به بیان ساده، یک پازل جستجو و پیدا کردن، ترفندی است که مغز ما با ما بازی می کند. این پازل خاص در اینترنت در حال انجام است و یک راه سرگرم کننده برای آزمایش میزان بینایی شما است.

در تصویر زیر پیک نیکی از موش ها را خواهید دید و شاهد بازی آنها در اطراف خواهید بود. چالش شما؟ خوب، شما باید یک قاشق مخفی را پیدا کنید که در این صحنه آشفته گم شده است. با آزمون قدرت دید با شناسایی قاشق و مجله خبری چشمک همراه شوید.

آزمون قدرت دید با شناسایی قاشق

این پازل های تصویری، توانائیهای شناختی و مهارت های حل مسئله شما را به روش های مختلف آزمایش می کنند. صبر کن قبل از اینکه در این معما شیرجه بزنید و سعی کنید آن را حل کنید، یک پیچ و تاب برای شما داریم: باید قاشق پنهان را در 8 ثانیه پیدا کنید. این پازل قدرت بینایی شما را آزمایش می کند و همچنین مهارت های حل مسئله شما را به چالش می کشد.

تایمر را شروع کنید و جستجو را شروع کنید. نبوغ خود را ثابت کنید! فقط 1 نفر از هر 20 نفر با ضریب هوشی بالا می توانند قاشق پنهان را تشخیص دهند. قدرت دید خود را آزمایش کنید! فقط افراد با قدرت دید بالا می توانند این معمای تصویری را سریع حل کنند! با مجله خبری چشمک و آزمون قدرت دید با شناسایی قاشق همراه باشید.

آزمون قدرت دید با شناسایی قاشق

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون قدرت دید با شناسایی قاشق

خب، آیا قاشق مخفی را پیدا کردید؟ این پازل ها علاوه بر اینکه یک منبع سرگرمی هستند، طیف وسیعی از مزایای شناختی و روانی را نیز ارائه می دهند:

  • درک بصری را بهبود می‌بخشد: این پازل‌ها مغز شما را برای پردازش اطلاعات بصری پیچیده آموزش می‌دهند و به شما کمک می‌کنند مهارت‌های مشاهده دقیق‌تری را توسعه دهید.
  • افزایش تمرکز : برای یافتن موفقیت آمیز اشیاء پنهان، باید به شدت تمرکز کنید. این تمرکز به حفظ دامنه توجه و جلوگیری از حواس پرتی کمک می کند.
  • مهارت های حل مسئله را تقویت می کند: شناسایی اشیاء پنهان نیاز به تفکر انتقادی دارد، زیرا بازیکنان باید از استدلال قیاسی و تشخیص الگو استفاده کنند.
  • استرس را کاهش می دهد: کیفیت مراقبه تمرکز بر یک پازل می تواند به عنوان یک کاهش دهنده استرس عمل کند. این کار ذهن شما را از نگرانی های روزانه دور می کند و زمانی که موفق می شوید، احساس موفقیت می کند.
  • ذهن آگاهی را تشویق می کند: از آنجایی که باید روی لحظه حال و آنچه پیش روی شماست تمرکز کنید، به دنبال و پیدا کردن پازل هایی باشید که ذهن آگاهی را تقویت می کنند.

در ادامه پاسخ برای شما ارائه شده است.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون قدرت دید با شناسایی قاشق: قاشق در این تصویر علامتگذاری شده است.

آزمون دید با شناسایی قاشق

 

source

توسط funkhabari.ir