آموزش برداشت توکن‌های راکی ربیت: بازی راکی ربیت، پروژه‌ای تلگرامی محسوب می‌شود که پس از بازی همستر کامبت موفق شد در جذب مخاطب موفق عمل کند و ظاهرا فصل اول این بازی نیز به پایان راه خود رسید و تعداد توکن‌های راکی ربیت برای هر کاربر مشخص شد. با بخش تازه ها از مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید.

آموزش برداشت توکن‌های راکی ربیت

بازی راکی ربیت پروژه‌ای موجود در تلگرام بود که مثل خیلی از بازی‌های دیگر توانست با وعده‌ی ایردراپ، سر زبان‌ها بیفتد و کاربران زیادی را به خود جذب کرد. پس از چند ماه بازی راکی ربیت نیز فاز نخست خود را به پایان رساند و به کاربران فعال خود ایردراپ توزیع کرد.

ایردراپ شامل توزیع توکن‌هایی به اسم RabBitcoin یا به اختصار RBTC می‌شود که هر کاربر در حال حاضر یعنی ۲ مهر ماه تنها می‌تواند ۵۰ درصد از توکن‌ها را دریافت کند و ۵۰ درصد مابقی طی چند ماه دیگر به شما اهدا خواهد شد.

بازی راکی ربیت

بر طبق اطلاعیه‌ی رسمی راکی ربیت در کانال تلگرام، افرادی که نیم واحد ارز تون را در گذشته برای «واجد شرایط ایردراپ شدن» پرداخت نکرده‌اند، ۴۵ درصد از توکن‌هایشان را از دست داده‌اند و تیم توسعه این میزان سهم را برای هر کاربر سوزانده تا ارزش توکن‌ها بیشتر شود.

در حال حاضر که این خبر نوشته می‌شود، به دلیل ازدحام بسیار زیاد، ربات راکی ربیت به درستی اجرا نمی‌شود و احتمالا در صفحه‌ی بارگذاری ربات با پیام و خطاهای مختلفی مواجه خواهید شد. با این حال، جای نگرانی وجود ندارد و اگر در ورود به ربات موفق نمی‌شوید، چند ساعت صبر کرده و مجدد شانس خود را امتحان کنید. توکن‌های شما فعلا در امان بوده و جای نگرانی وجود ندارد.

نحوه برداشت (Claim) توکن‌های راکی ربیت

آموزش برداشت توکن‌های راکی ربیت: پس از ورود موفقیت آمیز به داخل محیط ربات بازی راکی ربیت، باید از بخش پایین صفحه وارد Wallet شوید. در صفحه‌‌ی جدید وارد سربرگ «برداشت» (Withdraw) شوید. در صفحه‌ی جدید از شما خواسته می‌شود یک توکن را برای برداشت انتخاب کنید. شما باید روی RabBitcoin ضربه بزنید.

آموزش برداشت توکن‌های راکی ربیت1

نحوه برداشت راکی ربیت و تبدیل به تومان

آموزش برداشت توکن‌های راکی ربیت: در صفحه‌ی انتهایی باید ابتدا آدرس ولت را که در Address حک شده بررسی کنید. آیا به این ولت دسترسی دارید؟ اگر پاسخ مثبت است، مقدار توکنی که می‌خواهید برداشت کنید را در بخش Amount وارد کنید. در صورتی ‌که حداکثر تعداد توکن‌ها را می‌خواهید به کیف پول خود برداشت بزنید، روی Max ضربه بزنید.

سپس در کادر پایین‌تر، روی Send Code ضربه بزنید تا یک کد چند رقمی برای شما توسط ربات راکی ربیت ارسال شود. شما باید منتظر بمانید تا این کد را دریافت کرده و آن را در بخش مربوطه وارد کنید. در نهایت پس از انجام این کارها باید روی گزینه‌ی Confirm Withdraw ضربه بزنید تا فرایند Claim توکن‌های راکی ربیت با موفقیت انجام شود.

حتما دقت کنید با پیام موفقیت آمیز بودن فرایند مواجه شوید. شایان ذکر است که تنها پنجاه درصد از توکن‌ها را دریافت کرده‌اید و مابقی توکن‌ها در محیط ربات بازی برای چند ماه باقی می‌ماند.

احتمالا تیم توسعه‌ی راکی ربیت در نظر دارد شما توکن‌های خود را در بازی‌های سربرگ P2E استفاده کنید. با این حال، فعلا مشخص نیست چه زمانی دقیقا می‌توانید پنجاه درصد مابقی را دریافت کنید.

قیمت توکن بازی راکی ربیت (RabBitcoin)

در حال حاضر قیمت فعلی توکن بازی راکی ربیت در صرافی کوکوین ۰.۰۰۰۰۰۷۶۳۹ دلار است. به عبارتی ساده‌تر، اگر شما صاحب یک میلیون توکن راکی ربیت باشید، در زمان نگارش این مطلب، توکن‌های شما تقریبا هفت دلار ارزش دارد. افزایش یا کاهش قیمت توکن‌های راکی ربیت کاملا بستگی به شرایط عرضه و تقاضا و همچنین تحلیل‌های فاندمنتال دارد.

آموزش برداشت توکن‌های راکی ربیت2

source

توسط funkhabari.ir