ادعا شده که Elder Scrolls Online آنلاین طی ۱۰ سال حدود ۱۵ میلیون دلار در ماه درآمد داشته است. این بازی که در سال ۲۰۱۴ در دسترس قرار گرفت، از آن روز تا به حال هر ماه ۱۵ میلیون دلار درآمد داشته است. بنابراین می‌توان برداشت کرد که الدراسکرولز آنلاین تا امروز حدود ۲ میلیارد دلار درآمد داشته است.

الدر اسکرولز آنلاین یکی از محبوب‌ترین عناوین MMORPG است که تاکنون ساخته شده و در دسترس قرار گرفته است. در این بازی، بازیکنان وارد جهان این سری محبوب شده و در کنار دیگر بازیکنان به ماجراجویی بپردازد.

البته که این تنها یک ادعا بوده و کاربر Boodhoo که این اطلاعات را منتشر کرده، سال ۲۰۱۶ و تنها دو سال پس از انتشار بازی The Elder Scrolls Online، از استودیو آنلاین ZeniMax جدا شده است. این امکان وجود دارد که او هنوز به اکوسیستم زنیمکس متصل باشد و از طریق همکاران قدیمی خود این اطلاعات را به دست آورده باشد.

بازی The Elder Scrolls Online یکی از موفق ترین بازی‌های ZeniMax است که کماکان به توسعه محتوای با کیفیت ادامه می‌دهد. و قطعا این روند ادامه خواهد یافت. در ادامه می‌توانید معرفی ویجیاتو از آخرین بسته گسترش‌دهنده این بازی یعنی Gold Road را مطالعه کنید.

source

توسط funkhabari.ir