اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم در آغوش درخت با داستان و عکس و نقش های بازیگران فیلم در آغوش درخت را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

اسامی بازیگران فیلم در آغوش درخت +بیوگرافی و عکس و نقش

فیلم سینمایی در آغاوش درخت نماینده سینمای ایران در اسکار است این فیلم موضوع اجتماعی و عاشقانه ای دارد که توسط بابک خواجه پاشا کارگردانی شده است و کارگردانی که سابقه پر افتخاری در سینمای ایران ندارد اما این شانس نصیبش شده تا به اسکار راه پیدا کند.

اسامی بازیگران فیلم در آغوش درخت +بیوگرافی و عکس و نقش

اسامی بازیگران فیلم در آغوش درخت

  • مارال بنی آدم
  • جواد قامتی
  • روح الله زمانی
  • اهورا لطفی
  • رایان لطفی

اسامی بازیگران فیلم در آغوش درخت +بیوگرافی و عکس و نقش

خلاصه داستان

داستان فیلم در آغوش درخت در مورد زن و مردی به نام های کیمیا و فرید بوده که بعد از 12 سال زندگی زناشیویی رابطه شان شکراب میشود و تصمیم به طلاق میگیرند این در حالیست که فرزندانشان بیشترین آسیب روحی را میخورند و …

راهیابی به اسکار

پس از انتخاب فیلم «در آغوش درخت» برای معرفی به آکادمی اسکار محمدرضا مصباح در گفت‌وگویی با ایسنا درباره شرایط این فیلم برای رقابت با فیلم‌های دیگر بیان کرد: در چند روز آینده با سهامداران فیلم جلسه خواهیم داشت و ممکن است در صورت لزوم تغییراتی در فیلم صورت پذیرد که به استانداردهای اسکار نزدیک‌تر شود.

او درباره اینکه این تغییرات در چه بخش‌هایی اعمال می‌شود، گفت: هنوز به جمع‌بندی نرسیده‌ایم ولی ممکن است در صورت لزوم هم در بخش فنی و هم در تدوین تغییراتی داشته باشیم. در این زمینه باید بررسی‌هایی صورت گیرد.

اسامی بازیگران فیلم در آغوش درخت +بیوگرافی و عکس و نقش

عوامل تولید

مدیر فیلمبرداری : محمد فکوری نیا ، موسیقی : فردین خلعتبری ، طراح صحنه : امیر زاغری ، طراح لباس : رویا اکبرزاده ، صدابردار : مسیح حدپور سراج ، تدوین : حسین جمشیدی گوهری و آیدین پرهیزی ، طراح گریم و دستیار اول کارگردان : بهمن ولی پور ، منشی صحنه : مرجان تاجیک ، مدیر تولید : جلیل اسماعیل زاده ، برنامه ریز : علیرضا هارویان ، جلوه های ویژه میدانی : بهزاد سلیمی و ایمان کرمیان ، دستیار تهیه کننده : مهدی فتاحی و عکاس : صمد قربان زاده

کارگردان فیلم در آغوش درخت کیست

بابک لطفی خواجه پاشا متولد ۱۳۶۰ است. او در فیلم «خورشید»، «قصر شیرین»، «تو می‌مانی» و سریال‌های «سنه خاطیر»، «تورشا شیرین»، «عاشورا» به عنوان بازیگر حضور داشته و در سریال‌های «بهانه‌ای برای بودن»، «تورشا شیرین» و «سنه خاطیر» که همگی محصول صداوسیمای شبکه استانی آذربایجان غربی بوده، کارگردانی کرده است.

source

توسط funkhabari.ir