بر اساس جدیدترین آمار منتشر شده، بازی Space Marine 2 موفق شد تا دومین بازی پرفروش سال در قاره اروپا باشد. این موفقیت بزرگ در حالی رقم خورده که در لیست فروش مذکور، برخی از پرفروش‌ترین بازی‌های امسال در نظر گرفته نشده‌اند! با این حال، این موضوع چیزی از موفقیت اسپیس مارین 2 کم نمی‌کند و خبر از یک عملکرد تجاری عالی را می‌دهد.

یازده روز قبل، ناشر این بازی یعنی Focus Home Entertainment، خبر از فروش خارق‌العاده این بازی در روز اول انتشارش داد. این شرکت اعلام کرد که جدیدترین نسخه از سری Warhammer 40K، در روز اول انتشارش حدود 2 میلیون نسخه فروخته است. آماری که البته بعدا گفته شد بخش زیادی از آن، مربوط به پیش‌خریدهای بازی بوده است.

اما موفقیت‌های بازی Space Marine 2 به همینجا خلاصه نمی‌شود. کریستوفر درینگ، تحلیلگر معروف صنعت بازی، تایید کرده است که با توجه به آمار GSD، این اثر دومین بازی پرفروش امسال در اروپا بوده است. این بازی موفق شده تا در اروپا، از عناوین بزرگی مثل The Last of Us 2: Remastered، Dragon’s Dogma 2، Tekken 8، Final Fantasy VII: Rebirth، Star Wars Outlaws، WWE 24، F1 24 و Prince of Persia: The Lost Crown پیشی بگیرد. تنها بازی که از لحاظ عملکرد تجاری، هنوز هم از اسپیس مارینز 2 برتر بوده، Helldivers 2 است.

میزان فروش بازی Space Marine 2

موفقیت تجاری بازی Space Marine 2 ادامه دارد

البته باید توجه کرد که دو تا از موفق‌ترین بازی‌های امسال، یعنی Palworld و Black Myth: Wukong در این لیست جایی ندارند. ظاهرا GSD به دلایلی توسعه دهندگان این بازی‌ها را در نظر نمی‌گیرد. طبق آخرین آمار، فروش Palworld تا ماه فوریه از مرز 15 میلیون نسخه عبور کرده بود. از طرفی تایید شده که بازی Black Myth: Wukong هم در کمتر از یک ماه، فروشی 20 میلیون نسخه‌ای را تجربه کرده است. بنابراین به راحتی می‌شود تصور کرد که اگر این دو بازی هم در لیست GSD لحاظ می‌شدند، Space Marine 2 به سادگی کنار می‌رفت.

با همه این‌ها، شکی در موفقیت بازی Space Marine 2 برای Saber Interactive نیست. همه این‌ها باعث شده تا این توسعه دهنده برنامه‌های زیادی برای پشتیبانی از این عنوان داشته باشد. در سیزن نخست بازی، قرار است ویژگی‌هایی مثل پشتیبانی از نمایشگرهای اولترا واید به آن اضافه شود. همچنین لابی‌های خصوصی در حالت PvE و Sparring Arena در Battle Barge هم از دیگر ویژگی‌های این سیزن خواهد بود. در سیزن دوم، شاهد معرفی نوع جدیدی از انمی‌های درون بازی، ماموریت‌های PvE جدید، یک سلاح و سطح سختی جدید خواهیم بود. همین روند برای سیزن‌های سوم و چهارم بازی هم ادامه دارد که تعهد Saber Interactive به پشتیبانی از این بازی را نشان می‌دهد.

منبع: WCCFtech

source

توسط funkhabari.ir