استودیو گیم کیچن چند وقت پیش از یک خبر جدید برای مجموعه بازی Blasphemous خبر داد. آنها بالاخره این خبر مهم را اعلام کردند و شاهد رونمایی از یک بسته الحاقی داستانی پولی Blasphemous 2 بودیم. این دی‌ال‌سی جدید به همراه یک آپدیت رایگان در تاریخ دهم آبان برای تمامی پلتفرم‌ها منتشر خواهد شد.

عنوان بسته الحاقی داستانی، Mea Culpa است. اگر بازی اول را تجربه کرده باشید، می‌دانید که این عنوان مربوط به یک شمشیر گم‌شده بود. توسعه‌دهنده در این دی‌ال‌سی، دو منطقه کاملاً جدید و وسیع را طراحی کرده است. باس‌های تازه‌ای در راه هستند و شاهد سخت‌ترین چالش‌های موجود در این سری هستیم. دو منطقه کاملاً جدید پر از خطرات تازه هستند. بادهای خانه‌برانداز و برج‌های عظیم از جمله ویژگی‌های این مناطق هستند.

مأموریت‌های تازه، ان‌پی‌سی جدید و در نهایت یک پایان مخفی قرار است اضافه شود. پایان جدید با آنچه تابه‌حال دیده‌ایم تفاوت دارد. بسته الحاقی Blasphemous 2 دسترسی به شمشیر گم‌شده با قدرت‌های جادویی را فراهم می‌کند. می‌توان این شمشیر را خیلی کوتاه در تریلر مشاهده کرد. البته مشخص نیست که چه قدرت‌هایی در نظر گرفته شده است و چطور می‌توانیم با باس‌های جدید بجنگیم. توسعه‌دهنده در عین حال بعد نقش‌آفرینی بازی را با افزودن آیتم‌های بیشتر گسترش داده است.

بسته الحاقی بازی Blasphemous 2

آپدیت رایگان Blasphemous 2

علاوه بر دی‌ال‌سی، یک آپدیت رایگان هم در راه است. نیوگیم پلاس شاید مهم‌ترین قابلیتی است که در طی این آپدیت اضافه می‌شود. طرفداران مدت‌هاست درخواست چنین قابلیتی را داشتند که بتوانند با قدرت بیشتری به سراغ دشمنان بروند. تعدادی از قسمت‌های نقشه مانند Choir of Thorns هم به‌طور کامل اصلاح شده‌اند و یک سری چالش‌های بیشت به آنها اضافه شده است. یک سری بخش‌های تازه هم اضافه شده که جابه‌جایی در نقشه را ساده‌تر می‌کند.

آپدیت رایگان یک سری از قابلیت‌های شخصیت اصلی بازی Blasphemous 2 را هم ارتقا می‌دهد. یک سری دعاها و قابلیت‌های تازه اضافه خواهند شد و همچنین تجربه کلی بازی نیز بهتر می‌شود. به‌طور کل انگار یک نسخه جدید دریافت کرده‌اید که پر از چالش‌های تازه و دشمنان قدر است. این باعث شده تا درجه سختی بازی نسبت به قبل افزایش پیدا کند. اگر فکر می‌کردید بلسفمس یک بازی دشوار و سخت است، آپدیت و دی‌ال‌سی تازه قطعاً هوش از سرتان خواهد برد. به‌خصوص دو باس جدید قرار است حسابی اعصاب شما را به هم بریزند.

بسته الحاقی Blasphemous 2 در تاریخ 10 آبان برای پلی‌استیشن 4 و 5، ایکس‌باکس وان و سری، سوییچ و کامپیوتر منتشر خواهد شد. قیمت این دی‌ال‌سی، دوازده دلار اعلام شده است.

منبع: Gematsu

source

توسط funkhabari.ir