جف بریجز در مصاحبه تازه خودش به احتمال بازگشت به دنیای سینمایی مارول اشاره کرده است.

در اولین فیلم Iron Man جف بریجز نقش شخصیت شرور اوبادین استین را بازی کرده بود، کسی که به هاوارد استارک کمک کرده بود تا شرکت صنایع استارک تبدیل به یک شرکت بسیار قدرتمند شود. حالا این بازیگر، به احتمال بازگشتش به دنیای سینمایی مارول اشاره کرده است.

وقتی که تونی استارک لباس آیرون من را درست کرد، این مرد به همراه تیمش بر اساس نمونه اولیه تونی استارک، یک زره قدرتمند به نام Iron Monger را ساختند که در نهایت منجر به رویارویی این دو با یکدیگر شد و اوبادین در نهایت زیر راکتور ماند و با انفجار راکتور کشته شد.

خط داستانی آیرون من دنیای سینمایی مارول قرار است با آثاری همچون سریال Ironheart و فیلم Armor Wars بیشتر مورد توجه قرار بگیرد و حالا نیز زمان بسیار مناسبی برای بازگشت دوباره شخصیت اوبادین استین است. جف بریجز نیز در مصاحبه تازه خودش بیان کرده که این احتمال همیشه وجود دارد که او بار دیگر در نقش اوبادین بازگردد و حتی فیلم‌نامه اصلی فیلم اول نیز این سناریو را زمینه‌سازی کرده است. او گفته:

وقتی که فیلم‌نامه را خواندم، اوبادین استین در پایان فیلم در زیر راکتور قرار گرفت. در فیلم‌نامه‌ای که من خواندم و با انجام آن موافقت کردم، آن‌ها زره را بیرون می‌آورند و باز می‌کنند و می‌بینند که اوبادین داخل آن نیست.

البته به نظر می‌رسد که کارگردان فیلم یعنی جان فاورو اصلا این سکانس را فیلم‌برداری نکرده است اما همیشه این احتمال وجود دارد که در پروژه‌ای در آینده دنیای سینمایی مارول، این سکانس به صورت فلش‌بک به تصویر کشیده شود و شخصیت اوبادین بازگردد.

منبع: comicbook

source

توسط funkhabari.ir