دانلود بازی Everspace 2 Titans برای کامپیوتر

بازی Everspace 2 Titans یک بسته الحاقی هیجان‌انگیز برای نقش آفرینی جنگی فضایی Everspace 2 است که برای غوطه‌ور کردن بازیکنان در رویارویی‌های پرمخاطره در مناطق وسیع و ناشناخته فضا طراحی شده است. این بسته الحاقی با تکیه بر مکانیک‌های اصلی و کهکشان پر جنب و جوش بازی اورجینال، مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید هیجان انگیز را معرفی می‌کند. از نبردهای فضایی عظیم گرفته تا مناطق مرموز جدید برای کاوش، همگی در یک خط داستانی جدید و جذاب پیچیده شده‌اند. در قلب این DLC، معرفی نبردهای فضایی قابل تکرار و در مقیاس بزرگ قرار دارد که باعث افزایش آدرنالین برای بازیکنان می‌شود.

این محتوای جدید به شما وظیفه می‌دهد تا یک کشتی فضایی بزرگ را که یک سفینه فضایی قدرتمند است و تهدیدی مستقیم برای توازن قدرت در کهکشان است، ردیابی کرده و با آن مقابله کنید. این کشتی پدیده‌ای بسیار چالش برانگیز بوده و برای از بین بردن آن به استراتژی، کار گروهی و دقت نیاز دارید. این برخوردها فقط یکباره نیستند، بلکه به گونه‌ای طراحی شده‌اند که قابلیت پخش مجدد داشته باشند و به بازیکنان این فرصت را می‌دهند که با دشواری فزاینده‌ای وارد نبرد شوند و باعث می‌شود هر نبردی تازه و با ارزش باشد. DLC داستان‌های جدید و غنی را در سیستم‌های ستاره‌ای Cluster 34 که برای بازیکنان آشنا است معرفی می‌کند.

Titans انواع مختلفی از دشمنان جدید را نیز معرفی می‌کند که هر کدام رفتار و سبک‌های مبارزه منحصر به فردی دارند. از جنگنده‌های سرکش تحت کنترل هوش مصنوعی گرفته تا مزدوران غیرقانونی، دشمنان جدیدی که در این بسته با آنها روبرو می‌شوید، چالش جدیدی را برای بازیکنان فراهم می‌کنند. نبردها علیه این دشمنان به بازیکنان نیاز دارد که تاکتیک‌های خود را با استفاده از سلاح‌ها، استراتژی‌ها و محیط‌های، تطبیق دهند. بسیاری از این نبردها در محیط‌های فضایی مملو از زباله‌ها و سیارک‌ها رخ می‌دهند که بازیکنان می‌توانند از آنها به نفع خود استفاده کنند. تجربه این بسته الحاقی را به عاشقان بازی اصلی توصیه می‌کنیم.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Everspace 2 و Everspace را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Everspace 2 Titans برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64-bit
Processor: Intel Core i5-2500K@3.3GHz or AMD FX 6300@3.5GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 970 (4 GB) or AMD Radeon RX 6400 (4GB)
DirectX: Version 11
Storage: 35 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64-bit
Processor: Intel Core i7-4770K@3.5GHz or Ryzen 5 1500X@3.5GHz
Memory: 16 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce RTX 2070 (8 GB) or AMD Radeon RX 5700 XT (8GB)
DirectX: Version 12
Storage: 35 GB available space
Additional Notes: SSD recommended.

تصاویری از محیط بازی :

source

توسط funkhabari.ir