دانلود بازی I Am Your Beast برای کامپیوتر

بازی I Am Your Beast یک شوتر اول شخص شدید و سریع است که عملیات مخفیانه، اکشن هیجان انگیز و داستان انتقام گیرانه را در هم می‌آمیزد. بازیکنان به جای آلفونس هاردینگ، یک مأمور مخفی بازنشسته که مجبور به بازگشت به دنیای خطر و فریب می‌شود، قدم می‌گذارند. آلفونس پس از امتناع مأموریت نهایی از مجتمع نظامی و صنعتی مخفی، تبدیل به شکار می‌شود. آنچه در ادامه رخ می‌دهد یک بازی بی امان بقا است که در آن شما باید از تمام مهارت‌ها، هوش و قدرت‌های خود برای زنده ماندن و ضربه زدن به دشمنان استفاده کنید. داستان بازی غرق در عناصر کلاسیک انتقام‌جویانه و هیجان‌انگیز است و هرگز خسته کننده نخواهد شد.

داستان در مجموعه‌ای از محیط‌های ریز سندباکس الهام گرفته از کتاب‌های مصور، در بیابان ناهموار و رام‌نشده آمریکای شمالی اتفاق می‌افتد. محیط به خودی خود به میدان جنگ تبدیل می‌شود که مملو از فرصت‌هایی برای تاکتیک‌های مخفی کاری و تهاجمی است. این محیط‌ها رویکرد منحصربه‌فردی به سبک سندباکس برای مأموریت‌ها ارائه می‌کنند و بازیکنان را تشویق می‌کنند تا زمین را به نفع خود کاوش کنند و از آن استفاده کنند. خواه جنگل‌های انبوه، رشته‌کوه‌های صخره‌ای یا مکان‌های صنعتی متروکه باشد، هر مکان چالش‌ها و فرصت‌هایی را برای گیم پلی خلاقانه ارائه می‌دهد. پس باید همیشه برای موقعیت گوش به زنگ باشید.

در هسته خود، I Am Your Beast یک تجربه FPS بسیار تاکتیکی را ارائه می‌دهد. در حالی که بازیکنان به انواع سلاح‌ها و تجهیزات نظامی دزدیده شده دسترسی دارند، نیروی بی رحمانه به تنهایی آلفونس را از خطر خارج نمی‌کند. این بازی به خلاقیت و تفکر استراتژیک پاداش می‌دهد، زیرا بازیکنان باید با استفاده از تاکتیک‌های چریکی مانند کمین کردن، گذاشتن تله‌ها و حتی استفاده از محیط برای پوشش و پنهان‌کاری، بر دشمنان خود غلبه کنند. بازی ترکیبی از مخفی کاری و اکشن را تشویق می‌کند و بازیکنان را وادار می‌کند تا حملات خود را با دقت برنامه ریزی کنند، تجهیزات را از دشمنان غارت کنند و در صورت لزوم پنهان بمانند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Kristala و Shadow Hush را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی I Am Your Beast برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 8; 64-bit
Processor: @ 2 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Intel HD Graphics 2000
Storage: 3 GB available space
Sound Card: Please.
Additional Notes: It’s not a very intensive game, but it *can* look really stylish.

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

I Am Your Beast is a shortform covert revenge thriller FPS about getting hunted across the North American wilderness by the military-industrial complex — and turning the tables. You are secret agent Alphonse Harding. Retired for six years, you’ve been asked to complete ‘one last job’, one too many times. Declining your latest mission sets in motion a furious guerilla war between you and the Covert Operations Initiative (COI) that litters the forest with bodies and bullet casings.

source

توسط funkhabari.ir